neděle 21. září 2014

FLORAL KIMONO

Kimono...to mé perfektní kimono! Tak dlouho jsem si ho přála mít, až jsem na něj narazila úplnou náhodou a hádejte kde? V oblíbeném opavském sekáči. 
Vždycky mě mile překvapí! Dá se v něm najít tolik krásných kousků a ještě za pár korun, takže se potom radujete dvakrát tolik. Jediné, co mě trošku mrzí, je to, že jsem na něj narazila až na konci léta a už ho pravděpodobně letos nevyužiji. 











kimono Secondhand Opava/ tílko Zara/ kalhoty H&M/ lodičky a kabelka Botovo/ náušnice Tally weijl/ brýle a hodinky Mohito/ náhrdelník FRS/ prstýnek Rossmann


A co na kimono říkáte vy, moje milé čtenářky
Nakupujete v sekáčích?


Přeji všem hezkou neděli!


22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Mám je ráda, ale dlouho v nich nevydržím :D Jsou hrozně tvrdé :(
      Děkuji, Lucinko :*

      Vymazat
  2. Krásné kimono, super kousek. A celkově se mi moc líbí jak máš outfit promyšlený a krásně sladěný. Taky nakupuji v sekáčích moc ráda a ty naše Opavské jsou nej :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mám radost, že se líbí :*

      Vymazat
  3. Krásné kimono a ty botičky ááá - no nádhera! Já v sekáčích nakupuju, protože tam vždycky najdu super poklady, které nikdo nemá a ještě za suprovější ceny :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Přesně tak! A hlavně ty super poklady nemá pak každý :)

      Vymazat
  4. Ty lodicky jsou uzasne a i kimono vypada moc pekne.

    OdpovědětVymazat
  5. Lodičky jsou nádherné, Ann.. Ta barva <3 a kimono je nádherné! Myslím, že se ti povedlo krásně zkombinovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš.. to je ta moje oblíbená <3 Děkuju!!!!

      Vymazat
  6. Sekáče mám ráda, ale je těžký najít ten správný, kde mají super kousky za super cenu :)) jinak kimono vypadá moc hezky a hlavně se mi líbí ty botky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, Baru. A o to je pak větší radost, když se ten správný najde :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  7. Sluší ti to :))) To kimono vypadá víc něž dobře! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, je vážně pěkné! :) Škoda, že už se blíží podzim:)

    OdpovědětVymazat
  9. V létě ho určitě využiješ na plno, jen na to teplíčko zase počkat :(. Moc se mi líbí lodičky, mají krásnou barvičku :).

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem si pořídila kimono až teď, achjo :D sluší ti to, už se těším na to naše randíčko :P
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  11. kimona miluju..taky že jsem je v létě pořádně vynosila! a to tvoje je nádherné, ještě ke všemu ze sekáče..to je paráda! já bych v sekáčích klidně nakupovala, ale poblíž nemám žádný pořádný, když už do nějakého zajdu, vždycky se zhrozím těmi věcmi..jak kdyby to vytahali z těch kontejnerů pro charitu :/

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je nádherný kousek! V outfitu vypadá úžasně, moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)