pátek 5. září 2014

(OOTD) Nude, pink & white

Jeeeeeeeeeeeeeeee, sluníčko! 

Oči se mi rozzářily dokořán, jakmile jsem spatřila sluneční paprsky! Když jsem jim vyšla vstříc, příjemně mě hřály na tváři a já si přála, aby to tak zůstalo už napořád!

Ano, pro mě bylo včerejší počasí vskutku úžasné a po dlouhé době mi udělalo obrovskou radost! Doufám, že to vnímáte stejně a znovu jste vytáhli letní oblečení tak, jako já.
Zase jsem se oblékla do mé nejoblíbenější barevné kombinace a snad po sto letech vytáhla i nude kabelku z H&M, kterou všichni znají. Možná proto ji tak často nenosím. Stačí přijet do Olomouce a během dne potkáte minimálně 3 kousky. A o té černé ani nemluvím. Nedávno jsem si v H&M všimla, že je v dalších dvou barvách- v hnědé a šedivé, a i když musím uznat, že ta hnědá vypadá sakra dobře, už bych si ji nekoupila.









košile, kabelka a brýle H&M/ šortky Mint&Berry/ baleríny Botovo/ náhrdelník FRS/ hodinky Mohito/ náramek Six



Přeji všem hezký pátek i víkend!

20 komentářů:

  1. Prostě skvělý outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Anet, nude odstíny jsou tvoje, já to říkám pořád! Krása a krása, a moc obdivuji tvoji sbírku kraťásků a šortek :). S kabelkou máš pravdu, mě se líbí ta šedá, ale je jich všude moc, takže jsem na ni zapomněla, a pořídím si něco, co nejde tolik vidět :-*.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já znovu říkám (píšu) DĚKUJI :* Jsi poklad, Adrianko!
      Souhlasím s tebou, pořiď si raději takovou, se kterou budeš originální a nebude ji mít jen tak někdo :)

      Vymazat
  3. NÁDHERNÝ outfit! Tahle kombinace je fakt skvělá. Taky mám radost, že se zase ukázalo sluníčko :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vždycky takovou radost, když se outfit líbí :) Děkuji!
      Doufám, že s námi sluníčko nějakou tu dobu pobude <3

      Vymazat
  4. Tuhle kombinaci barev zbožnuju,moc ti to sluší.:-)Tuto kabelku jsem si v H&M také chtěla koupit toto léto v modré barvě,celkem mně odradilo,že ji vidím všude.Ale myslím si,že je elegantní a dobře kominovatelná s outfity a navíc H&M má aspoň kabelky,které jsou materiálem kvalitní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujuuu :) V té baby blue barvičce se mi taky líbí a zrovna tu všude nepotkávám, spíš vůbec.
      Dobře kombinovatelná je, to máš pravdu a materiál kabelky je taky super :)

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší. Bohužel ještě ráno bývá dost chladno, ale vytáhla jsem zase o něco barevnější oblečení, když ne přímo to letní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já vycházím z domu (pokud nic nevyřizuji) většinou až v poledne a to už je pěkně teploučko :)))

      Vymazat
  6. Tak to je snad nejlepší outfit! Šortky jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekný outfit, páči sa mi kombinácia jemných farieb :) a máš úžasné vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé ty jsi taková kráska:)) ta košila je úžasná a celkově se mi to moc líbí:)) a ten náhrdelník♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely bag and shirt :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný outfit, ty barvy jsou si souzeny :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)