sobota 6. září 2014

(OOTD) Oranžová s modrou je TOP!

Zdravím vás u sobotního článku!

Počasí se nám umoudřilo, proto doufám, že si naplno užíváte víkendu.
Včera, jakmile mi dorazil přítel z práce, jsem už podruhé od doby, co mám řidičák, sedla za volant a jeli jsme si koupit pizzu. Rozhodli jsme se, že si ji vezmeme s sebou a sníme ji někde v přírodě. No! Nakonec jsme si sedli na deku u pole a užívali si klidu, ticha, sluníčka a především sami sebe.

Outfit jsem zvolila ležérní, zkrátka takový ,,na pohodu". Oranžovou barvu nosím většinou v kombinaci s královskou modrou, a to nejspíš proto, že mi k sobě pasují a líbí se mi. Psaníčko mám z Mohita a v mé sbírce psaníček perfektně vyniká. Už jsem vám říkala, že jsem se s nimi poslední dobou nějak rozjela? Vlastním jich už celkem 16 a neustále nakupuji další a další. Vážně netuším, kam je za chvíli budu dávat.......







top a brýle H&M/ šortky Pull&Bear/ baleríny Botovo/ psaníčko a hodinky Mohito/ náhrdelník FRS

A nakonec i pizza, ať vás honí mlsná :P




Krásný zbytek dne,

vaše A.

9 komentářů:

  1. ty tvoje vlasy :) a oranžová s modrou mě taky baví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně sladěný outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky jsi to nakombinovala. Musím říct, že se mi kontrastní dvojice modré a oranžové velice líbí :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. No ty seš teda potvůrka, takhle nám dělat chutě na konec článku a mě ještě teď takhle na večer :D Krásný outfit, akorát já nemám ráda oranžovou
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ja oranžovú takmer vôbec nenosím, ale musím povedať, že vyzerá to úplne super! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa priznám že oranžovú farbu asi v mojom šatníku nemám, nejako sa s ňou neviem stotožniť :( Ale v rámci doplnkov to môže byť fajn oživenie :) Ty si to skombinovala úplne dokonale a tie vlaaasy ♥♥♥

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš, to je úžasný a to psaníčko :3 já se vždycky na něco zaměřím a pak toho mám taky přebytek :DD

    OdpovědětVymazat
  8. To psaníčko je vážně krásné a už jsem říkala, že zbožňuju tvoje vlasy?!♡

    OdpovědětVymazat
  9. Máš moc hezké vlásky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)