úterý 9. září 2014

ORSAY CLUTCH

Přeji všem krásný úterní den!

Mám teď tolik starostí ohledně školy, že pomalu nevím, co dřív. Zkrátka samé vyřizování. Už mi jde z toho všeho hlava kolem, ale věřím, že brzy bude klid.
Dnes jsem plánovala druhý článek ze Znojma, ale absolutně ho nestíhám napsat, tak snad zítra. Proto mám pro vás outfit, ve kterém jsem ze Znojma odjížděla. Poprvé jsem tak vyvětrala psaníčko z Orsay, které mi ladilo s pár detaily na topu a taky s mou novou Color whisper od Maybelline.

Fotky jsou pořízeny z našeho apartmánu, ve kterém jsme se měli 3 dny jako v ráji. S přítelem jsme se shodli na tom, že bychom brali takový byt všemi deseti. Byla to nádhera!






top H&M/ sako Ann Christine/ šortky a psaníčko Orsay/ baleríny Botovo/ hodinky Mohito


Co říkáte na tento outfit? Líbí se vám


Budu se těšit na vaše komentáře, kterými mi děláte samou radost :*

Mějte se krásně!

18 komentářů:

  1. Ta barvicka psana je uchvatna! Moc se mi tento vyrazny, vesely outfit libi! Vyrizovan oooek skoly mi take zacalo a je to des :/ takze vim moc dobre, o cem mluvis. A to mi zacina az v rijnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z ní nadšená a vlastně i z jeho celkového provedení :) Děkuji!
      Andrejko, to je starostí, co? :( Já teď řeším uznávání předmětů, takže toho mám požehnaně...

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší !!
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit se mi líbí, moc Ti to sluší! Úplná kráska
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, ten interiér vypadá úžasně, úplně si představuju zbytek toho bytu :) moc ti to sluší, kočičko :-*
    www.dombydom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Apartmán byl opravdu překrásný, cítila jsem se v něm jako v jiném světě :D
      Děkuju :*

      Vymazat
  5. Psaníčko má nádhernou barvu. Fotky v interiéru jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé,tak teď mně teprve mrzí,že jsem si tohle dokonalé psaníčko taky nekoupila.:-( Je opravdu moc krásné,outfit nemá chybu.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. To psaníčko je nádherné!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to moc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekné! Tá kabelka má dokonalú farbu! :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  10. Krása :-) zase outfit na jedničku :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)