pátek 26. září 2014

(OOTD) red & stripes

Krásný páteční večer!

Máme před sebou víkend, na který se už většina z vás určitě těšila (stejně jako já, protože první týden ve škole mi dal po mé roční pauze docela zabrat), a tak by mě zajímalo, co plánujete :) Mě kromě letošní (už poslední) grilovačky nic zvláštního nečeká.

Včera mi dorazilo pruhované sáčko, které jsem si objednala ze stránek Sheinside. Vždycky jsem si jedno takové přála mít, námořnický styl je mi dost blízký a v kombinaci s červenou vypadá úžasně. Proto jsem měla ihned jasno, co si k němu vezmu na sebe- moje nejoblíbenější červené lodičky z CCC, které jsem sladila s rtěnkou Kate od Rimmel London v odstínu 110.
Fotky mám pořízeny u řeky Bečvy, která protéká naším městem. Nebudu raději komentovat, jak dopadly moje lodičky (celé od bahna), jak vtipně jsem k řece došla a jaké odrosty mám zase na hlavě, ale fotky se mi docela líbí. Co myslíte?









sako Sheinside/ tílko Zara/ džíny a náušnice Tally weijl/ lodičky CCC/ psaníčko Botovo/ perly H&M/ hodinky Mohito/ náramek Claire's



Mějte se krásně a užijte si víkend!

Vaše A.

10 komentářů:

  1. Grilovačku závidím, já mám víkend pracovní. Čekají mě dvě dvanáctky a v pondělí ještě ranní, tak pro mě nastane víkend až v úterý a ve středu. Jinak sáčko je parádní. Moc se mi líbí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kombinace barev se mi moc líbí a ty lodičky jsou krásný
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to! :) Tahle kombinace je mega pěkná :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Červené topánočky sú krásne a dúfam, že sa im nič vážne nestalo...:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne doladenie farieb, tiež milujem námornícky štýl ;) Náhrdelník ♥♥♥ :O

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý sáčko!:) Povedený outfit;)

    OdpovědětVymazat
  7. Very Stylish!

    Vintagemoniquereinds.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)