čtvrtek 4. září 2014

(OOTD) Ripped jeans & Denim shirt

Moje ripped džíny ani džínovou košili tady nevidíte poprvé. Pouze v této kombinaci je to novinka, která se mi vždy zamlouvala, akorát s tím rozdílem, že se mi líbí košile zastrčená do kalhot. O tom si mohu nechat jenom zdát, jelikož by to vzhledem k mé hruškovité postavě nevypadalo zrovna nejlépe. A i přesto, že je košile krátká a boky mi odhalila, cítila jsem se skvěle a dokonce jsem přestala vnímat, že je mám a mít budu. Přece nebudu chodit v pytli, že ano :)
Vím, že je IN být hubená a věřte mi, že jsem se začala po těch všemožných prázdninových žranicích dávat zase do kupy, začala jsem cvičit, posilovat a skákat přes své oblíbené švihadlo, ale i tak si myslím, že by se měl člověk naučit mít rád sebe takového, jaký je, čili i se svými nedostatky. Existují přece horší věci na světě, než je naše váha, se kterou nejedna z žen bojuje. 
Navíc krása spočívá v něčem daleko úplně jiném. Záleží na celkovém charakteru, který z člověka přímo číší a jen ten dokáže dělat divy! Tím jsem chtěla říct, abyste se netrápily (pokud se občas trápíte jako já), začněte dělat, co vás baví a to ostatní už přijde samo.

  Mějte se rádi takoví, jací jste! <3









košile a džíny Tally weijl/ tílko Zara/ psaníčko a hodinky Mohito/ boty Deichmann/ řetízek a náušnice od mojí L.


Přeji všem co možno nejlépe strávený den!


20 komentářů:

  1. Super :) Denim on denim mě taky baví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty džíny jsou super!! :) sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sekne ti to a klidne by jsi mohla kosili zastrcit! Naprosto s tebou souhlasim, take mam sve dny a spliny, ale jsou i horsi veci :) Take jsem kus zenske a tak to proste je. Paratko ze me nikdy nebude.
    Moc Ti to slusi, dzinovinu miluju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta košile je úžasná, moc Ti to sluší :-*

    OdpovědětVymazat
  5. mně se naopak moc líbí, že se dokážeš prezentovat taková jaká jsi a vlastně to dodává sebevědomí i mně si obléct něco, nad čím bych dřív hodně přemýšlela, jestli si můžu dovolit např. tak krátké šortky, sukni apod., takže díky za to a těším se na další inspirující outfity ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezky napsáno:) Taky věčně bojuju se svými boky a stehny. Chvilku si říkám, že se to dá přežít, posléze zase nadávám, jak vypadám, takže se teďka snažím najet na "nežrací" režím:) Ale jak říkáš, jsou důležitější věci, než postava:)

    Tato kombinace rifloviny ti podle mě hrozně sekne a žádné nedostatky na tvé postavě fakt nepozoruju;) Hlavně jsem unešená z těch kalhot - přesně nějaké takové sháním:)

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit! Moc se mi líbí i to prostředí fotek. Z těch kousků se mi nejvíce líbí košile :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Popsala jsi to naprosto přesně, a stavy o kterých mluvíš moc dobře znám. Taky mám chvíle, kdy bych se nejraději neviděla, a nejedla vůbec nic.. Poslední dobou jsem se ale nejspíš naučila mít plnohodnotně ráda, protože mi došlo, že mé nohy nikdy nebudou jako laňky, a že nikdy nebudu vypadat jako Twiggy. No co, alespoň jsem šťastná taková, jaká jsem.. Nejspíš má na tom podíl i přítel, který mi ve chvílích nejistoty dodává sebevědomí :). A ty jsi krásná ženská, mě o to bližší, že jsi "normální", podle mě jsou totiž tyto typy daleko více inspirativní i pro zbytek čtenářek, protože málokterá z nás je dokonalá :).

    P.S. Outfit je božíííííí, rifle nos určitě častěji <3 :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, úplně si vystihla mé pocity z posledního období a souhlasím s Tebou naprosto ve všem! A je strašně fajn, že naši chlapi ( i ten můj mě totiž dokáže podržet) jsou taková zlata =) Snad se Anetka nebude na tento "spam" zlobit, ale musela jsem ještě reagovat a přesně! Takové ŽENY jako ženy mě dokáží opravdu inspirovat, protože jsou mi o tolik bližší =)

      Vymazat
  9. Ono je podľa mňa rozdiel mať nadváhu a mať len par kíl naviac. Ty rozhodne nadváhu nemáš a že máš trošku väčšie boky je úplne v poriadku, pretože ako si písala, treba sa mať rada aj so svojimi nedostatkami. Nikto nie je dokonalý a myslím, že práve naše nedostatky náš robia výnimočnými a tým, kým sme :)

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi ti to v tomto sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Máš super postavu, žádné nedostatky nevidím :-) V dnešní době je docela těžké být sám sebou, když na něj ze všech stran křičí diktát módy - hubenost. Mám větší břicho, široké boky (odjakživa) a větší stehna ( když jsem hrála volejbal, to byly ještě víc svalnaté), ale cítím se celkem dobře a to je hlavní. Byly doby, kdy jsem vypadala jako kost a kůže, je to asi 3 roky zpátky, když se na ty fotky podívám dneska, nelíbí se mi. Navíc jsem nebyla šťastná, i když jsem měla 53 kg. Až teď můžu říct, že jsem to já a jsem taková, jaká jsem :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Napísala si to krásne a úplne sa s tým stotožnujem :) mimochodom outfit ti velmi sluší,si kočka ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný outfit a tvoje postava se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  14. Anetko, vypadáš naprosto úžasně! tyhle džíny bych tebou ani nesundávala :) já jsem se díky příteli naučila mít (aspoň po většinu času) ráda svoji postavu - přece jen jsou ty ženský postavy pro kluky asi přitažlivější než vyhublý modelky. Aspoň pro toho mýho naštěstí :D máš nádherný fotky a denim on denim je trend, kterej se mi moc líbí, akorát sama si na něj netroufám prozatím!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadáš krásně v tomto super outfitu, vlastně ve všech, co tu máš. Máš skvělou postavu! Nejdůležitější je stejně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  16. Holky moje nejzlatější, všem vám moc děkuji za vaše názory, udělaly jste mi dneska radost :* Konečně se najde i někdo, kdo se mnou sdílí mé dojmy a souhlasí! :) A jak na závěr napsala Martinka, nejdůležitější je zdraví!!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásně si to napsala a tobě to takhle moc sluší vypadáš štastně:)

    OdpovědětVymazat
  18. krásný outfit. Moc ti sluší. Psaníčko krásně kontrastuje s džínami
    (y)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)