úterý 30. září 2014

Všechny zářijové outfity

Přeji všem dobré ráno!

Souhrn mých zářijových outfitů padl tentokrát na úterý a jako vždy by mě zajímalo, který z nich vás zaujal nejvíce. Koukám, že tento měsíc jste jich mohli vidět celkem 10, což je poměrně dost.

A na co se můžete těšit nadcházející měsíc? Určitě vás nemine slibovaný post o mých nových rtěnkách, taky se můžete těšit na room-tour, new in, co nosím v kabelce, nebo také na mé oblíbené zahraniční i české blogerky. Mám toho tolik naplánovaného, až jsem sama zvědavá, jak to všechno stihnu, ale budu se snažit:)

A protože jsem se včera v Olomouci poprvé setkala s mou oblíbenou Domčou a jsem si zcela jistá, že jsme se neviděly naposledy, můžete třeba očekávat i post z našeho dalšího společného setkání.



Mějte se zatím krásně! 

Vaše A.

10 komentářů:

  1. Všechny outfity jsou krásné, úplně nejvíc se mi ale líbí 9 :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. všechny jsou nápadité, ale pro mě je top 3 :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky boli super, ale pre mňa 3 a 10 uplne najviac :))
    Pozývam Ťa aj na končiacu giveaway :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  4. 1,3,6,7,10 <33 já se tak těším, až budeme fotit spolu, krásko!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Super outfity, na všech ti to moc sluší :) 3 a 7 jsou úplně dokonalé! :)

    Souboj řasenek: L´oréal vs. Maybelline

    OdpovědětVymazat
  6. 3, 5, 8 nejlepšííí :-) těším na se plánované články :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)