pondělí 1. září 2014

Zázraky od Schwarzkopf

Všechny vás vítám u prvního zářijového článku, ve kterém vám představím pro mě poněkud zázračné novinky od Schwarzkopf, a těmi jsou především vlasové produkty, které jsem v balíčku objevila.


Když jsem uviděla šampon a kondicionér od Schaumy, mé srdce zaplesalo. Vlasovou kosmetiku od Schaumy mám velmi ráda a nikdy jsem s ní neměla sebemenší problém. S radostí jsem se vrhla do testování této novinky, která je určena pro jemné nebo slabé vlasy. Šampon i kondicionér obsahují keratin-podobně, jako jsem uváděla u minulých novinek od Gliss Kur.



Jenže upřímně, Schauma s Gliss Kur se nedá srovnávat. Za mě jednoznačně vítězí produkty od Schaumy a to možná i z toho důvodu, že mě nezklamou a vím, že mým vlasům akorát prospějí.
Miluji, když šampony dostatečně pění a mám pocit krásně umytých a voňavých vlasů. Navíc preferuji i šampony, které mi po smytí nezanechávají vlasy tvrdé a slepené.
Po použití šamponu od Schaumy jsem docílila toho, že mi vlasy zůstaly na dotek jemné a po nánosu kondicionéru snadno rozčesatelné. To víte! Když mé kudrnaté vlasy rozčešete pouhými prsty a nepotřebujete ani hřeben, je to opravdu zázrak! Za mě 10 bodů z desíti, nemám co vytknout a již po třech umytích si dovoluji říct, že tuto novinku řadím mezi mé TOP šampony a kondicionéry na vlasy.


V balíčku jsem našla i Schaumu pro muže, která je zároveň sprchovým gelem i šamponem. Kromě toho, že krásně voní, nemůžu dále posoudit jeho kvalitu, jelikož jsem tento produkt darovala tátovi. Určitě se ho ale brzy zeptám, jak je s ním spokojený :-)))

Od Fa na mě čekal další skvělý sprchový gel, respektive sprchový krém, tentokrát Fa Glamorous Moments. Obsahuje elixír z laskavce, který zanechává pokožku krásně jemnou, a vůni černé orchideje, která je na těle moc příjemná.


Poslední novinku, kterou bych vám ráda představila, je stylingová guma od Got2b, která slibuje silnou fixaci vašeho účesu po dobu až několika hodin. 
Já jsem ji vyzkoušela, když jsme byli ve Znojmě. Nejspíš jsem jí do vlasů nanesla až příliš a i když mi vlasy ,,zafixovala", tak ale i zamastila a slepila. Musím ale říct, že nádherně voní a svůj účel bude určitě splňovat, pokud se to nepřežene tak moc, jako jsem to přehnala já. 
Navíc si myslím, že pro kudrnaté vlasy je ideálním pomocníkem na zkrocení vln a udržení jejich tvaru.
Neumím si moc představit, jak tato stylingová guma reaguje na rovné vlasy, leda, že by ji už některá z mých čtenářek měla možnost vyzkoušet, hm? :)



Znáte tyto produkty
Jaký názor máte na šampony a kondicionéry od Schaumy


Přeji všem krásný den!

11 komentářů:

  1. Schaumu jsem měla jednou a vlasy jsem měla příášerný, od té doby se jí bojim. Vypadá ale dobře a Fa také :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně individuální záležitost. Každý má jiný typ vlasů a to, co třeba sedí tobě, nesedí zase mně :)
      Třeba by ti tato řada vyhovovala, kdo ví :)

      Vymazat
  2. Šampony a kondicionéry od Schaumy mám ráda :). Sprcháče od Fa taky i jejich deodoranty krásně voní. Chci si nějakou takovou gumu pořídit
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já snad od nich nidky nic nezkusila. Tu gumu bych klidně na rovné vlasy vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Používám pouze šampóny od Schaumy,konkrétně kokosovou a Q10,obě jsou skvělé.:-)Jen bylinková mi vůbec nesedla.Rozhodně se vyhýbám Glis Kur šampónům,mám s nimi velice špatnou zkušenost.:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Šampony od Schaumy mám hrozně ráda - nejvíc asi Fresh it Up! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fa sprcháče mám moc ráda :) a Schaumu jsem jednou zkoušela a asi to žádný zázrak nebyl, protože jejich šampony v drogeriích celkem přehlížím
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Šampón taky používám a nemám s ním žádný problém je super !
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Schaumu mám velice ráda a sprcháče od FA jsou úžasné! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku šamponů jsem snad ještě nikdy nezkoušela,ale tyhle vypadají opravdu moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám Schaumu taky ráda, konkrétně tu s kofeinem a Cotton fresh. Myslím, že patří k těm lepším drogérkovým šamponům a jsou dokonce bez silikonů.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)