středa 3. září 2014

Znojmo, den první

Konečně jsem se prohrabala všemi fotkami, které jsme s přítelem nafotili během našeho pobytu ve Znojmě. A že jich zase bylo... Je to normální? Tak časté focení? Jediné, co mě omlouvá, je to, že mě to vážně baví a díky focení mám spoustu vzpomínek a fotky, na které jsem pyšná a později za ně budu i vděčná- už teď vlastně jsem :)

Náš třídenní pobyt ve Znojmě utekl jako voda. A protože 3 dny nestačí na to, abychom stihli navštívit všechny krásy města, dlouho jsme neotáleli a hned po příjezdu vyrazili do centra.
To jsme ještě netušili, jaký jsme od něj kus a jak dlouhou dobu nám ,,výšlap" potrvá. Nicméně, naše první kroky zamířily do info centra, odkud jsme si pobrali všemožné letáčky a hlavně mapu města, která nás odkázala na všechny památky.

Nejprve jsme absolvovali výstup na Vlkovu věž, ze které jsme měli výhled na velkou část Znojma. Po zdolání nepříjemných dřevěných schodů jsme se pokochali a mohli si tak odškrtnout první památku. Nevynechali jsme ani park, který se nacházel hned vedle věže.











Zbytek času jsme trávili procházkou po městě a zjišťováním informací, kde se co nachází, abychom šli už na druhý den na hotovou věc. Mezitím jsme si obešli pár dalších památek, na které nám stačil pohled pouze zvenčí, jako např. na radniční věž, na úžasný chrám sv. Mikuláše aj. Cestou jsme si dali točenou zmrzlinu, která byla melounovovanilková (mňam!), hodili jsme minci do kašny, potkali znojemský vláček a viděli svatbu u Znojemského hradu.












Po procházce městem jsme se odebrali zpátky na hotel. Vyhnala nás děsivá mračna s mrholením a jen, co jsme zapadli na pokoj, se spustil slejvák jako blázen. Nevím, co bychom dělali, kdybychom to nestihli. Deštník jsme totiž my dva chytrolíni zapomněli na věšáku.....

Jelikož jsme měli pobyt i včetně polopenze, zakončili jsme tak den vydatnou tříchodovou večeří (polévky jsem nefotila) a lahví vína, kterou jsme měli v ceně. Původně jsme měli dostat Znovín Znojmo, ale zapomněli jsme si ho nahlásit. Smířili jsme se tedy s tím, co jsme dostali a s radostí jej vypili, i když bylo poněkud kyselé. No jo, to Veltlínské zelené zkrátka je!





Pro dnešek to bude vše, brzy se uvidíme u dalšího článku, ve kterém vám ukážu pár fotek z druhého dne.

Mějte se krásně a snad se vám fotky líbily :) 


Vaše A.


11 komentářů:

  1. Nadherny fotky, ve Znojme jsme jeste nebyli.
    Jinak fotek taky mame vzdy plno a zridit to je peklo :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, Ann! Věřím, že jste si dovolenku užili, vypadáš parádně :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Já jsem ještě ve Znojmě nebyla. Mě se na Tobě tak moc líbí to sáčko, je fakt krásný
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Znojmo je úžasné, byla jsem tam na soutěži se školou několik let zpátky. Moc se mi líbí ten výhled :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvé výletové články jsou prostě super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, museli jste si to určitě moc užít!:))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)