pátek 10. října 2014

GOOD MORNING & BLOGERKA ROKU 2014


Všem přeji krásné slunečné ráno!

Dneska jsem snídala v posteli, se sladkou snídaní, kávičkou a knížkou Miluj svůj život od Louise L. Hay. Pokud byste chtěli, ráda pak na ní napíšu recenzi a moje celkové dojmy, které si z ní (doufám!) odnesu. 
Jaké bylo vaše dnešní ráno


Ještě bych ráda zmínila mou nominaci v soutěži Blogerka roku, ze které jsem měla obrovskou radost. Budu moc ráda, když pro mě budete hlasovat v kategorii Fashion :) 


Mějte se krásně a užijte si víkend!

GIVEAWAYINSTAGRAMFACEBOOK


9 komentářů:

  1. Moje dnešní ráno bylo skoro jako každé jiné, ale chrupkala jsem si do půl 10 :D Udělala si ovesnou kaši, teď sjíždím nové články na blozích a pak půjdu do drogerie :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nad to se pořádně prospat a dát si dobrou snídani :)
      Tak ať v drogerii pěkně nakoupíš :)

      Vymazat
  2. Gratuluji k nominaci a recenzi na knížku určitě napiš, ta by mě zajímala! Já jsem měla dnes ráno docela uspěchané, protože si dělám snídani jak pro královnu a jím ji třeba třičtvrtě hodiny, takže pak běžně dobíhám autobus:D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě zahlasuji, tvůj blog čtu velmi ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje dnešní ráno bylo krásný, probuzení zase po týdnu s přítelem no prostě skvělý ♥ :). Na tu knížku bych si určitě ráda přečetla Tvoje dojmy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Máš môj hlas ;) Po knižke by som sa mala pozrieť :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)