čtvrtek 9. října 2014

Hurá do Prahy, aneb jaký byl výlet...

Přeji všem krásný čtvrteční den!

Včera jsem se po jedenácté hodině večerní vrátila z Prahy, do které jsem vyrazila i společně se svou kamarádkou. Byla jsem pozvána na meeting pro blogerky, který pořádala všem známá značka Schwarzkopf. Pozvání jsem si velice vážila a rozhodně jsem si meeting nenechala ujít. Naopak jsem hned zapojila veškeré části svého mozku (pokud nějaký mám, haha) a vymyslela geniální plán. 

Do Prahy jsme využily služeb RegioJetu, který nám poskytl perfektní komfort jako vždy. Daly jsme si kávičku, něco malého k snědku a na konec jsme si nechaly sladkou tečku v podobě dezertu.


Cesta trvala poměrně dlouho, alespoň mě to tak připadalo, protože nejsem ani zdaleka zvyklá dlouho cestovat. Naštěstí jsme nabrali zpoždění pouhých 5 minut, což jsem ocenila. 

Mám tak skvělou sestřenici, která byla tak hodná a ubytovala nás u sebe. Ještě předtím, než jsme vyrazily směrem k jejímu bytu, jsme navštívily pár obchodů na Václavském náměstí a dokonce i OC Palladium, kam jsme mířily především do Lush. Obchůdek jde cítit na míle daleko a je naprosto úchvatný. Nevěděla jsem, k čemu přivonět dřív a co si z něj odnést. Nakonec jsem vybrala a brzy vám vše ukážu. 


Druhý den a taky vlastně poslední den strávený v Praze jsme odstartovaly kávičkou ve Starbucks. Využila jsem zároveň i slevu, nabízenou v rámci ISIC karty, kdy jsem si měla možnost dát velké Latte za cenu malého. 



Kromě kávy bych vám ráda ukázala i moji dvoudenní společnost a největší poklad pod sluncem, a to Lucinku. Znám ji teprve rok a ten bohatě stačí k tomu, abych mohla říci, jak skvělou a krásnou kamarádku mám <3 Pokud by vás zaujala, můžete ji začít sledovat třeba na instagramu :)


Ze Starbucks jsme si honem honem zaletěly do obchodů, ve kterých jsme si něco vyhlídly již předchozí den, anebo si nákup naplánovaly. Já jsem neodešla s prázdnou například ze Sephory a taky jsem nakoupila pár sladkých suvenýrů v prodejně Arko. Dokonce jsme nakoukly i do showroomu Bechick. Akci pořádaly samozřejmě jak jinak, než holky z CzechChicks, které byly velmi milé. Odnesla jsem si od nich jeden super kousek, který nafotím přímo v outfitu, ale malý náhled určitě uvidíte ještě dříve. 


Po nákupech nás čekala zastávka na oběd, konkrétně v My Wok, hned naproti Palladia. Daly jsme si rýžové nudle- u mě vyhrála varianta kuřecího masa s brokolicí, u Lucinky losos s brokolicí. Porce byla opravdu vydatná, ani jedna jsme celé jídlo nesnědly, ale pošmákly jsme si. Určitě doporučuji navštívit!



Po obědě jsme ještě chvíli poseděly a později už vyrazily směr Anděl, kde se měl od 14:00 konat již zmiňovaný meeting. O něm vám ale povím zase jindy. Rozhodně mu věnuji celý článek, takže se můžete těšit.



Z Prahy jsme odjížděly před osmou hodinou večerní a než jsem se dostala do postele, bylo něco málo po půlnoci. Vyčerpaná, unavená a s bolavými nohami.....


Každopádně, výlet jsem si užila a doufám, že jsem letos nebyla v Praze naposledy.


Mějte hezký zbytek dne,

A.


11 komentářů:

  1. Krásná kamarádka! Skvělý klobouk.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé :) super fotky :) už se těším na článek o meetingu :) jinak zajímavá knížka :)) jaká je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy bude, děkuji :)
      Na knížku plánuji recenzi, tak doufám, že si ji pak přečteš a rozhodneš se, zda si ji taky přečíst, nebo ne :)

      Vymazat
  3. Kamarádka má nádherný klobouk a svetr:) Krásné fotky jinak!

    OdpovědětVymazat
  4. Kamarádce to moc sluší :) Mm oběd i občerstvení vypadá moc dobře
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Teším sa na ďalšie články!! Super fotky :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na další článek :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Už se nemůžu dočkat až nám ukážeš co sis koupila :) ! Moc příjemný článek.

    OdpovědětVymazat
  8. Pořídila sis nádherné věci, zanedlouho mě čeká také cesta do Prahy, takže doufám, že si ji užiji stejně jako ty :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Dle fotek usuzují, že to byl příjemný výlet :) Kamarádka je kočka a má skvělý klobouk! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)