pátek 17. října 2014

SHOPPING IN PRAGUE

Všem přeji krásný pátek!

Už samotný název článku vypovídá o tom, na co se dneska zaměřím. Trvalo mi celkem dlouho, než jsem se k němu dostala, ale důležité je, že už ho konečně píšu a vy jste se dočkali:-)

Jak už víte, z Prahy jsem si přivezla pár drobností, převážně z obchodů, které v Olomouci nemáme, a rovněž nakoupila i sladké suvenýry domů.


A protože první zastávka byla v LUSH cosmetics, tak bych začala tady. 
LUSH je opravdu úžasný a převelice voňavý obchůdek, ve kterém nevíte, na co koukat dříve. V Palladiu byla navíc velmi milá obsluha, která se nám snažila ochotně poradit a věnovala se všem svým zákazníkům. 
Nejraději bych obchůdek celý vykoupila, ale ceny nejsou tak příznivé, proto jsem se musela krotit. Vybrala jsem si koupelovou bombu Father Christmas a dáreček, ve kterém na mě čekal sprchový gel s vůní Snow Fairy (stejně jako u koupelové bomby) a růžová mycí modelína.  





Vůně Snow Fairy by určitě nebyla pro všechny z vás, ale já si ji zamilovala. Je sladká, připomínající cukrovou vatu, žvýkačku nebo bonbony Tutti Frutti
Koupelová bomba i s multifunkční modelínou stále čekají, než se na ně dostane řada a vyzkouším je, ale sprchovým gelem jsem se už několikrát umývala a jeho vůně se nemůžu nabažit.






U kosmetiky bych ještě chvíli zůstala, protože kromě Lush jsem navštívila i Sephoru, ze které jsem si odnesla další dva sprchové gely a odličovač.


U stojanu se sprchovými gely jsme s Lucinkou stály opravdu dlouho. Nemohly jsme se rozhodnout, kterou vůni vzít, jelikož jejich sortiment je široký, nakonec jsem se ale rozhodla pro borůvkovou a kokosovou
Ach ta borůvka! Doma jsem ji hned vyzkoušela a je mi jasné, že to nebudou moje poslední sprchové gely. Krásně pění a zanechávají pokožku jemnou a dlouho voňavou! Zkoušely jste někdy kosmetiku ze Sephory?



Z kosmetiky se přesunu do Starbucks. Už delší dobu jsem si chtěla pořídit jejich termosku. Vysnila jsem si bílou, ale v prvním Starbucks, do kterého jsme vlezly, nebyla, proto jsme nakoukly i do dalšího. Tam už na mě čekala a já si ji s radostí nesla k pokladně. První kávičku jsem si do ní udělala minulý víkend, když jsem zasedala ve volební komisi a káva byla nezbytností. 



Zmiňovala jsem se vám i o tom, že jsme navštívily showroom holek z CzechChicks. Koupila jsem si od nich skvělou vestičku, kterou jsem si plánovala koupit už dříve.


No a nakonec se dostáváme k sladkým suvenýrům. Domů jsem přivezla 5 roztomile malých marmeládek, které všichni milují a přítelovi jsem vybrala růžová čokoládová srdíčka (z lásky přeci!). 
Kromě sladkostí jsem ještě sestřičce dovezla spodní prádlo, ale to jsem vám nefotila :-) 



Doufám, že vás dnešní NEW IN potěšilo a líbilo se.


Do neděle máte ještě poslední šanci zúčastnit se ZLATÉ GIVEAWAY, potom vyhlásím vítězku :)

Mějte krásný víkend!

A.

13 komentářů:

  1. Krásně sis tu v Praze nakoupila! Moc hezké věci, ať ti pěkně slouží a máš z nich jen radost.

    Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty coko srdicka vypadaji uzasne, sladky :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. ty marmeládky jsou super! dnes jsem snídala fíkovou :))) ta je pro mě nej :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sladké radůstky jsou úžasné! Já si nemohu pomoci, ale i když mě vždy Lush láká svou vůní, když jsem v Německu, vždy odolám a nikdy si tam nic nekoupím..

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou ale krasne vecicky!!! Vsechny!!! Naprosto kazdy kousek me oslovil a brala bych vse..verim, ze vse krasne voni!! Uzasne! :) o marmeladkach nemluvim!..
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Doslova krásné věci, které jednoduše lahodí snad každému oku :-). Nemohu se dočkat až po čase do LUSH zavítám konečně také :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi pěkný nákup :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Super nákup :) ! Hrozně by mě lákala ta modelína, už jen ta barva! :D

    OdpovědětVymazat
  9. New in články mám ze všech článků nejradši :) Pořídila sis samé krásné radůstky. Já jsem ještě nikdy kosmetiku od Sephory nezkoušela, ale ráda bych
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Lush má krásné věci, ale asi se mi víc líbí ty jejich obaly a barevné provedení, než samotné produkty :D

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné nákupy, moc se mi líbí Sephora kosmetika, bude určitě vonět náramně skvěle

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)