pondělí 6. října 2014

Maličkosti, které jsem si zamilovala...

Máme tu pondělí a s ním i další post, ve kterém vám chci ukázat pár novinek, ze kterých mám obrovskou radost a které mi dny udělaly ještě daleko krásnějšími...


V pátek si vzal přítel volno v práci a při té příležitosti jsme sjeli do Ostravy, především do Ken design, kde na mě čekala zásilka s profláknutými EOS balzámy, které většina z vás zná. Byla jsem na tento zázrak zvědavá. Objednala jsem rovnou limitovanou květinkovou edici, a to na stránkách Stylishdeer. Komunikace byla blesková a zboží jsem měla do tří dnů nachystané k vyzvednutí.
,,Vajíčka", aneb přirovnání, které k nim sedí, mě vůbec nezklamala, spíše mě ještě mnohem více nadchla a díky nádherné vůni a roztomilému vzhledu přidávám bonusové body. Rty jsou po nánosu krásně hladké a vyživené. Zajímalo by mě, jestli i vy vlastníte svoje ,,vajíčko" a co na něj říkáte




Vrátím se ještě k obchůdku Ken design. Nikdy předtím jsem v něm nebyla (nebo si to alespoň nevybavuji), ale zamilovala jsem se do něj. Vosky a svíčky Yankee candle, které na mě pořvávaly všude okolo, mě dostaly do kolen. Samozřejmě jsem neodešla s prázdnou a pořídila tak mojí růžové novince Summer Scoop kamarády, aby jí nebylo smutno- Soft Blanket a Waikiki Melon <3



A aby těch vůní nebylo málo, odnesla jsem si z Ikei další 3 svíčky (sestro, snad se nebudeš zlobit, já vím, jak tě při úklidu rozčilují :))), které mi připomínají bonbóny, nebo žvýkačky.


V Manufaktuře jsem už dlouho okukovala puntíkovaný hrníček. Očaroval mě svou jednoduchostí, která skrývá dokonalost. Mají ho, tuším, ve třech různých rozměrech- od hrníčku na presso, přes hrneček střední velikosti, který jsem si vybrala já, až po hrníček, do kterého se vleze, jak já říkám, kotel kávy :) 
Dnes jsem si do něj udělala svou první odpolední kávičku a chutnala obzvlášť skvěle :-))

Na provonění šatní skříně jsem si ještě v Jysku zakoupila vonné pytlíčky, které byly navíc i v krásném balení, což oceňuji. Taky se vám už několikrát stalo, že vás nalákal perfektní obal a uvnitř to stálo za houby? Mně už nesčetněkrát, ale naštěstí ne v tomto případě. 



Všechny úlovky, které jsem vám v dnešním postu ukázala, jsou sice maličkosti, ale mám z nich takovou radost!!! Jako malá holka, ale nemůžu si zkrátka pomoci. 


Mějte krásný den!
Do konce týdne pro vás uspořádám jednu soutěž, takže se můžete těšit! :)


15 komentářů:

  1. Miluji radosti z malickosti! Ani se ti nedivim, ze se radujes jako mala :) mam to stejne. Zrovna dva dny zpet jsem si kupovala dalsi zasobu Yankee vosku a premyslim, ze udelam nejakou rozsahlejsi recenzi/ clanek na ne, protoze jsem jich vyzkousela uz opravdu mnoho. Hrnicek na kavu je skvostny, ja bych ho mela nejspis na caj, jelikoz kavu skoro vubec nepiji. Vonne pytlicky do skrine jsem mela, ale bohuzel vonet vubec nevydrzely :( a tak sazim na mydla, ktera vuni opravdu udrzi dlouhou dobu. Moc pekny clanek, zaradovala jsem se s Tebou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné věcičky si pořídila! :) Eos balzámy mě lákají dloooouho, ale nevím nevím.. Pořád se nějak nemohu rozhodnout a hrneček z Manufaktury se mi taky moc líbí! :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  3. Ten hrníček je tak krááásný :-). Zbožňuji hrníčky, svíčky, v tom jsme stejné :-). Jen na ty vosky bych potřebovala nějakou pěknou aromalampičku, tuhle jsem je pálila ve formě na fondue :-D. Achjo, ten hrníček snad půjdu okouknout také :-).

    OdpovědětVymazat
  4. No taky jsem si nějak zamilovala Yankee candle! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Z takových maličkostí já mám vždycky taky obrovskou radost :). A ty sis nadělila radosti krásné :)¨
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Takové maličkosti vždy udělají radost :) eos balzámek mám mentolový a ten je taky úžasný ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Eos mám růžový a také jsem si ho oblíbila. Co se týče YC vosků tak ty vyloženě miluji a už si bez nich podzimní a zimní dny nedokážu představit, jednou bych chtěla i velké svíčky ale ta cena mě odrazuje, bohužel :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky se vždycky raduju z roztomilých maličkostí, jak doukáží člověku zpříjemnit celý den,když se jimi obklopuje :)
    ten hrníček je krásný! a ty svíčky..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Hrníček je kouzelný a o EOS jsem četla i negativní recenzi, takže jsem si jej ve Walmartu nekoupila. No možná jsem přece jen jeden měla vyzkoušet.

    Je třeba radovat se z maličkostí!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné věcičky! :) a jako ikea a její svíčky, to je snad klasika pro všechny :D jsem ráda, že už je podzim a já si vesele "pálím" všechny možné svíčky :) má to pro mě neuvěřitelný kouzlo, už cítím že Vánoce klepou na dveře! :)
    a o vonných sáčkách do skříně uvažuji! takže díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné drobnosti! A u těch eos balzámu pořád nevím.. víc se mi asi líbí, jak vypadají, nejsou špatné, ale přijde mi, že rty moc nehydratují, spíše naopak. A ty yankee jsou dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  12. Vždycky som chcela vyskúšať Eos, no ešte som sa k nemu nedostala :/ pekný článok.. dáme vzájomne? :P www.smiler-mishel-beauty-diary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Přímo jsi mě přinutila ke koupi vosku a nějakého hrníčku :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)