středa 1. října 2014

MICHAEL KORS: ESSENTIAL ZIP WALLET

V dnešním postu bych vám ráda představila mou novou krásku a zároveň i první kousek od MK, kterým mě potěšila moje láska, které z celého srdce děkuji. I přesto, že jsem měla našetřené svoje penízky, chtěl být přítel tím prvním, který mi splní můj malý sen. Veškeré dohadování bylo proto zbytečné a dokonce mě překvapil i krásným vzkazem, který se nacházel uvnitř balíku <3


Dlouho jsem si přála vlastnit něco od této velmi známé a proslulé značky. Začala jsem tedy peněženkou, která je cenově dostupnější, než třeba kabelka, ale i tu si chci do konce letošního roka určitě pořídit. Pokud si pamatujete, zmiňovala jsem se i o MK psaníčku, které jsem měla vyhlídnuté. Ani nevím, proč z nákupu sešlo, ale sešlo. O to mám teď větší radost právě z peněženky, která mě okouzlila barvičkou i celkovým zpracováním.



Je ručně vyrobena z kůže Nappa, která je už na první pohled i dotek opravdu kvalitní. Na její přední části je umístěno zlaté logo MK a součástí peněženky je i odnímatelný pásek na zápěstí. Peněženku tak mohu klidně proměnit i v malou etui.
Uvnitř se nachází několik přihrádek, včetně přihrádek na platební karty a ochranné kapsy na iPhone.




Vyrábí se v několika barevných variantách, od klasické černé, přes modrou, šedou, červenou, pruhovanou, až k té, kterou jsem si vybrala já. Přítelovi se zalíbila černobílá se zlatým logem MK, ale měla jsem strach, že by se mi rychle okoukala, proto jsem volila právě tuto. Kdo ví, jestli nakonec nepodlehnu i té pruhované.....




Jak se vám moje nová kráska líbí
Taky si rády plníte své sny?



Mějte hezký den!

15 komentářů:

  1. Je krásná :) Přítel Tě musí hodně milovat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Peněženka je nádherná, jak barva, tak velikost, všechno :) To je ale hodnej přítel
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, moc krásná, ta barva se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Je uzasna! Mne ted sen splnila mamca, ta mi poridila prvni Guess penezenku :) Take chystam clanecek. Pritel je zlatej, ze ti splnil sen!

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná. Ať ti skvěle slouží. Zatím mám, ale příště to bude peněženka. Měli tolik krásných na výběr. Asi chci zlatou, růžovou mám nyní.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherná je:) som sa zalúbila..už ju len nájsť a kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se líbí :)
      Já jsem ji sehnala přes store.apple.com/cz, tak kdyžtak koukni :)

      Vymazat
  7. Ježiš tak ta je úžasná, tu musím mít !! :D A přítel je skvělej, máš veliký štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. A kde jste kupovaly Anet?

    OdpovědětVymazat
  10. Ta je nádherná! Máš skvelého priateľa :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. úžasná peněženka!!! :) na peněženky jsem přímo ujetá, většinou stojí víc peněz než kolik v nich pak nosím :D
    přítel je poklad, toho se drž :P

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)