neděle 19. října 2014

17.10.

Krásnou neděli!

V dnešním outfitpostu bych vám chtěla ukázat můj nový leopardí kabátek, ze kterého jsem nadšená. Líbí se mi jeho koženkové detaily a rovný střih, působí tak luxusně a ne lacině. 

Co na něj říkáte? Líbí se vám










kabát Pull&Bear/ tílko Zara/ kalhoty a náhrdelník H&M/ klobouk a kabelka Reserved/ boty F&F/ hodinky Mohito/ náramek Claire's


Užijte si zbytek víkendu,
večer vyhlásím na mém facebooku vítězku zlaté giveaway, takže pokud jste se ještě nezúčastnily a chtěly byste, máte poslední šanci :-)


A.

23 komentářů:

  1. Ten klobouk je nádherný, moc ti sluší !
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi kabátek líbí i celý outfit. Klobouk je krásný a kdyby byl zelený jako kalhoty, tak by byl dokonalý k tomuto ale jinak nepoužitelný a možná trochu myslivecký :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti :) Khaki by byl super <3

      Vymazat
  3. Úžasný outfit, kabátek je úplně perfektní a krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Klobúk je úplne naj;) Pristane ti to

    OdpovědětVymazat
  5. ten klobouk ti sluší:) krásné hodinky!

    OdpovědětVymazat
  6. kabátik je pekný a to pozadie s tým lístim - perfektne vymyslené!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky :) Na Tobě se mi kabátek líbí, ale sama bych si ho nevybrala
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, ten klobouk ti teda strasne slusi! Ale jinak budu asi tentokrat kritik :P bud bych k tomu dala cerny kalhoty a treba i cerny triko, anebo bych das bud kabat nebo klobouk. Takhle se mi to zda mozna trochu prekombinovany. Ale rozhodne se tesim na dalsi kloboukove outfity :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nechtěla jsem být celá černá a takto se mi to líbí, ale jasně, že každému se nezavděčím ;) :)

      Vymazat
  9. Vypadáš úžasně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. paci sa mi farebnost.. ja velmi zvieracie vzory nemam v oblube a nemam ani jeden kusok... ale ak je pekne skombinovany, tak mi to nevadi.. tebe pristane :-)


    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  11. Ty vlásky a klobouk, nádhera! Jinak ten kabátek je suprový, jen asi málo kombinovatelný. Vypadá ale jak píšeš opravdu luxusně!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná jako panenka, měli by je podle tebe vyrábět :-) sluší ti to, úžasný klobouk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :OOO Koukám s otevřenou pusou! Mockrát děkuji za krásný kompliment :*

      Vymazat
  13. Z takového kabátku bych byla taky nadšená. Sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jee , ten kabatek je perfektni ! Na me je to mozna prilis barev , ale nemuzu rict ze se mi to vylozene nelibi , spis nezvyk ;) vice mi ale k tobe sedi pastelove barvicky :) magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Magdi :)
      Pastelové barvičky jsou super, to máš pravdu, ale v zimě volím tmavší odstíny. Ty pestřejší si nechávám na jaro/léto :)

      Vymazat
  15. Kabát mě příliš nezaujal, ale velmi se mi líbí tvůj klobouk, ten je naprosto skvělý.

    OdpovědětVymazat
  16. pekny outfit:))
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)