pátek 24. října 2014

OH MY HAT!

Dnes máme pěkně mrazivé ráno, ale i přesto vás vítám s úsměvem na tváři u dalšího outfitového postu.
Klobouky jsou mojí slabostí a mám je rozhodně radši, než čepice, ve kterých si připadám jako desetiletá holka (no, možná ještě mladší:)). 
Kolem tohoto šedého jsem chodila snad týden, několikrát si ho vyzkoušela, ale vždycky jsem ho pověsila zpátky na stojan. Nakonec byl mým rozhodujícím bodem přítel, kterému se moc líbil a já jsem šťastná, že máme podobný vkus a ve většině případů se shodneme, protože dříve tomu tak rozhodně nebylo.









svetr Takko/ tílko a kalhoty H&M/ klobouk Lindex/ kozačky CCC/ kabelka Reserved/ šála ?/ náhrdelník FRS/ hodinky Mohito


Jak se vám líbí tento podzimní outfit


Mějte krásný den, užijte si víkend a pořádně se oblékejte, ať neonemocníte, jako já...

19 komentářů:

  1. Na ten jsem taky koukala, ale byl mi hrozně velký :( Líbí se mi, když nejsou úplně zaražené do očí. Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mi větší :( Ale díky mým objemným vlasům docela drží :D Děkuji, Lucinko :*

      Vymazat
    2. Když je klobouk trochu větší, tak stačí našít dovnitř stužku a trochu utahovat při všívání. Moje maminka modistka mě to naučila.

      Vymazat
  2. Hezký klobouček ovšem nejvíc mě okouzlil cardigan :) ♥

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je uplne cely naprosto dokonaly <3 ty barvy k sobe, ten svetr je uplne nejbozejsi a kloboucek ti moc moc moc slusi :)) rekla bych, ze jeden z tvych top outfitu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju klobouky. Zrovna se chystám v jednom vyrazit, jen se obávám reakcí v Olmiku :-)

    Měj se hezky a užijte si víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Bože, ten svetr je úžasný <3 !
    Klobouček Ti moc sluší Anetko, já bych na něj bohužel odvahu neměla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit Anetko, jinak pokud jde o kloubouky, tak mám pocit, že sluší všem kromě mě. Možná mi přijde, že bych v nich poutala zbytečně moc pozornosti a chybí mi na to ta odvaha, nevím :D

    Giveaway Realash ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherné vlasy! A klobouk Ti moc sluší, celý outfit k Tobě sedí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Klobouček pěkný ;) celé to perfektně doplňuje :) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Sekne ti to ☺
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    www.fashionableperfection.com

    Love John Setrodipo

    OdpovědětVymazat
  11. Hey,
    I really like your Blog! Awesome Photos and interesting Stuff. Do you want to support each other and follow via GFC? If yes please tell me and i follow back. Lets stay in touch. :)

    Greetings Sophia xx
    M Y B L O G.
    I N S T A G R A M.

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely look. Beautiful hair :)
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)