středa 29. října 2014

PHOTOS WITH COWS

Trošku netradiční název článku, že ano? 

Nicméně, hodí se! Na včerejší focení outfitu jsme s přítelem vybrali místo přímo u pasoucích se krav
Byly hrozně vtipné, samozřejmě hned zbystřily, když jsme k nim dorazili blíže a roztomile na nás koukaly, haha. 

V outfitu můžete vidět můj nový ,,chlupatý" cardigan, který jsem si před 2 týdny pořídila v F&F. Vzala jsem si ho o dvě čísla větší, než mám obvykle, protože se mi líbí volnější střih. Vypadám v něm sice jako kulička, ale miluji ho!











cardigan, crossbody a boty F&F/ svetr ?/ kalhoty, šála a náhrdelník H&M/ hodinky Mohito



Přeji všem krásnou středu!
U nás konečně vykouklo sluníčko :-)


9 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky, krásná kabelka a náhrdelník :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Svetřík je krásný. Pokud v něm vypadáš jako kulička, tak rozhodě jako krásná kulička :) Sluší ti to!

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě modrá sluší vážně hodně. Moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ooooo, ten svetr je uplne super :)) hned bych ho taky brala! A ta ruzova k tomu, to by me asi nenapadlo a pritom to vypada uplne cool <3

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny outfit
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny svetrík www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)