neděle 12. října 2014

SUNNY AUTUMN


To máme ale krásné počasí, co

Zdravím vás všechny při slunečné neděli.

Doufám, že jste si víkend užili, odpočinuli jste si a nabrali síly na další týden, ať už pracovní, nebo studentský. Já jsem zasedala ve volební komisi a včerejší sčítání hlasů nám dalo docela zabrat. Při odchodu se na nás smála ručička na hodinkách, která ukazovala něco málo po půl šesté. 
Jakmile jsem dorazila domů, dala jsem si sprchu, sbalila se a společně jsme s přítelem, bratránkem i se sestrou vyrazili na oslavu babiččiných narozenin.

Dnes jsme navíc nafotili outfit, ve kterém jsem k babičce jela a ve kterém jsem si užívala dnešní teploučko.

(PS: Nevšímejte si mé fialové gumičky ve vlasech, je těžké všem vysvětlovat, že mi jako jediná drží vlasy:D)










               vesta Sheinside/ košile a kabelka H&M/ kalhoty House/ boty F&F/ brýle Rossmann/ náhrdelník FRS/ hodinky Mohito


Nezapomeňte, že stále běží zlatá GIVEAWAY, které se až do konce příštího týdne můžete zúčastnit:)


Mějte hezký zbytek dne,


Vaše A.

9 komentářů:

  1. Hezký outfit, moc se mi líbí kabelka :) A popravdě fialové gumičky bych si ani nevšimla :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná kabelka a náhrdelník:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné prostředí, kde jsou fotky pořízené. Moc se mi líbí ty kalhoty a kabelka!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný outfit! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Venku je nádherně, to je paráda :) Krásný outfit!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý outfit!:)
    Já jsem se spíš v pátek pořádně zřídila na koncertě (nemyslím alkoholem), takže jsem to zbytek víkendu dospávala. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)