čtvrtek 2. října 2014

(OOTD) Strange?

Jeden z těch outfitů, na který lidé divně koukali a něco si šeptali

Když jsem si dopoledne naplánovala, v čem vyrazím do Olomouce, těšila jsem se především na to, že si konečně po delší době vezmu sukni a podpatky. Nenapadlo by mě, že budu takovým středem pozornosti. Spousta lidí mě zcela jistě odsoudila, alespoň o tom vypovídaly jejich výrazy v obličeji. Nevím. Cítila jsem se skvěle, ale asi jsem byla až moc výstřední. Co myslíte


Outfit mi nafotila sestra, ihned po mém příjezdu domů. Bylo už něco málo po šesté hodině večerní, venku mrholilo a stmívalo se. Nic ideálního na focení, ale přeci jen pár fotek vzniklo. Kromě toho vynikly i mé ,,skvělé" odrosty, díky Bohu, že se budu po neděli barvit. 







svetr H&M/ top House/ sukně Tally weijl/ pásek a hodinky Mohito/ kabelka Lindex/ boty F&F/ náhrdelník FRS/ náramek Claire's



Budu se těšit na vaše názory!

Přeji krásný den!


35 komentářů:

  1. Outfit je moc hezký. Nijak výstřední se mi nezdá, ale je fakt, že já jsem už na "divné" pohledy lidí zvyklá, takže se nad tím nepozastavuji :)

    Radu Essence giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Dle mého výstřední není, ale podle výrazů ostatních mi to tak připadalo :)

      Vymazat
  2. Zlato, až vylezu ven s ouškama od Mickey mouse, tak to bude výstřední :)
    Slušelo ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano :D Jak už jsem psala výše, mně to také nepřipadá výstřední, ale ostatním nejspíš mohlo :)
      Děkuji :*

      Vymazat
  3. Mně to tedy přijde spíše usedlé pro takovou krásnou mladou dívku jako jsi ty, ale znáš to ta naše Olomouc a lidi v ní...raději jsem se odstěhovala do Prahy. Vždy na mne koukali, když jsem v mládí vyrazila v něčem trošku více nápadném.

    Tobě to každopádně sluší hodně! Užij si tu pozornost, dokud koukaj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to alespoň někdo zná a souhlasí se mnou :)

      Děkuji, Marti! Netvrdím, že mi jde pozornost proti srsti, ale někdy ty výrazy stojí opravdu za to a já nevím, co si myslet :D

      Vymazat
  4. Outfit mi neprijde vystredni ani napadny ci napadity. Naopak hooodne nudny. Vzdyt takhle chodi snad v cesku vsichni. Nechapu na co tak koukali..ja nic vystredniho nevidim a ani bych se neotocila. Sorry jsem uprimna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj upřímný názor. Mě můj outfit bavil a rozhodně netvrdím, že by ses za mnou měla otočit ;) Mluvím o ostatních a taky netuším, na co koukali, ale koukali ;) Nevím, o tom, že by tak chodili všichni lidé v Česku, ale záleží, odkud pocházíš :) V našem malém městě do davu skutečně nezapadnu, ač je mi to líto. Hezký den!

      Vymazat
  5. Mne se outfit libi, mozna trosku tmavy, ktery bych rozbila treba vyraznejsi kabelkou, jinak pecka! A at si koukaj :) to me prave na tech lidech nekdy bavi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Andrejko! :***
      S kabelkou máš pravdu, mohla jsem si vzít nějakou výraznější a třeba ji sladit s rtěnkou, ale v tom případě by koukali ještě více :D

      Vymazat
  6. Outfit se mi líbí, trošku smutnější mi přijde, když jsem u Tebe zvyklá na ty barevnější :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, začal podzim :) A s podzimem u mě přichází na řadu tmavší odstíny, jako je černá, hnědá, khaki, vínová, šedá a z těch světlejších béžová. Jinak děkuji, mám radost, že se líbí :)

      Vymazat
  7. Mě se líbí, rozhodně bych si o tobě nešeptala :) Lidi jsou konzervy :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  8. Ja tedy čekala hned po přečtení nějakou crazy barvu a kdoví co ještě, tak tedy nechápu, na co tak koukali olomoucaci. :)) až vypadnes z tramvaje na Náměstí hrdinu v Olmiku jako ja, tak se teprve budou lidí koukat :D BTW: krásná kabelka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě taky nechápu :D Asi jsem se jim líbila (ironie) :D
      Ou, to se ti přihodilo? Chudino. Nic příjemného, snad se ti nic nestalo :))

      Děkuji! Má oblíbená, tedy především na podzim a v zimě :)

      Vymazat
  9. Mně se teda vůbec nezdá, že by outfit byl nějak výstřední - líbí se mi. Takže nechápu, proč lidi blbě zírali - a navíc v Olmu:) Jsem zvyklá, že v Olomouci je všem všechno jedno, člověk může nosit co chce, ale jakmile přijedu domů - do Havířova a mám na sobě něco netypického, všichni si mě prohlížejí jak nějakej přírodní úkaz :D

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      O mém městě se raději nevyjadřuji :D Tady lidi koukají, i když má na sobě slečna obyčejné šaty a lodičky :)

      Vymazat
  10. Vždyť je to naprosto boží!! To jsou pohledy lidí, co neznají slovo móda nebo kombinovaní trendů. Ta sukně s tím kožíškem jde k sobě uplně perfektně a ty jsi v tom totálně sexy, takže z pohledů si nedělej vůbec nic :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi :D Ty mě dneska dostáváš :D Už se těším na pondělí :***

      Děkuji za tvůj super komentář :D A neboj, nedělám. Právě mě to spíš překvapilo, že tak koukali. Outfit mi přišel zcela normální.

      Vymazat
  11. Ten outfit je naprosto perfektní, do tohoto počasí ideální a luxusní. Víš na co se lidé dívali? Jak ti to sluší :) Včera jsem viděla ve škole hodně holek s pruhovaným sáčkem nebo kabátkem. Myslím, že se tebou všechny inspirují ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, děkuji za milý komentář :**
      Ou, to nevím, jestli se inspirují zrovna u mě, ale určitě by mě to potěšilo, kdyby ano :)

      Vymazat
  12. Co je na outfitu výstředního? Je krásný a moc ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  13. I think the outfit looks sensational! You look fabulous!! It is great to see you in skirts again and your legs are amazing!! Wonderful photos! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super ouftit! :) Zlatý opasok je super a ja svoj zháňam už dlhšiu dobu :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  15. Náhodou vždyť to vypadá fantasticky! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné a nechápu takové lidi ať si každý nosí, co chce přece ♥ :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Náhodou :-) Mě jsi teda nepohoršila :D Lidé v Olomouci mají radši tepláky a sandály předpokládám :D Měli by se přijet podívat do Prahy, to by teprve čuměli, co tady člověk potká :D Celý outfit máš krásný♡, akorát se mi moc nelíbí ty botky, nemusím moc totiž ten tvar, ani nevím proč,...ale to je dost individuální :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Neviem nepríde mi to výstredné, ale vieš akí su ludia. Ked sa niekto pekne oblečie, hned po nom zazeraju a ticho závidia.

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se outfit líbí a nepřijde mi výstřední :-). Mě osobně tohle hodně vadí, když lidi čumí a já se pak cítím blbě. Některé kousky se vyloženě stydím nosit a dlouho u skříně váhám, jestli to dnes dám nebo ne.. Ach jo, ach jo, proč jen si každý nevšímá svého? :). A tobě to sluší!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. moc ti to slušelo :) a lidí koukali jako by nechodili ven :D taky znám ty pohledy :D ať jdou prudit někam jinam a koukají na sebe jak vypadají a co nosí :D

    OdpovědětVymazat
  21. Anet :D musím se smát, já byla v ten den v Olomouci a potkala tě a čuměla na tebe :D ještě jsem si to teď zpětně v kalendáři dohledávala, kdy že jsem to tam byla. Asi jsem byla jednou z těch čumilů a bylo to proto, že jsi byla krásná a tak trochu jako celebrita pro mne. Říkala jsem si, že ti to asi není příjemné, když tak vyloženě čumím, ale já si nemohla pomoct :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)