úterý 14. října 2014

STRIPES & FUR VEST

Včerejší den byl v jistém slova smyslu opravdu báječný. Po dvou týdnech jsem se zase viděla s milovanou Domčou a tentokrát jsme si kromě sezení u kávičky navzájem nafotily i naše outfity. Focení bylo zábavné, Domča je rozená modelka a já? Já jsem třeštidlo, které pořád mluví a směje se :D


Myslím, že tohle focení nebylo posledním a stane se naší rutinní záležitostí pokaždé, kdy se uvidíme. 
Hrozně nás to obě bavilo a není nad to, když s vámi někdo sdílí stejné zájmy, jako máte i vy.













  vesta Gate/ košile, kalhoty a brýle H&M/ tílko Zara/ boty F&F/ kabelka Reserved/ náhrdelník FRS/ hodinky Mohito


A jedno překvapení na závěr :-)



Mějte krásný den!
Zítra nebo pozítří se můžete těšit na new in z Prahy!


13 komentářů:

  1. Super fotky! Holky, slušelo vám to oběma a fakt byste se takhle měly fotit pořád. Domča má cit pro perspektivu fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Ooooo :)) to velice rada slysim, prave si nejsem svymi fotografickymi schopnostmi vubec jista, jen me to hrozne bavi :D

      Vymazat
  2. Moc zajimave prostredi fotek a super partacka :) take to tak mame s mou blondynkou :) Krasne fotky i outfity!

    OdpovědětVymazat
  3. Kéž bych měla takovou parťačku. Krásné fotky!
    Moc vám to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vestička vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Fešandy obe :) tá košeľa je skvelá a tá vestička - ňuňu, vyzerá taká mäkkučká , tú by som asi nepustila z ruky :D

    Basha

    OdpovědětVymazat
  6. holky vypadáte skvěle :) kolik prosím stála vestička v Gate?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Vestičku jsem koupila ve slevě, tuším za 600,- :) PC byla vyšší.. na Gate až přehnaná.. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)