úterý 28. října 2014

#SCHWARZKOPFMEETING

Krásné dopoledne!

I přes to, že máme dnes svátek a většina z vás si užívá volna, tak jsem se rozhodla, že konečně napíšu slibovaný post z meetingu



Schwarzkopf meeting blogerek se konal, jak už víte, 8. října 2014 v restauraci Pizza Coloseum v Praze 5. Program byl předem naplánovaný a už z pozvánky jsme mohly vyčíst, na co se bude zaměřovat. Těšit jsme se tedy mohly na novinky a trendy v oblasti blogování, trendy v účesech letošního roku, i na podzimní novinky značky Schwarzkopf. 



Začátek akce byl předpokládán na 14:00. S kamarádkou jsme dorazily k Andělovi vcelku brzy, obešly jsme si ještě pár obchodů a po nich jsem rovnou zamířila do centra dění. K mému údivu jsem dorazila úplně první, což mě dost překvapilo. Ráda chodím na čas a opozdilce nemám ráda :-) Kdybych však věděla, že se opozdí všichni, nebyla bych pravděpodobně výjimkou a přišla alespoň o 5 minut později. 
Nicméně, jakmile dorazily i ostatní blogerky a krátce jsme se přivítaly, meeting mohl začít. 

Nejdříve nás čekaly rady a tipy, jak udělat svůj blog snadno dohledatelným, přehledným a především, aby zaujal vás, naše drahé čtenáře. Prezentace byla zajímavá a určitě si z ní každý odnesl něco nového. 





Po prezentaci jsme měly krátkou pauzu, během níž jsme se mohly občerstvit u rautu, který byl pro nás nachystaný. Musím tedy říct, že vypadal úžasně a všechno bylo lákavé. K mání bylo několik druhů sýru, saláty, ovoce, zelenina, aj. Zkrátka samé zdravé dobroty! Mňam!







Následně jsme byli rozděleni do dvou skupinek, ve kterých jsme se přesunuli na terasu a začali rozebírat další témata. Tentokrát se týkala novinek značky Schwarzkopf a tipů ke správné úpravě vlasů a jejich péči. Dozvěděly jsme se tak, jaké novinky přichází na trh, nebo jaké vlasové produkty jsou těmi nejprodávanějšími. Tyto trháky a spoustu jiného nám představila Ing. Kateřina Sujová, která je přímo z marketingového oddělení Henkel. Povídání s ní bylo moc příjemné a přínosné. 


Závěr patří mistrům, jak se říká, a proto pro nás byla nachystána kadeřnická show pod vedením kadeřníka Honzy. Na každé z nás se snažil vyzdvihnout vlasové produkty a poukázat na jejich účinky v praxi. 
Mně osobně vyžehlil vlasy, které se snažím nežehlit z důvodu již předchozích pokusů, kdy jsem si je poměrně dost zničila. Přetrpěla jsem to a navíc jsem se dozvěděla, jak jsou mé vlasy doslova ošklivé.  To potěší, no ne? 
Po show, kterou předvedl na mých vlasech, jsem se chystala k odchodu, jelikož jsem si nechtěla nechat ujet vlak. Se všemi jsem se rozloučila, dostala malou pozornost v podobě kosmetického balíčku a vyrazila rovnou za kamarádkou, která mě už očekávala a se kterou jsem odcestovala zpátky domů. 

Kdybych měla celkovou akci zhodnotit, hodnotila bych ji určitě velmi pozitivně. Byla skvěle zorganizovaná, vše probíhalo tak, jak mělo a hlavně s lidmi, kteří byli moc milí a přátelští. Tímto bych chtěla poděkovat Kátě  Tumové a všem ostatním aktérům za pozvání, užila jsem si ho a budu se případně těšit na příště :)
Moc ráda jsem poznala i další blogerky, jako Kačku, DájuSandrudruhou Kačku a Evču.

photos by Schwarzkopf


Doufám, že se vám náhled ze Schwarzkopf meetingu líbil.
Určitě vám brzy prozradím i něco málo o novinkách, takže se můžete těšit!

Hezký den,

vaše A.

14 komentářů:

  1. Skvele :) urco to muselo byt velice zajimave :) take by se mi to libilo. S temi vlasy jsi me zaskocila :/ a teda neprijde mi, ze bys je mela nejak znicene. Kazdopadne rad neni nikdy dost, ale clovek si musi prijit na to sve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super :) Všechny tyto akce, pořádané pro blogerky, jsou zajímavé a kdo by se jich rád nezúčastnil, že ano :)

      Vlasy zničené mám, mám je především dost suché, ale je to i díky vlnitým vlasům. Měla jsem to tak odjakživa.

      Každopádně, radu jsem nedostala, spíš jen, že by mi pomohlo jediné a to: vlasy celé ostříhat a nechat narůst nové. Takže tak :D

      Vymazat
  2. Mě by hrozně zajímalo, jak vypadáš s vyžehlenými vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pár fotek, jak mi kadeřník žehlí vlasy, sice mám, ale raději bych je nepublikovala. Mně osobně se to nelíbí a jediné, co se mi na vyžehlených vlasech líbí, je jejich dlouhá délka. I v tomto případě mě však kadeřník uzemnil, že jestli si myslím, že jsou dlouhé vlasy IN, tak jsem na omylu :D

      Vymazat
  3. Hezká akce :) A nic si z toho kadeřníka nedělej, sama mám kudrnaté vlasy a vím, že ty prostě jsou svojí strukturou suché. A jsem teda out, protože si taky nechvám dorůstat dlouhé :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si chci narůst dlouhé vlasy :) A tak jestli jsem v tomhle in nebo out, to je jedno :D
      Blog by Veru

      Vymazat
  4. Nice blog, nice pictures too!
    we are following you, how would you like to follow eachother?

    www.hishersfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. krásne akcia aj fotky!:) a toho kaderníka neber vážne!!!

    OdpovědětVymazat
  6. p.s. ja som práve pozerala, čo sa krásnu ženu s nádhernými vlasmi je to na tých fotkách!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Muselo byt skvele, povedene fotky
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé setkání a tobě to moc slušelo! Vlasy máš krásné. Kolika procentům mužů se nelíbí dlouhé vlasy? Hodně malému...

    Některé slečny na kosmetické ani fashion blogerky ale nevypadají.

    Jen mne trochu udivuje, že firmy jaksi na akce nezvou i starší blogerky. Přece jen ženy přes 30 nebo 40 mají větší kupní potenciál....v čem je problém? Asi již rady nepotřebují, protože již vědí ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. To muselo byť úžasné ! :) veľmi sa mi páči tento článok :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mas krasne vlasy ! Ja jsem na tom mnohem hure , po porodu mi 2/3 vlasu vypadalo a uz se to nikdy nespravilo :(( proto je mam prohustene metodou keratin , nastesti mam tak super kadwrnici , ze to neni vubec poznat , jinak bch byla skoro plesata , takze oproti me mas vlasy krasne a zdrave:) magda

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)