pátek 31. října 2014

ALL OF OCTOBER OUTFITS

Další měsíc utekl rychlostí blesku a za chvíli tady máme Vánoce.
No, za takovou chvíli ještě ne, ale co jsou dva měsíce, že ano. Utečou stejně rychle, jako ty předchozí, vysokoškolákům, včetně mě, začne navíc zkouškové období a ani se nenadějeme a Štědrý den tu skutečně bude. 
Už pomalu nakupujete dárky, nebo to necháváte na poslední chvíli? 

V dnešním postu mám pro vás opět souhrn outfitů, které jste tady mohli vidět za říjnový měsíc. Hodně se liší od souhrnů předchozích, už jen díky tomu, že se ochladilo a já po většinu času nosila trenčkoty, nebo vesty. 

Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jaký outfit zalichotil vašemu očku tentokrát :)

Těším se na vaše názory!




Mějte krásný den a užijte si víkend, který bude doufám slunečný :-)

Vaše A.

12 komentářů:

  1. Mně se strašně moc líbí ta dvojka, taková zářivá a cool :)) ale nejvíc ten poslední, sedmička <3 dokonalé barevné ladění a super klobouček, uplná ikona :))) no a ta trojka je pro mě ještě spešl, protože to jsme poprvé fotily spolu, už se těším na pondělí, zlato! :-*
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce mi padl do oka outfit č. 2, ta růžová na mě působí krásně a vesele :) Dárečky už brzo začnu nakupovat, 2 už mám :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce ještě neřeším..jsem sama zvědavá kdy dorazí ke mně ta správná chuť vánoční :) Vše nechávám osudu :)
    U mně vede outfit č. 3 ;-) Příjemný, pozitivní i článek na mně působil sympaticky, psány s lehkosti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Me se libi vsechny 3,2,4,5,6
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. už pomalu nakupuju, těším se :D a nejvíce se mi zalíbila dvojka :) sluší ti tp :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten růžový kabátek je bomba! :) Ale jinak krásné všechny outfity :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně jsem si nemohla vybrat. :D Každopádně mám ráda růžovou a tobě neskutečně sedne, takže rozhodně 2 a naproti tomu určitě 1! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se nejvíc líbí dvojka. :) Na Vánoce už se hrozně těším, uteče to opravdu rychle. Necelé 2 měsíce.:) Dárky mám v plánu koupit na konci listopadu, až se pojedu do Plzně podívat na rozsvícení stromečku, spojím to i s nákupama.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásne kabelky :) Z každého outfitu sa mi vždy niečo páči

    OdpovědětVymazat
  10. 1 a 3 nejvíc, ale líbí se mi všechny moc:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné outfity, sluší ti všechny. Nejvíc mě ale zaujal ten poslední :) P.S. Klobouky ti moc sluší :)

    REALASH GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, můj oblíbený outfit je s tím zářivým růžovým kabátkem ;))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)