středa 19. listopadu 2014

MY COSMETIC FAVOURITES




Krásný večer! Poslední dobou si pročítám čím dál více beauty blogů, ze kterých čerpám inspiraci. Nikdy jsem nebyla ten typ holky, která by dokázala o kosmetice hovořit několik hodin vkuse. Spíše jsem patřila mezi ty, které nakoupí své oblíbené produkty, po spotřebování je vyhodí a koupí zase ty stejné, aniž by se pokoušely o testování nových produktů. Jenže především blogy, zabývající se kosmetikou, prolomily ledy a díky nim mě začalo testování bavit. Zvláštní, co? Určitě nebudu jediná. Začala jsem tedy navštěvovat Sephoru, Douglas i Marionnaud, kromě toho věnuji více pozornosti i v drogeriích, jako DM a Rossmann, a mimo jiné objednávám některé produkty i z internetu, díky němuž jsem vděčná např. za Biodermu, Victoria's Secret kosmetiku, nebo EOS balzám. Proto bych vám v dnešním článku ráda představila produkty, které si získaly mé srdce- ať už ty z kosmetiky dekorativní, tělové, pleťové, nebo přírodní. Také bych vám ráda ukázala své parfémové lásky, které řadím mezi stálice a jen tak se jich nevzdám. Ježíšek bude (doufám) tak hodný a nadělí mi pod stromeček ještě jeden vysněný, o kterém vám však povím až ve svém vánočním wishlistu, který tady na blogu brzy uvidíte.


 Péče o tělo


VS mánie u mě poprvé propukla, jakmile jsem dostala od své Kristýnky narozeninový dárek v jedné z nejdokonalejších, nejkrásnějších a nejrůžovějších taštiček- v taštičce od Victoria's secret. Oči se zaleskly, srdce zaplesalo. Netrvalo dlouho a přes xparfemy.cz jsem si objednala další tělový sprej (Strawberry&Champagne) a tělové mléko (Vanilla&Coconut). Kdo mě dobře zná, ví, že miluji vše kokosové- od samotného kokosu přes všechno, co se jeho vůni či chuti podobá. To samé jsem si myslela i o jahodách, ale bohužel. Jahodový tělový sprej nebyl to pravé ořechové, možná proto, že mi připomínal kdysi používaný sprej z Oriflame, který teď nemohu ani cítit. Nicméně se mi ho podařilo prodat (doufám, že slečně radost udělal a voněl ji) a prozatím jsem tedy zůstala věrná vůním Cherry&Vanilla a Vanilla&Coconut


Když vstoupíte do Sephory, ihned se vaše pozornost upne na sprchové gely i tělová mléka, která na vás křičí ve spoustě barvičkách, kdy se každá barva rovná určité vůni. Tento kokosový, jahodový a borůvkový sprchový gel si nemohu vynachválit. Úžasně pění, zanechává pokožku jemnou a dlouho voňavou. Po koupeli s těmito sprchovými gely se vždycky cítím jako v bavlnce a mám chuť se jít znovu osprchovat a znovu sprcháč použít. Cena jednoho sprchového gelu je rovných 110,-, což je velice příznivé. V Sephoře teď navíc probíhá akce 2  plus 1 kus za 1,-, takže pokud nevíte, čím udělat pod stromečkem radost své mamince, sestře, babičce či tetě, určitě neváhejte! 


Yves Rocher nabízí, především v období Vánoc, spoustu luxusních balíčků s kosmetikou. Tento pistáciový sprchový gel a krém na ruce byl právě v jednom z nich, který jsem kupovala loňský rok. Vůně je božská, kterou si zamilují nejen milovníci pistácií. 


Sprchový gel ,,Snow Fairy", který jsem si nedávno přivezla z Prahy z LUSH, je představitelem ručně vyráběné kosmetiky a o to víc si ho šetřím. Už dříve jsem zmiňovala, že voní jako žvýkačky, nebo Tutti Frutti. LUSH kosmetika nepatří mezi ty nejlevnější, ale za vyzkoušení rozhodně stojí. Zrovna sobota byla ideálním dnem pro relaxační koupel, při které jsem neodolala a rovnou vyzkoušela jejich koupelovou bombu ,,Father Christmas". Úžasné, voňavé, uklidňující. Už se nemůžu dočkat, až pojedu v prosinci znovu do Prahy a opět LUSH navštívím. 


Tělový krém Just Cavalli jsem přenechala spíše mamči, protože na mě je až příliš parfémovaný, ale i přesto je jeho vůně božská a ráda jsem ho vyzkoušela.


Belgickou čokoládu od Dermacol jsem poprvé vyzkoušela jako sprchový gel, později přišel na řadu i tělový krém. Má být harmonizující, pro mě je spíš relaxační. Jediné, co mě mrzí, je fakt, že na pokožce nevydrží dlouho vonět, i přesto, že je vůně dost intenzivní.



Péče o pleť


Začala bych růžovou vodou Purity Vision, která je pro mne zázrakem. Jde o zázrak, který s pletí opravdu kouzlí a zanechává ji dokonale hebkou a čistou. Růžovou vodu používám vždy těsně před spaním, někdy i na fixaci make-upu, který pak déle vydrží a dokonce se tolik nelesknu. Už chápu, proč je tento přírodní zázrak v drogeriích věčně vyprodaný.


Dlouho mě trápila mastná pleť. Dala jsem na své kamarádky a objednala si Biodermu, kterou každý chválí. Tuto odličovací vodu používám každodenně, abych nakonec zjistila, že moje pleť není vůbec mastná, nýbrž suchá (!!!). No jo, zeptejte se přebornice, která má na to kurz a vyzná se. Celou dobu používám špatný make-up, který je sám o sobě dost mastný. Že já trouba mu dala přednost před svým oblíbencem Lasting Finish od Rimmel London. Poučila jsem se, ale i přesto je Bioderma úžasná a určitě si objednám další, tentokrát pro správný typ pleti. 


Neutrogenu mám od Lucinky, která mi ji doporučila a musím uznat, že mi sedí. Pleť hydratuje i vyživuje opravdu perfektně. 


Sephora odličovací produkty, jako olejíček a tamponky, jsou nejlepšími pomocníky na cesty. Nechce se vám neustále tahat velké balení micelární vody? Sáhněte po těchto produktech, se kterými jsem moc spokojená. Olejíček používám převážně na oči- při odstraňování řasenky. Je velice účinný a protože je dost mastný, oči máte do minutky odlíčeny a ani na ně nemusíte tolik tlačit, aby šla řasenka dolů. Co se týče tamponků, dlouho jsem si zvykala na jejich ,,vůni", která mi nakonec přestala vadit a jsem za to ráda. 



Péče o zuby

Pastu Dontodent jsem poprvé použila u kamarádky a přiznám se, že jsem o ní dříve vůbec neslyšela. Tuto příchuť Pink grapefruit z limitované edice jsem si natolik zamilovala, že jsem si ji musela pořídit i domů.


Parfémoví oblíbenci

Juicy Couture, Just Cavalli a By night od Christiny Aguilery? Moje tři stálice, které budu milovat snad nadosmrti. Christina je mojí srdcovkou už nějaká ta léta a když mi před nedávnem došla, skoro jsem to oplakala. Doteď jsem si nepořídila novou, ale do konce roku to určitě stihnu.


 Dekorativní kosmetika

Rty


Color Whisper od Maybelline jsem vám tu vychvalovala už několikrát a není divu. Skutečně patří mezi moje nejpoužívanější produkty na rty. Miluji především jejich konzistenci a zbarvení. Odstíny, které vlastním, jsou: 210 Oh La Lilac, 430 Coral Ambition a 120 Petal Rebel.


Dlouho jsem sháněla červený odstín rtěnky, který mi sedne a budu se v něm cítit dobře. Nechtěla jsem příliš tmavý, ani světlý, ale ani příliš řvavý, či jemný. Nakonec zvítězila rtěnka od Rimmel London v odstínu 110. Ta je prostě perfektní!


Nově mi do sbírky přibyl i vyhlášený Babylips od Maybelline v odstínu Pink Punch. Musela jsem být ovce a vyzkoušet ho také. Chtěla jsem se přesvědčit, zda opravdu stojí za to a jestli všechny ty řeči kolem něj nejsou zbytečné. Zakoupila jsem ho v akci za 59,90 a k mému ,,překvapení" je skvělý! 


U kamarádky jsem už dlouho okukovala ,,růžovou Astorku", jak já ji říkám. Když jsem ji uviděla v akci za 129,-, odhodlala jsem se k její koupi, které samozřejmě nelituji. Sáhla jsem po růžovém odstínu Pink Lady, a i přesto, že růžových (a dokonce téměř identických odstínů) mám hodně, i tak mám z ní radost a momentálně ji denně používám.



Stejně profláknutý, jako Babylips, je i EOS balzám, který takřka ovládl svět. Vlastní ho dokonce i spousta celebrit. Nicméně na tomto jahodovém ,,vajíčku" přeci jen něco je a nejde si ho nezamilovat. Můj přítel se mu vždycky směje, ale právě díky vtipnému obalu, který se podobá vajíčku, ho mám ještě radši! 


Oči & tváře

Mono oční stíny od Chanel mají lehký meruňkový nádech, oči rozjasní a přitom působí velice jemně, až do ztracena. Někomu takové stíny nemusí vůbec vyhovovat, což chápu, protože opravdu splynou s vaší pokožkou a nejdou téměř vidět. Já jsem s nimi spokojená, protože výrazné stíny nenosím. Ne, že by se mi nelíbily (třeba kouřové jsou úžasné a na ostatních je vždy obdivuji), ale neumím to s nimi, proto se do nich raději nepouštím.



Tvářenka od Rimmel London je mou další novinkou, kterou vlastním velmi krátkou dobu (maximálně měsíc), ale odstín mi vyhovuje, i když používám spíše červenější. Moje láska od Fleur de Santé mi totiž dochází, navíc se mi ji povedlo velice šikovným způsobem upustit na zem, kdy se mi částečně rozdrobila na malé kousky, což od srdce nenávidím.


Péče o vlasy

....aneb ten nejlepší hřeben na světě, bez kterého si už jiné rozčesávání neumím představit! Ať žije oblíbený Tangle Teezer! 




Taaaaak, dnešní sáhodlouhý článek máme za sebou.
Doufám, že se vám líbil a že mi prozradíte i vaše kosmetické stálice, či objevy, které rády používáte.


Mějte krásný zbytek dne, ozvu se vám zase v pátek :)

Vaše A.


24 komentářů:

  1. Super článek a hlavně krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Luxusné vecičky :) Blogovanie robí proste svoje, človek objavuje skúša a aj ked mnohi nad možno krutia hlavami pre nás je to záluba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne veci, paci sa mi uplne vsetko :-O )))

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný článek ! :) Sama jsem tam našla i několik svých oblíbenců (Baby Lips, Eos, Yves Rocher...)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny a inspirativni clanek ;) budu muset mapsat Jeziskovi o EOS balzam, mam od nich krem ma ruce a je perfektni ;) a ty stiny od Chanelu maji uzasnou barvicku, jake je to prosim cislo odstinu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám obrovskou radost, že se článek líbí :-) Doufám, že Ježíšek udělá radost zase tobě a EOS balzám bude tvůj :)
      Stíny jsou v odstínu 27 Ylang :)

      Vymazat
  6. Super článek :) Tak jsem díky blogům objevila spoustu super věcí :) Můžu se zeptat, kde kupuješ tu růžovou vodu? Nikde jsem ji ještě neviděla :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Blogy jsou na jednu stranu hrozné peklo, že? :D Díky nim neustále utrácíme, vrrr :D
      Růžovou vodu kupuji v DMku (bývá většinou u přírodní kosmetiky, např. u Alverde). Netuším, zda ji mají i jiných drogeriích :)

      Vymazat
  7. Na tu růžovou vodu jsem zrovna dneska koukala a zase jsem ji tam nechala. Zítra napravím :D
    Fakt je to takový zázrak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, to musíš napravit :D Vážně stojí za to! Nevím, jestli sedne každému, ale zatím jsem na ni slyšela samou chválu a o žádné negativní zkušenosti nevím :)

      Vymazat
  8. Pekný článok, tiež som sa v testovaní kozmetiky nijako extrémne nevyžívala, až pokým som sama nezačala blogovať a sledovať blogy iných dievčat, asi nás je tu viac takých:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvely článok :! Ja tolko kozmetiky nemám

    OdpovědětVymazat
  10. To je skvělý článek a moc krásné fotky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  11. A ve ktere drogerce se, Anet, da koupit ta ruzova voda a s jakou cenou? Eos balzamek mam mentolovy a je uzasny, tak krasne rtech jakoby pali :-) :-D brzy se chystam na nakupy takze zajdu primo do kramku YR a stoprocentne neodolam <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, v DM drogerii a je dlouhodobě zlevněna na 179,- :) Mentolový EOS balzám má kamarádka, zkoušela jsem ho a je božíííí! Určitě si ho do budoucna také pořídím :)

      Vymazat
  12. Není toho málo a všechno je krásný. Tedy růžovou vodu jako jedinou z tvých věcí tady používám.

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek, eos plánuji taky vyzkoušet, baby lips naprosto miluji, TT mám objednaný, akorát verzi aqua, tak jsem zvědavá, zda nezklame :).

    OdpovědětVymazat
  14. Výbornýýý článek, strašně mne bavil! :) viděla jsem na insta fotku a už jsem se těšila :P.. Tangle teezer nejlepší, koupila jsem si ho asi před půl rokem a miluju ho! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Parádní článek, také díky blogu utrácím a zkouším více kosmetiky než předtím :D
    Jinak Color Whisper taky zbožnuji, bohužel Tangle Teezer mě zklamal, čekala jsem nějakou pecku a on přitom nijak výjimečný není.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  16. WOW! No to je ale nádielka. A sama som prekvapená, že máloktorý produkt som sama neskúšala. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mmm kokosové sprcháče miluju!:) Color whisper jsou skvělé:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/2014/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  18. Na Tangle Teezer nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  19. sánka dolu šéfe,parádna zbierka;)
    pozývam ťa do GA http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Na tu Růžovou vodu čtu samou chválu, už několikrát jsem na ni koukala v drogerce, ale pak jsem si vždy koupila něco jiného, teď už ale asi neodolám.. :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)