úterý 18. listopadu 2014

MY LIFE IN PICTURES/ VIII.


                               Nejúžasnější YC, srdíčka ze Sephory a svíčka z Manufaktury <3


                                 krásné ráno všem// miláček Cavalli// jedna podzimní// svíčky všude, kam se podíváš



                          Miluji řízení


                                     nová tvářenka od Rimmel London// pózující motýl// ovocná bomba// TT a babylips


                                Mezi nejlepší rána patří ta, kdy si mám čas připravit snídani <3 


                             testujeme Biodermu a Neutrogenu// podzim a houby// dort pro miláčka// podzimní nehty


                            Pořád jenom punčujeme, haha


Zdravím vás při úterním deštivém dni! Co máte dnes v plánu? V takovém počasí se člověku nechce ani vylézat z peřin, ale když povinnosti volají, nic jiného vám stejně nezbude. Pro mě jsou úterky takřka volnými dny, kdy nemám školu (tedy, pouze jednu přednášku, na kterou stejně nechodím), a tak mám čas věnovat se jiným věcem, které se stejně většinou týkají právě školy. Musím napsat ještě asi pět článků do jazykového prosemináře, dále musím vytvořit prezentaci do informačních technologií, která by mi neměla zabrat moc času, ale znáte to- donuťte se k něčemu, co vás moc nebaví; kromě toho mám 4. 12. první zkoušku, na kterou bych se už měla ksakru připravovat a to ani nemluvím o tom, co všechno mě čeká po ní. Další zápočty, další zkoušky, referát, kolokvium..... ACH JO! Sice vysokoškolské studium miluji kvůli jeho svobodě, ale jakmile přijde zkouškové období, nejraději bych se někam schovala a ukázala se znovu, až bude po všem. Taky to tak máte? 
V dnešním, již osmém My life in pictures, mám pro vás spoustu fotek, které se mi nastřádaly v telefonu, nebo v mém milovaném Nikonu. Pár z nich jste už mohli někteří z vás, co mě sledují na instagramu, vidět a pár z nich mi uvízlo pouze v notebooku, a právě dnes nadešel čas, aby se předvedly v celé své kráse. Určitě jste si všimli, že u mě vypukla vášeň, co se týče Yankee Candle. Pořídila jsem si jednoduchou bílou aromalampu a téměř každý den pálím některý z vosků, na který mám zrovna náladu. Doufám, že mi Ježíšek přinese i YC svíčku.



To bude pro dnešek vše, 
mějte se krásně!


Vaše A.

15 komentářů:

  1. Strašně krásné fotky :) Srdíčko svíčku od Manufaktury mám taky, akorát bílé a pořád si ho šetřím :D a jinak bych potřebovala zásobu tvých svíček, protože mi skleněné už došly :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Yankee svíčky se mi líbí, ale doma jsem si užívala jen já :-( dítko řeklo, že ti smrdí a manžel, že to dráždí. Hmmm....tak a budu někdy sama doma.

    OdpovědětVymazat
  3. YC vosky taky miluju a přesně - pálím každý den :)

    OdpovědětVymazat
  4. S tím zkouškovým musím souhlasit, k smrti jsme ho nenáviděla :) celý den zalezlá v knihách a pak ta nervozita , jak zkouška dopadne....ještě , že už je to za mnou :) ale zas na druhou stranu musím říct, že na vysoké jsem měla o hodně víc času než na střední ( dělala sjem matematický gympl, takže docela záhul :( a mnohem víc času než ted kdy člověk chodí do práce a po práci ho čekají další ( domácí) práce + dceřiny kroužky, domácí úkoly atd. ....takže večer padám :) ted bych se možná i na tu vysokou na chvíli vrátila :)) jo, a ten modrý kabát je boží !:) magda

    OdpovědětVymazat
  5. Tu svíčku z Manufaktury mám doma taky :-) Jojooo, zkouškové je otrava, ale za to volno v průběhu roku to stojí :-)! Tento týden máme zrovna jeden zápočet, tak bych se měla učit.. Místo toho ti ale komentuju článek :D

    OdpovědětVymazat
  6. Na zkouškové se chystám taky, takže chápu a vidím tangle teezer jako nedílnou součást, já si ho pořídila až ted a už chápu co s ním všichni mají :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky, všechny mi přijdou pozitivní :))

    OdpovědětVymazat
  8. Fotíš krásně! :) YC jsou nádherné, já si vystačim s těmi s ikea :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásne fotky. Tiež milujem riadenie. A k tej škole - nuž bolo tam fajn, mám to už za sebou, boli to také bezstarostné roky, ale už by som sa tam nechcela vrátiť, lebo by sa mi nechcelo učiť. Som rada, že už to mám za sebou zopár rokov :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krasny fotky:) ja mam taky posledni dobou oblibu v yankee svickach atd a protože doma nemam lampičlu tak si ju budu přat pod stromeček:))

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle tvoje fotky miluju, umis to vsechno tak krasne naaranzovat, ze i uplne obycejna fotka vypada perfektne <3

    OdpovědětVymazat
  12. Super článeček :) fotky jsou úžasné jako vždycky!

    OdpovědětVymazat
  13. YC mame spolocne, prave mi tu hori red apple wreath a odporucam! :)

    http://smalladysim.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)