úterý 25. listopadu 2014

NEW IN




Ahojte! Už tady dlouho nebyl new in post, co? Možná to bude tím, že nové kousky publikuji rovnou v outfitech, anebo taky tím, že už tolik nenakupuji. Haha, spíš bych se přikláněla k první verzi, ale je pravda, že Vánoce se blíží a já se snažím ušetřit každou korunu. Při včerejším nahlédnutí do mé skříně jsem ale usoudila, že bych vám mohla některé nové kousky přeci jen nafotit. Nečekejte velká kvanta oblečení a všeho možného, spíš jen pár radostí, které se mi doma nastřádaly převážně během listopadového měsíce. 

Už z první fotky můžete uznat, že jsem šálový maniak. Mám celkem 6 nových šál a na jednu z H&M si ještě stále brousím zuby, ale jak se znám, co nevidět bude moje. Není totiž nad to se v pořádné zimě zababušit a vyvarovat se tak zbytečnému onemocnění. Navíc jsou šály velmi stylovými kousky, které dokáží outfit dokonale podtrhnout!


Károvanou a modrou šálu mám z F&F, kde teď momentálně probíhají 30% slevy na spoustu kousků i ze zimní kolekce, takže pokud máte tento obchod někde poblíž, určitě ho navštivte. Hnědou šálu s leopardím motivem mám z Nanu Nana a zbylé šály (vínovou, světle růžovou a hnědou) mám z H&M. 


Ještě chvíli bych zůstala u zimních doplňků a ukázala vám nový klobouk, který je již mým třetím do sbírky. Pokud si dobře pamatujete, už vloni jsem vlastnila 3 zimní klobouky, ale u dvou jsem po nějaké době usoudila, že pro mě nejsou tím pravým ořechovým a přes milované Vinted jsem je poslala dále. Letos jsem si stihla pořídit šedý z Lindexu, který jsem měla na sobě třeba tady a taky tento z H&M. Z fotky se zdá, že je šedý, ale ve skutečnosti odpovídá spíše béžovošedé barvičce. Každopádně si vám ještě musím postěžovat ohledně cen klobouků. Zdá se to jenom mně, nebo se skutečně o dost zvýšily? Klobouk z Lindexu i z H&M stál 599,-, což mi přijde vcelku dost. Co myslíte?


V pátek mi dorazily všem známé chelsea boots, které jsem si po dlouhé době objednala z Botova a ze kterých jsem opravdu nadšená. Oteplené, pohodlné, vkusné a ideální na pobíhání v Olomouci i jinde, kde vládnou nepříjemně vyčuhující kostky, o které jsem už nejednou zakopla.


Z posledních dvou návštěv v Mohitu jsem ani jednou neodešla s prázdnou a pokaždé si odnesla psaníčko/kabelku. První koupí bylo psaníčko v baby blue barvičce, které jsem vám ukazovala v předposledním outfitovém postu a tou druhou zářivě červená minikabelka/crossbody, pro kterou jsem se vracela o pár dní později. .





Pár novinek mám i z oblečení. Protože je zima a já miluji dlouhé cardigany a všechny ostatní teplé svetříky, pořídila jsem si další chlupatý cardigan, tentokrát z Takka. Do něj zavítám hodně zřídka, ale občas mě mile překvapí. Odnesla jsem si z něj dokonce i top v nebesky modré barvičce, která na fotce opět zaniká. Kromě cardiganu a topu mám nové i černobílé kimono s třásněmi, které je z nově otevřeného Pull&Bear v Ostravě. Tento obchod mě doslova učaroval a myslím si, že v něm budu nakupovat celkem často. V H&M jsem ještě ulovila krásné fialkové šaty, které zepředu zdobí krajka a zezadu hluboký výstřih.






Mezi poslední úlovky, které jsem vám nafotila, patří zlatý stojánek na svíčku s vánočním hvězdičkovým motivem (Ikea) a nude lak od Rimmel London v odstínu 500 Caramel Cupcake. 



Jak se vám moje novinky líbí
Co jste si v poslední době pořídily vy, moje milé čtenářky?


Budu se těšit na vaše komentáře!

Užijte si zbytek dne! :-)


15 komentářů:

  1. Ty jo to su krasne nakupy 😊 tiez zbieram saliky a satky :-) a tie kabelky su obe top :-)

    OdpovědětVymazat
  2. how many cool things..i like your hat and the last dress

    OdpovědětVymazat
  3. Teda takové zásoby šál :D ty šatičky jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
  4. Šály a šátky miluji, nedám na ně dopustit :) Jinak ty fialové šaty jsou božské a moc se mi líbí i ten lak na nehty :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasne newin! Klobouk jsem si prala poridit, ale prave diky castkam jako 600,- za kus - jeste zadny nemam :/ sala z FF karovana - na tu jsem si take brousila zuby a nakonec odolala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Juu, pekné veci:-) Ja si radšej kupujem zážitkové veci, naposledy som si urobila radosť lístkami na koncert, na balet a výlet do Benátok, škoda len, že si na všetko budem musieť ešte nejaký ten mesiac počkať...:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta šála uplně nahoře je krasna:) a taky ty botyy<3

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné věci, botky a chlupatý bílý svetřík mě dostali <3

    OdpovědětVymazat
  9. jééé, nakoupila jsi úžasně! líbí se mi tolik věcí <3 hlavně teda baby blue psaníčko - to je dokonalé! a klobouček je taky moc krásný, jako dělaný na Tebe :*

    OdpovědětVymazat
  10. Teda tolik krásných šál a ty šaty jsou naprosto nádherné :). Já si teď vůbec nic nekupuju, kupuju ostatním dárky na Vánoce :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  11. tak mne sa páčia veľmi, teším sa až nám ukážeš červenú kabelku v nejakom outfit poste:) a vďaka tým šatkám by sa človek aj tešil na zimu:)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné věcičky! :) Jinak závidím Pull v Olomouci, u nás je nejblíž až v Praze a až na Pankráci :( Ale úžasný obchod, mám z něj spoustu super věcí, které kupodivu vydrží :) Každopádně mi učarovaly ty chelsea boots z botova <3 A celkově je všechno krásný, máš prostě vkus :P

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)