neděle 30. listopadu 2014

,,BAD HOUSE"




Krásnou 1. adventní neděli! Užíváte si víkendu? Já se chystám na rozsvícení vánočního stromečku, který bude součástí doprovodného programu a samozřejmě i na punčík, který celou vánoční atmosféru dokonale podtrhne. Ještě předtím jsem vám stihla se svou sestrou nafotit můj dnešní outfit. Tentokrát jsme fotily na dost netradičním místě, a to v domě hrůzy, přezdívaném ,,Bad House". Podle vyprávění se ve sklepení tohoto domu oběsila velmi bohatá rodina. Dům je strašidelný, především hlavně v noci a do sklepení bych se neodvážila. I tak doufám, že se vám budou fotky líbit, protože já jsem z nich nadšená. V domě neskutečně fouká, málem jsme umrzly, ale stálo to za to a už se těším, až tam půjdeme zase někdy fotit!











 svetrové šaty OK/ bunda a hodinky Mohito/ vesta, kabelka a klobouk H&M/ šála F&F/ punčošky Esmara/ boty Botovo


Co na tento outfit říkáte? Líbí se vám?


Mějte hezký zbytek víkendu!


A.

14 komentářů:

  1. Krásný, brouku! Tohle ti hrozně sluší, ten klobouk mi k tobě tak neskutečně pasuje!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten klobouk je překrásný a prostředí fotek netradiční - moc se mi to líbí! A šála... Nakonec jsem neodolala a mám ji také =D Protože sleva první plus ještě dalších 30% dolu, to už bylo rozhodnuto za mě =D

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky a to prostředí dokonale ladí s tvým úžasným outfitem! Tleskám.

    OdpovědětVymazat
  4. very nice outfit..i like your scarf
    kisses

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný outfit a ten klobouk je n.1. Jinak, já se strašidel bojím, sama bych tam nikdy nevstoupila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý, fotky máš moc pěkné a outfit taky. Paráda :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky i outfit je skvělý... až na ty boty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky a outfit, moc ti to sluší :) Jinak do toho domu bych se taky bála. Jsem taky posera a nestydím se za to :D

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný outfit, klobouk a kabelka jsou naprostá bomba! :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  10. Fabulous photos! You look absolutely beautiful!! Great work! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí! Ale mě by byla zima :-D. Pod bundou nosím dva svetry, jsem zmrzlík :-X. Na stromeček, vánoční trhy a v mém případě medovinku, se chystám v sobotu :-).

    OdpovědětVymazat
  12. Great accessories dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)