pondělí 24. listopadu 2014

BURGUNDY & BROWN




Dobré ráno všem! Nikdy bych si nemyslela, že bude kombinace hnědé barvy s vínovou vypadat tak dobře. Světe, div se, ale vypadá a mně se moc líbí! Už jsem celkem naladěna i na zimní vlnu a těším se na Vánoce. Doufám, že budu mít úspěšně splněny všechny zkoušky a zápočty, které mě v prosinci čekají a budu si tak moct užít klidné a ničím nerušené svátky. Jak se těšíte vy? Kupujete už postupně dárky, nebo to necháváte až na poslední chvíli? 









kabátek Cropp town/ šála a kalhoty H&M/ kabelka a kozačky CCC/ hodinky Mohito/ náušnice Tally weijl


Mějte krásný den! 

13 komentářů:

  1. Krásně ladíš :) Moc se mi líbí kabelka a kabátek
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Týýjo, hrozně moc neskutečně hodně Ti to sluší. Krásný kabátek a kabelka!! Taky už se moc těším na Vánoce a jako správná shopaholička už mám skoro všechno nakoupeno. :D
    Měj se krásně!
    Gabča
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. kombinaci hnědé a vínové miluju! a k tomu ten Tvůj úsměv.. jsi úplné sluníčko :)) <3
    jinak.. u mě na blogu probíhá giveaway o kabátek Oasap dle vlastního výběru, tak budu moc ráda, když se zapojíš :)) http://fashionladyan.blogspot.cz/2014/11/kabatkova-giveaway-s-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  4. hi dear,nice outfit..i like your bag
    i'm a new follower(COlorBlock) follow me back if you want
    kisses

    OdpovědětVymazat
  5. Vínová a béžová je super kombinace :) Já už mám dárky hezky nakoupené, takže si můžu v klidu užívat tu nadcházející sváteční atmosféru :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Vínové jsem pořád nepřišla na chuť :) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně moc ti to sluší. Jsi krásná jako vždy!! Zároveň bych tě tímto chtěla pozvat na mou GIVEAWAY: http://lucieruzickova.blogspot.cz/2014/11/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Ta taška, TOP! :)
    www.mysocialshake.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Libí se mi outfit a ta kabelka vypadá krásně:))!

    OdpovědětVymazat
  10. Máš neskutočne krásne vlásky ♥ A tá kabelka je proste perfektná ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  11. Všem vám moc děkuji za milé komentáře :**
    Thanks!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)