středa 26. listopadu 2014

HOUNDSTOOTH & RED DETAILS




Hezký podvečer všem! Jelikož jsem z kabelky tolik nadšená, vzala jsem si ji při první příležitosti, která se mi naskytla, a to hned v pondělí do Olomouce. Po týdnu jsem se zase sešla se svými nejmilovanějšími kamarádkami, zašly jsme na kávičku, na punč a posléze udělaly fotky v naší oblíbené Kozí uličce. Zjistila jsem, že mám na sobě všechny kousky z H&M a Mohita (když tedy nepočítám boty). Taky se mi moc zalíbil kontrast červené rtěnky a kabelky se vzorem kohoutí stopy na šále.









vesta a kalhoty H&M/ bundička, šála, čepice, kabelka a hodinky Mohito/ boty Deichmann


Jak se vám outfit líbí

Ozvu se vám zase v pátek, mějte se zatím krásně!

Vaše A.

14 komentářů:

  1. Nádherný outfit, taky se mi moc líbí sladění rtěnky a kabelky :)

    Victoria ´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelku jsem obdivovala už na instagramu, musím říct, že fakt po hodně dlouhé době moc povedený a krásný červený kousek :)

    www.iamstyleiamstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, moc děkuji :) Těší mě, že se líbí i tobě :)

      Vymazat
  3. Ta sala nema chybu, tu jsem videla uz vickrat a stale me bavi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :) Vypůjčila jsem si ji od maminky, protože ji stejně moc nenosí :D

      Vymazat
  4. ta kabelka je fakt nádherná! nedivím se že jsi z ní tak nadšená :) taky bych byla ale teda bohužel nemám na sobě ráda cokoliv červeného, nemají tenhle typ kabelky i v jiných barvách?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooooo, jsem a ještě asi dlouho budu, to jinak nejde :D

      Kočko, netuším. Kamarádka mi ale říkala, že ji viděla i v pastelových barvičkách- baby blue a baby pink (nebo v nude? Teď si nejsem jistá) :) Zkus kouknout. Ale pravděpodobně už to bylo dříve :(

      Vymazat
  5. Netušila som, že po česky sa tento vzor volá "kohoutí stopa" :D vtipný názov.
    Ale pristane ti to, veľmi! :)
    • Vintage Freak •

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký outfit. Kabelka je krásná. Olomouc závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji :) Doufám, že nás v Olomouci brzy navštívíš a znovu tě třeba i potkám, jako tenkrát v Mohitu!
      Takovou kočku nejde přehlédnout!! :-)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)