pondělí 3. listopadu 2014

MARSHMALLOW




Přeji všem krásný večer! Ač nerada, ale přeci, ráda bych vám sdělila jednu novinu. Pro některé z vás bude potěšením, pro jiné třeba zklamáním. Každopádně, už delší dobu mám pocit, že můj blog stojí za houby a já vám nemám co nabídnout. Nevím, zda publikování pouhých outfitů je to pravé ořechové. Dokonce mám i takový pocit, že vás nudím. Usoudila jsem, že je načase, dát si blogovou pauzu, během které se odpočinu a rozhodnu se, jak s blogem naložím dále; zda v něm pokračovat, nebo ho zrušit. Upřímně jsem čekala, kdy blogová krize dopadne i na mě, a vím, že se to děje právě teď. Vlastně už poslední dva týdny mi v hlavě proudí spousta myšlenek. Mám pro vás tedy poslední outfit, a to v mém novém ,,marshmallow" kabátku. Stálo mě docela úsilí, sehnat ho v mé velikosti, dokonce jsem si pro něj musela zajet i do jiného města. Důležité ale je, že ho mám a můžu v něm dělat parádu. Je totiž naprosto dokonalý a větší radost jsem za poslední dobu neměla.









kabát Gate/ sáčko a hodinky Mohito/ top Orsay/ kalhoty a kabelka H&M/ boty F&F/ řetízek od L./ brýle Reserved



Doufám, že mě blogerská krize brzy přejde a třeba se za vámi i brzy vrátím. 
Rozhodně se budu snažit přispívat alespoň na instagram.

Mějte se krásně!

Vaše A.


20 komentářů:

  1. Anet, to snD ne :/ doufam, ze Te to brzy prejde a bude mit chut zas psat. Kazdopadne te chapu a budu sledovat na ista :-* kabatek je krasny a moc
    Ti slusi. Uprimne s podzimem a zimou mam take depky a divne pocity ze svych clanku na blogu :( asi to pocasi a vse kolem dela sve.

    OdpovědětVymazat
  2. Kabátek je opravdu krásný, moc ti sluší :-* A k blogové pauze.. Taky to na mě dolehlo a musela jsem si dát od něj na chvíli klid, po čase to ale začne chybět, tak doufám, že se stejně jako já k psaní vrátíš :) Aspon na insta spolu budeme v kontaktu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, brouku :( ale outfit opět pecka, na živo i na fotkách, miluju tyhle barvy a k tobě jsou dokonale <3
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  4. Neee, tvoje outfity jsou skvělý a nikdy nenudí! Prosím vrať se brzy!

    OdpovědětVymazat
  5. krasny kabat:) slusi

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě nás nenudíš :) Já hlavně a především chodím koukat na tvoje outfity, moc mě bavíš...a být častěji než jsou teď, tak mě to jen potěší (a určitě nemluvím jen za sebe). Hrozně ráda se u tebe inspiruju...tak se zase brzy vrať :) O:)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Kabátek je nádhernej a celá kombinace je krásná :) Fotky se moc povedly. A že ty nudíš? Vůbec ne, mám ráda Tvoje články, Tvoje outfity, mám se kde inspirovat! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Kabátek je nádherný! Anetko asi nemá cenu Tě přemlouvat ať zde zůstaneš protože nutit se do něčeho je horší než od toho odejít a utřídit si myšlenky. Doufám že se k nám brzy vrátíš!

    OdpovědětVymazat
  9. No konečně! Totalní trapný blog bez urovně- od vidlačky.
    Koho zajímají laciný hadry ze stánků a šmuc obchodů?!?!
    Bylo na čase!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně. A zrovna kvůli takovým, jako jsi ty, se tu určitě ještě vrátím ;)
      Takže se neraduj předčasně, hrdinko, skrývající se za trapný anonym, raději se ukaž, v čem chodíš oblékaná ty ;)

      Vymazat
    2. Zase komentář na úrovni, jak jinak než anonymní.. Doufám že se nám co nejdřive vrátíš a pauza bude co nejkratší!:)

      Vymazat
  10. čekala jsem, kdy to přijde.. řekla bych, že trend ootd blogování už odezněl.. dříve mě bavilo to číst, ale v posledních pár měsících je to všechno pořád dokola, na většině blogů už ani nečtu články, jen projedu fotky a vypnu to.. mnohem radši mám teď sledování outfitů na instagramu.. samozřejmě jsou i blogerky, které mají pořád co říct a jejich outfity nejsou nuda, ale takových je opravdu pár.. ty jsi hezká, nosíš hezké věci, ale je to prostě nuda - všechno na jedno brdo, osm z devíti fotek mi přijdou naprosto stejné.. každopádně, pokud se k blogování vrátíš, budu tvé články stále rozklikávat, ale pokud budeš dělat blog stejným způsobem jako doposud, pravděpodobně budu zase jen v rychlosti projíždět fotky a případně v popiscích zjišťovat, kde se dá daná věc koupit.. ať se ti ale daří, na instagramu tě budu sledovat stále :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle ti mega moc sluší! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Jeeej, moc ti to slusi! Ten kabatek je uzasnej, takovej roztomilouckej :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  13. To je mi líto, jsi moje nejoblíbenější inspirace...snad se brzy vrátíš :) Kája

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný kabátek :) Jinak přeji hodně sil a správné rozhodování :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ta blogová krize mě mrzí a myslím, že nás bude víc.. snad brzo pomine ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Opět úžasný outfit,krásný kabát, s tím mint sáčkem krásná kombinace:)

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi pekný kabát :) Videla som ho v gate a tiež som nad ním rozmýšľala :P Ale na koneic som sa rozhodla pre iný ;) .. Super článok :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)