středa 12. listopadu 2014

GREY SHADOWS




Přeji všem krásný středeční večer! Jaký byl váš dnešní den? Ten můj se vydařil natolik, že bych si ho klidně znovu zopakovala. To víte! Oběd s mými nejúžasnějšími kamarádkami, popíjení punčů (samozřejmě u jednoho jsme nezůstaly), legrace u focení a následné ,,honem honem, ať stihnu seminář" se vyplatilo. Když už jsme u toho focení, měla bych na vás malou otázečku. Patříte mezi ty ženy, kterým se při pohledu na své fotky zježí všechny vlasy na hlavě, nebo jste se svým vzhledem spokojené a na fotkách se samy sobě líbíte? 
Nemám teď samozřejmě na mysli fotky z akcí, ze kterých je hned patrné, že už máte v sobě nějakou tu skleničku vína, anebo ty fotky, které neměly vzniknout a neměly by vůbec spatřit světlo světa. Upřímně? Takových fotek mám nejvíce, haha. Vždy si pomyslím, jak bych se asi cítila, kdyby je někdo uviděl. Asi bych se hanbou propadla. Při pohledu na dnešní fotky jsme s kamarádkou usoudily, že se samy sobě nelíbíme, že nám vadí tamto, tamto a tamto.







svetr Amisu/ tílko, kabelka H&M/ džíny Tally weijl/ klobouk Lindex/ kozačky CCC/ hodinky Mohito



Mějte hezký zbytek dne,

Vaše A.


13 komentářů:

  1. Pekny outfit. Taky kardigan by sa mi tiez zisiel. K tvojej otazke: ono je to ako kedy - podla nalady, niekedy si poviem, ze tie fotky su super, inokedy som zhrozena. Ale jedno viem urcite, ze nikto z okolia nas nevnima tak kriticky ako my sami. Teda aj ked sa ti mozno zda, ze na fotkach nevyzeras dobre, okolie to tak nevidi.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Ti to :) No s těmi fotkami - mě se většinou moje fotky líbí, jen občas si říkám hrůza :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi tak krásná! Vždy ze série se mi líbí jen pár fotek a doufám, že aspoň tři budou ok ke zveřejnění. Hlavně měl trápí čelist a možný podbradek.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já obdivuju na blogerkách to, v jakých outfitech se fotí :) Sice je na listopad poměrně velké teplo, ale stějně bych takhle ve 12 stupních v tílku a kardiganu zmrzla :_D

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam tohle "nelibici se" obdobi v posledni dobe a je to fakt hruza :D taky se samasobe na zadne fotce nelibim a pak nevim, jestli to vubec publikovat. Kazdopadne mne se na nich libis moc :) a svetr je bozi!

    OdpovědětVymazat
  7. Klobouk ti moc sluší :-) A co se týče těch fotek, tak se sama sobě nelíbím snad na žádné fotce..pořád mi něco vadí, no děs :-D
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit, moc ti to sluší :) Jinak já se taky mnohdy sama sobě na fotkách nelíbím. Vždycky mám pocit, že když se vidím v zrcadle, vypadám rozhodně líp, tak nevím čím to je :D ...ale fotky z akcí jsou peklo, to je fakt :D

    Lesk na zuby???

    OdpovědětVymazat
  9. krásný outfit :)) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. You look amazing love your bootsI follow you , can follow me back?

    http://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný, sluší ti to :-). Tobě to sluší vždy na všech fotkách.. Já jsem přesně ten tip, co se vyfotí a je to hrůůza :-D na fotkách mi vždycky vyniknou kruhy pod očima apod., to ty vypadáš opravdu dobře!! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. tobě ten klobouk hrozně moc sluší a oversized cardiany mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anetko těmi fotkami se netrap, já tě viděla i na živo a to jak vypadáš ve skutečnosti, fotky nedokážou zachytit :) Jsi moc krásná a nemá se cenu fotkami zabývat. Nejspíš nejsi fotogenická, nic víc ;) horší to má někdo, kdo na fotce vypadá lépe než ve skutečnosti..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)