pátek 28. listopadu 2014

MY CHRISTMAS WISHLIST




Milý Ježíšku,

protože jsem byla po celý rok tím nejhodnějším dítětem pod sluncem, nezlobila jsem, nýbrž jsem pilně pracovala, studovala a i přesto, že se se mnou některé situace nemazlily, zůstala jsem silná a optimistická, měla bych na tebe prosbu. Vzhledem k tomu, že byl rok 2014 celkem úspěšným, neboť jsem ukončila pracovní poměr, znovu zatnula všechny zuby a pustila se do přijímacích zkoušek, díky kterým jsem se podruhé dostala na VŠ s vysněným oborem, chodila na brigády a kromě toho udělala i řidičák, určitě bych si zasloužila nějakou tu odměnu, protože jsem byla opravdu šikovná. Doufám, že mě odměníš alespoň některou radůstkou, kterou na svém seznamu mám. A že zrovna není příliš skromným.

Přála bych si:

1. Paletku očních stínů Naked Basics by Urban Decay, protože přesně tyto odstíny miluji a využiji je. 
2. Vysněnou Pandoru. Chodím kolem ní nějaký ten pátek, dokonce jsem si už vyzkoušela náramek. Pandora je snem téměř každé ženy, je to něco výjimečného a krásného!
3. Parfém Burberry Brit jsem zařadila do seznamu svých přání ihned po tom, co jsem k němu přičichla. Jde o vůni velmi ženskou, svůdnou, rozpustilou.... Určitě bude ideálním parfémem pro zimní dny!
4. Sadu šampónu, kondicionéru a masky od značky Aussie. Všimla jsem si, že jsem do koláže zvolila špatnou řadu, já potřebuji spíše řadu na suché a poškozené vlasy Miracle Moist, která obsahuje australský makadamiový olej. Šampon i kondicionér jsem měla možnost vyzkoušet díky vzorkům, které byly v Elle a musím říct, že lepší vlasovou kosmetiku jsem ještě neměla!
5. Skleněnou svíčku od Yankee Candle, kterou mám slíbenou od své milované sestřičky. Ta ví, jak mi udělat radost, i když jí zrovna svíčka přijde zbytečná. Čím to asi bude? Že by tím, že jich mám doma milion? Haha, asi ano, ale žádnou od YC.
6. Zlaté hodinky DKNY nebo minimalistické hodinky od Daniela Wellingtona, se kterými se teď u nás roztrhl pytel. Nemyslela jsem si, že si získají i mě, většinou se mi líbí výraznější hodinky, ale musíte uznat, že své kouzlo mají a díky své jednoduchosti vypadají elegantně!
7. Rtěnku od YSL (už kvůli tomu jejímu dokonalému obalu), nejlépe v některém z růžových odstínů. Slyšela jsem na ni samou chválu a určitě by nebylo na škodu mít jednu kvalitnější rtěnku.

A kromě těchto materiálních věcí bych si samozřejmě přála, aby zmizely nemoci a všichni lidé byli zdraví, neboť zdraví je to nejcennější!!!


A jak vypadá váš vánoční wishlist
Shodly bychom se v něčem?


Budu se těšit na vaše komentáře, ve kterých mi (doufám!) prozradíte vaše přání :-)

Mějte krásný den, i víkend!

Vaše A.

18 komentářů:

  1. Burberry Britt je taky jeden z mých oblíbených parfémů :)

    OdpovědětVymazat
  2. YSL miluju - mám hned dvě a lepší rtěnky neznám. :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  3. i love naked palette and pandora bracelet

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež prehováram Ježiška aby mi doniesol hodinky :(

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle okukovací články mám ráda :)
    YC by mi taky udělala radost

    OdpovědětVymazat
  6. Ja tento rok tužim po parfeme Si od Giorgio Armani - strašne mi začal vonat :) a inak nemám toho vela, čo by som chcela, možno nejaké drobnosti, doplnky...

    OdpovědětVymazat
  7. Určite by sme sa zhodli v tých jednoduchých a krásnych hodinkách DKNY :) tiež si už pomaličky pripravujem wishlist :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog: www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Popravdě Anetko? Kdybych psala taky takový dopis Ježíškovi, shodli by jsme se v naprosté většině, takže držím palce, ať ti Ježíšek nadělí co sis vysnila :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Hodinky DW jsou krásné :) Líbilo by se mi z tvého seznamu vše :)

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám že máš taky slabost pro hodinky :3 ta 6. nádhera!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak koukám že jsme na tom podobně! 1,5, 6 a 7 bych taky chtěla, hlavně tu YSL rtěnku a YC svíčku;)

    OdpovědětVymazat
  12. Hezky sis to vybrala, tak jen doufám, že Ti Ježula vše přinese ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno mi určitě nepřinese, ale budu se modlit alespoň za dvě věci z něj :-)

      Vymazat
  13. Pandora... To je prostě láska a přeji ti, ať se ti splní =) Yankee mám jednu malou svíčku a teda musím říct, že spíše holduji i tak voskům, ale chápu, že ji chceš nejspíš vyzkoušet. Ty hodinky v minimalistickém stylu mi absolutně nic neříkají =( Asi jako jedno z mála jsem jim vůbec nepropadla a totéž NAKED paletce od UD. Každopádně ty barvičky jsou neutrální a určo použitelné na denní líčení =)
    Krásný wishlist, baví mě nahlížet, co si kdo přeje pod stromeček.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem skromnější :) Milý Ježíšku, protoze už si mi predcasne nadělil novou matraci, šaty na taneční a sponku. Tak si přeji už jen ponožky, allwaysky a sprchový gel dove. Moc děkuji že myslíš i na jiné, než na kabelky ze kterých by se nakrmila cela Afrika.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)