neděle 7. prosince 2014

CHRISTMAS GIVEAWAY




Krásné dopoledne všem! Protože se blíží Vánoce a já ráda obdarovávám své blízké, tedy i vás, moje milé čtenářky, rozhodla jsem se pro 1. vánoční giveaway právě dnes, na druhou adventní neděli. Plánuji uspořádat ještě jednu, takže pokud nebudete mít štěstí teď, nesmutněte a těšte se na další.

A co můžete vyhrát tentokrát?

1. Got2b straight on 4 days - sprej na narovnání vlasů aktivovaný teplem
2. Schauma Cotton Fresh - suchý šampon pro normální až rychle se mastící vlasy
3. NectarNutrition Shampoo - šampon pro suché a vyčerpané vlasy
4. NectarNutrition Conditioner - balzám pro suché a vyčerpané vlasy
5. Yankee Candle - vosk ,,Spiced Orange" do aromalampy 

Podmínky jsou jako vždy velice jednoduché:

1.) Být mým pravidelným čtenářem přes GFC ( sledování přes instagram a facebook výhodou a já budu samozřejmě moc ráda! )
2.) V komentáři zanechat váš e-mail, na který vás budu v případě výhry kontaktovat


Přeji všem hodně štěstí!
Vítěze vyhlásím příští adventní neděli.


Mějte se krásně!

A.

51 komentářů:

  1. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Móc se mi líbí tvůj blog a je dobře že jsi se vrátila po tak krátké pauze :)
    I já vyzkouším své štěstí v giveaway:
    Miroslava.Raabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jé to jsou parádní dárečky <3
    Sleduji už nějaký ten pátek ;)
    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá giveaway! Naprosto všechny věci bych potřebovala :D
    Na GFC sleduji jako Lucie Kohoutová ;-) Také tě sleduji i na instagramu. :P
    Kontakt: lucie.kohoutova16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super giveaway :). Sleduji jako Magda Laleitr.
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné veci si vybrala, suchý šampón od schaumy používam už dlho a som s ním veľmi spokojná:-) daybydaybyivana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Oooo :-) tie produkty na vlasy ako svorene pre mna kedze sa mi dost rychlo mastia :/ zapajam sa a sledujem cez gfc aj na insta :-)))) nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji a soutezim!!!!
    Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super úžasný balík! :) Přeji krásnou druhou adventní neděli! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. sleduji přes gfc i instagram :)
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tvůj blogu už sleduji delší dobu a moc se mi líbí tvé outfity :) Můj email: Lucianka17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný dárečky:)
    A.n.d.r.e.y.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Markéta Štefková
    Mail: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji jako Theresa Ringlet a na insta jako theresarin :)
    theresaringlet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Skvelé ceny! Najmä ten vonný vosk (už som sa poučila, hehe) :D
    Na GFC sledujem už veeľmi, veľmi dlho, ako Tammy Dee.
    A mail: tamara.dujsikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. schaumu mam rada a tento suchy sampon som chcela aj vyskusat..takisto pouzivam vyrovnavacie spreje, ale ine znacky.
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkná soutěž :)
    Sleduji už dlouho přes GFC (Veronika Pařízková)
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  21. můj email je - andrea.kubenova@centrum.cz
    sleduji i pres instagram.
    Jinak mám tvůj blog moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  22. gfc i fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. sledujem :)
    BeresovaStela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. sleduju :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jůůů, krásné... :)) Tak zkouším :)) kris.cechova@gmail.com

    A jinak sleduju :))

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Angelity A.
    angelity.blog@gmail.com
    :))

    OdpovědětVymazat
  27. Já se u yankee vosků zatím neodvázala a v zásobě mám jen ty "čisté" vůně jako soft blanket, angel wings, fluffy towels, clean cotton atd :) Ale docela jsi mě nalákala, asi by nebylo od věci vyzkoušet nějakou "zimní" vůni :P

    lenka-kuzelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji hlavně Tvůj instagram. Na blog bohužel nemám moc čas.:(
    jkopejtkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Krása!! Vosk, ten mě láká, láká, láká.....:)
    Email: ykina007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Milenne Waver (GFC)
    milciska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Anetko, ráda a vše splňuji. :-) Hlavně voňavoučká svíčka.

    E-MAIL: kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Krásná giveaway :) Sleduji už dlouho jako Il Freedomová.

    svobodka13@seznam.cz

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  33. Nádherná giveaway =)
    email: adl.fojtikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Vyzerá to skvelo :) Túto radu od Shaumy som ešte neskúšala :)
    clearesecret@gmail.com splnená aj 1: podmienka

    OdpovědětVymazat
  35. Tyjooo, taková boží giveaway a málem mi utekla! :O nejvíc mě láká ten vosk do aromalampy, samozřejmě! Už několikrát jsem se v tom obchůdku tady v Olo byla podívat, ale ty ceny jsou na mě fakt dost. Tak třeba to vyjde :D sice mám zkušenost, že random většinou vyhodí nějaká čísla z první poloviny, ale výjimka potvrzuje pravidlo :P
    Ať Ti vyjdou zápočty, krásko, já se teď v týdnu asi taky zblázním :(
    dominika.lukasova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduji tě pořád a všude ;-)
    veruskaPerka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. stef.dujcakova@gmail.com
    :)
    yankee candle ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  39. Facebook i GFC pod tímto jménem:) instagram -->freedomteri a musím říct že přidáváš boží fotky:) terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)