úterý 23. prosince 2014

22.12. CHRISTMAS PARTY WITH MY FRIENDS




Ahoj všem! Včerejší den bych si klidně znovu zopakovala už jen proto, že jsem ho strávila s mými nejlepšími kamarádkami a vše bylo naprosto perfektní! Vánoční párty se konala v Olomouci, jak jinak, než u Kristýnky doma. S Lucinkou jsme k ní dorazily kolem čtvrté, asi s půlhodinovým zpožděním. No jo, to máte tak, když ještě na poslední chvíli dokupujete vánoční dárky a nakonec ještě 12 minut čekáte na tramvaj. Ale ani menší zpoždění nám rozhodně náladu nezkazilo. Těšily jsme se jako malé, až si předáme dárečky, ochutnáme cukroví, které každá z nás přinesla, pokocháme se fotkami z našeho dětství a hlavně na to, až strávíme nějaký ten čas zase spolu. Každé společně minuty jsem si opravdu vážila a zároveň si vychutnávala vánoční atmosféru, která najednou přišla sama od sebe. 

Po netradičním přípitku s malibu a ananasovým džusem jsme si dlouhou dobu povídaly a pojídaly samé dobroty. Měla jsem pro holky překvapení v podobě prskavek, se kterými jsme později pobíhaly po balkóně. 






Pak nadešla ta správná chvíle na to, abychom si předaly a rozbalily dárečky. Musím říct, že si na nich každá z nás nechala opravdu záležet, protože tolik krásných dárečků (i zabalených!) vedle sebe jsem už dlouho neviděla. 



Samozřejmě nám rozbalování dárečků zabralo nejvíce času, ale na druhou stranu to byla ta nejkrásnější část z celé naší vánoční párty. Jásaly jsme, smály se a především žasly nad každou věcí, kterou jsme dostaly.  Mám takový pocit, že už se opravdu dobře známe a víme, čím udělat té druhé radost. Jsme přeci jen ženy a ty vždycky potěší, ať už kosmetika, šperky/bižuterie nebo oblečení. 


Já jsem měla už předem jasno v tom, co chci koupit. Lucince jsem objednala limitovanou edici od EOS, která nese název ,,Povědomí o rakovině prsu", a proto je část výtěžku věnována právě pro výzkum rakoviny prsu, což oceňuji, neboť rakovina je opravdu závažné onemocnění a nesmí se brát na lehkou váhu! Kdyby někdo konečně vynalezl lék, který by vyléčil všechny nemocné lidi, znamenalo by to naději a také to nejlepší, co si jen člověk, ať už nemocný nebo zdravý, může přát! Tato limitka obsahuje 2 balzámy na rty (Strawberry Sorbet Smooth Stick a EOS ,,vajíčko" s příchutí granátového jablka) a také krém na ruce Berry Blossom. Kromě EOS jsem udělala objednávku i na e-shopu LUSH, kde jsem objednala koupelové bomby- Father Christmas (protože vím, jak Lucince krásně voní) a Think Pink. ,,Think Pink" jsem vzala dvakrát a rovnou ji přihodila i do balíčku pro Kristýnku. U nás ve městě jsem ještě neodolala pokušení a koupila dvě nádherná těžítka s andělíčky, která ve mně evokují Vánoce a vše s nimi spojené. No dobře! Vzala jsem rovnou tři, jedno i pro sebe.


Kristýnce jsem nadělila kromě koupelové bomby a těžítka, jak už jsem zmiňovala, i její vysněnou Yankee Candle svíčku (Soft Blanket) a paletku NAKED 2 od Urban Decay, kterou jsem dostala i já od ní a rovnou si ji škrtám ze svého wishlistu.



A co dalšího jsem dostala? <3

(vůbec se samozřejmě nemusím zmiňovat o tom, jakou mám ze všeho radost a jak jsem nadšená, protože všechny dárečky, které jsem dostala, jsou zkrátka dokonalé!)

Od Kristýnky jsem kromě paletky dostala překrásný zlatý náhrdelník z Forever21 a šampon na vlasy od Macadamia Natural Oil (v dokonalém obale!), který by měl pomoct mým suchým a poškozeným vlasům. Jde vidět, jak jsou mé kamarádky pozorné a ví, co mě trápí. Dneska jsem šampon dokonce i vyzkoušela a i když jeho účinky uvidím až po čase, cítím, jak jsou mé vlasy jemné a vypadají zdravěji. Později můžete určitě očekávat recenzi. Věřím, že to bude malý zázrak, na který už nedám dopustit!



Od Lucinky jsem dostala další kosmetické produkty, jako sprchový gel Coconut Macaroon, dále jahodový balzám na rty v tom nejroztomilejším obale s pandou a krém na ruce Chocolate&Vanilla. Všechno bych nejradši snědla. Asi proto, že miluji kokos, jahody i čokoládu! 


U čokolády ještě chvíli zůstanu, protože jsem v balíčku objevila další, tentokrát takovou, kterou mohu doopravdy sníst a na kterou se moc těším, protože je z Anglie, jako ostatní dárečky, které nám Lucinka nadělila. Až tedy na jednu věc...


... a to nejúžasnější povlak na polštář, který je z H&M home. Už dlouho jsem si ho přála a konečně ho mám doma! Tomu se říká splněný sen. Dokonce už má i své čestné místo mezi dalšími polštářky.


A protože se Lucinka zbláznila a nadělila nám toho hromadu, ještě stále nekončím a ukážu vám poslední dvě věci, které jsem v taštičce našla, a to náušničky z New Look a vánoční papučky z Primarku, ve kterých jsem strávila zbytek večera a které mám na nohou i teď.



Ježíšek byl opravdu štědrý a včerejší večer beru jako předčasné Vánoce, protože tolik dárečků jsem si snad ani nezasloužila! A protože vím, že si tento článek obě kamarádky přečtou, ještě jednou jim z celého srdce děkuji!



Jak se vám dárečky líbí? 
Který by vás potěšil ze všeho nejvíce? 


Mějte se kouzelně, užijte si zítřejší Štědrý večer i nadcházející svátky.
Přeji vám bohatého Ježíška, ale především zdraví i do nového roku. Samozřejmě taky lásku a pohodu!

Brzy se vám zase ozvu, možná i zítra, pokud bude čas, ale nic neslibuji, protože se chci věnovat především své nejmilovanější rodině. 


Vaše A.

9 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí vztahy mezi Vámi :)! Muselo to být hrozně super už jen z toho co píšeš a jak to píšeš :)! Nádherné dárečky, ještě hezčí fotky :) a všechny jste neskutečné kočky :)! Přeju Ti krásné Vánoce Anetko :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a krásné dárečky :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tri Gracie! Nadherne holky! Vsem krasne Vanoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Jste takový obrovský kočky na té poslední fotce :) Všechny dárečky jsou úplně nádherný ♥
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám to všem sluší holky! :) Daly jste si úžasné dárečky, musely jste mít skvělou atmosféru jak to popisuješ.
    Krásné Vánoce Anet :) :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárečky a moc vám to sluší :) Hezké vánoce!

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krasne! Toto ryzi pratelstvi uz se moc nevidi a ja ti ho uprimne zavidim - v tom dobrem, a preji zaroven! Darky jsou nadherne! Nadelily jste si prekrasne darky, ktere by potesily nejednu zenu :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)