sobota 6. prosince 2014

LOVELY YANKEE CANDLE




Krásné sobotní poledne! Poslední dva dny, kdy jsem se vám neozývala, byly dost hektické. Ve čtvrtek ráno mě čekala první zkouška v zimním semestru, naštěstí jsem ji zvládla a odnesla si krásné ,,céčko". Jenže radost z úspěšně složené zkoušky vystřídalo zklamání a smutek, když jsem se dozvěděla, jak jsem na tom se svým zdravotním stavem. Víte, jak jsem říkala, že mi není nejlépe, ale ještě se držím? Tak bohužel, nemoc mě skolila a dokonce ne jen nachlazení, ale i zánět v oblasti ledvin. Už druhý den jsem na antibiotikách, která nenávidím, ale bez nich bych to očividně nezvládla. Držte mi pěsti, ať je to co nevidět za mnou! 
Na úvod jsem vám tedy pověděla, jak to teď se mnou je, proč nefotím outfity. V dnešním postu bych vám ale ráda napsala několik slov o mém nejoblíbenějším Yankee Candle.


„Bylo mi šestnáct a měl jsem problém: do Štědrého dne zbývalo jen pár dní a já neměl ani vindru. Absolutně jsem netušil, jak pořídit mamince dárek, ale pak jsem dostal nápad. Sesypal jsem svoje dětské voskovky a našel prázdnou krabici od mléka. Pastelky jsem rozpustil v hrnci na sporáku, nalil do kartonu a přidal knot, co jsem si „vypůjčil“ ze svíčky v jídelně. Kousky vosku, které z té chuděrky odpadly, jsem přisypal taky a za pár hodin už na kuchyňském stole trůnila moje první svíčka!"

(více se dozvíte kliknutím tady)

K příběhu nemusím nic dodávat, možná jen to, že jsem šťastná, že Yankee Candle existuje! Řekla bych, že jde v dnešní době o dost proslulou značku, kterou si kupuje nespočet lidí a všichni ji milují!


Já jsem začala s vosky a teprve až potom, kdy se na mě 3 voňavé kousky smály z poličky, jsem se rozhodla, že by bylo načase si pořídit pěknou aromalampu a začít vosky pálit. Aromalampu jsem sehnala taktéž v prodejně Yankee Candle, ale seženete ji i jinde (např. v Nanu Nana, v Manufaktuře a v různých prodejnách s bytovými doplňky). U mě zvítězila prodejna YC už z toho důvodu, že měla nejširší sortiment. Líbilo se mi jich tolik, ale nakonec jsem sáhla po té nejjednodušší i téměř nejlevnější variantě (stála cca kolem 300,-), a to po čistě bílé. 

,,V jednoduchosti je krása!"


Od té doby, co jsem do ní zapálila svůj první vosk s vůní Black coconut, propukla moje vášeň, které se neumím ani nechci vzdát. Neustále pořizuji nové vůně a jsem čím dál nadšenější. Kromě toho je přeci ideální roční období, ke kterému svíčky nebo vonné vosky patří a navozují doma tu pravou vánoční atmosféru. Yankee Candle to opravdu umí! Vůně se line celým domem, ne jen pokojem, ve kterém vosk pálíte. 



Nevím, jak tedy ostatní, ale já pálím vždy čtvrtku z vosku, která podle mého bohatě stačí a vydrží vonět několik hodin vkuse. Vosků mám odzkoušených teprve pár, ale už teď mohu s ledovým klidem říci, že mezi mé nejoblíbenější patří bezkonkurenčně vůně Soft Blanket, Black Coconut a Summer Scoop.




Vosky jsou tou levnější variantou, kdy se jeden pohybuje kolem 50,-. Záleží samozřejmě na tom, kde je zakoupíte. U nás v Tetě v drogerii je mají v akci za 45,-, ale výběr vůní je značně omezen, takže mám raději nákupy vosků přímo v YC. Yankee Candle nabízí kromě vosků i svíčky ve skle, od té nejmenší po největší, svíčky do stojánků, i vůně do auta. To své si najdou milovníci vůní svěžích, květinových, ovocných, ale i kořeněných či vánočních. Opravdu je z čeho vybírat!


Co vy a Yankee Candle?

Postihla vás stejná mánie, jako mě?

Pokud ano, jaké jsou vaše nejoblíbenější vůně? Dáváte přednost 
voskům, nebo svíčkám?


Já doufám, že mi udělá Ježíšek radost a pod stromečkem najdu svou vysněnou svíčku ve skle.


Budu se těšit na všechny vaše komentáře!

Užívejte si víkendu! 


18 komentářů:

  1. Miluji Yankee a obzvláště tyhle vosky :)) Teď tam mám zrovna "cotton" a po bytě to voní už asi měsíc stejně, jako bych tu měla neustále čerstvě pověšené voňavé prádlo :) Nádhera :)) Akorát mne zajímá, jakto, že máš tu nádobku furt tak krásně čistou? :D Čím ji čistíš, když vylíváš nebo střídáš vosk? Díky :)) A krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, vůni Cotton jsem ještě nezkoušela, ale určitě jsi mě na ni nalákala :D
      Nádobku dávám vždy na 20 minut do mrazáku, kdy pak vosk krásně vydloubnu a nádobku vyčistím hubkou na nádobí :)

      Nemáš vůbec zač a děkuji za pochvalu fotek :)

      Vymazat
    2. Aha, tak to vyzkouším... konečně jsem odmrazila mrazák, tak tam mám i místo :D jo a ten Waikiki Melon mám taky na řadě :D Překrásně voní už jen přes ten obal :D

      Vymazat
  2. Musím sa priznať, že som netušila, že tieto "minisviečky" sú len vosky, bez toho knotu. Kúpila som takéhoto levanduľového krpca kamarátke ako vianočný darček, a myslela som, že pod tou prelepkou sa skrýva malinký knot a že ten sa jednoducho zapáli :D Bože, teraz sa cítim jak úplný blbec :D Ale ešte že si o nich napísala článok! Inak by som to kamoške prezentovala ako sviečku a pravdepodobne by som sa pekne strápnila :D

    ~ Tammy *Vintage-Freak*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, stane se :D Hlavní je, že už to víš a neboj, zase takový trapas by sis určitě neudělala :*
      Kamarádka bude mít radost a pokud ještě nemá aromalampu, určitě ji to donutí, aby si ji pořídila :D

      Vymazat
    2. Snáď hej, no :D Ale fakt, tento článok mi prišiel maximálne vhod, inak by som stále bola v tom, že je to mini sviečka... :D

      Vymazat
  3. Já si přeji letos na Vánoce vosky od yankee candle a doufám že se mi tohle splní :) slyšela jsem o nich už strašně moc a samí pozitiva:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla taky pár vosků, nejraději mám BlackCherry :). Momentálně pálím Spicedorange :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som ešte od nich nemala nič - celkovo nie som na voňavé sviečky, ale povedala som si, že tento rok si na vianoce nejaké kúpim a uvidím, či im podľahnem :) určite sa mi ale viac páči tento "voskový systém" :))
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásnou aroma lampu :) Taková sbírka by se mi taky líbila
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Toto leto som si v Anglicku nakúpila kopu yankee sviečok, ale napokon som veľkú časť z nich rozdala a zostali mi tri, ktoré mi je ľúto zapáliť, keďže v izbe aj nezapálené (a dokonca ešte stále zabalené!) krásne voňajú :-) Počas Vianoc ale pravdepodobne neodolám a na doladenie "atmošky" si ich slávnostne zapálim :D

    OdpovědětVymazat
  8. Yankee candle miluju! První malou svíčku jsem si koupila někdy v červnu v Globusu, přičemž jsem si řekla, že ji zapálím až na Vánoce, když byla tak drahá :D To ale nevydrželo a já ji zapálila už někdy v říjnu a zamilovala jsem se, protože mi provoněla celý pokoj <3 Pak jsem šla k babičce a říkala jsem jí o této zázračné svíčce a ona mi vytáhla velkou svíčku YC, kterou mi dala. Jsem za ni nesmírně ráda! Do budoucna si plánuju koupit vosky a aromalampu :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krasny clanek, diky kteremu si asi i tu aromalampu poridim :) YC svicky miluju nejvic, hlavne ted v zime :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já nemám ani aromalampu ani YC :(♥ ale svíčky miluju, alespoň ty z ikey

    OdpovědětVymazat
  11. Máš úplnou pravdu, Anetko. Ty svíčky jsou zkrátka nejlepší. Sama jsem se letos do YC zbláznila, hned poté, co jsem zjistila, že konečně otevřeli obchůdek v Olomouci a stala jsem se jejich pravidelnou zákaznicí, která nikdy neodchází s prázdnou. Koupila jsem asi 10 těch votivních, ale vosky jsou o dost lepší, protože voní déle. Už se těším, že se tam zase zítra půjdu podívat a nějakou radost si odnesu domů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem! Přeji brzké uzdravení! :)

      Vymazat
  12. Svíčky YC jsou báječné. I když si myslím, že jsou přehnaně drahé, protože seženeš i dobré levnější svíčky, jsou prostě úžasné. O voskách ani nemluvím ♥ Je ale fakt, že u Yankee Candle je úžasné, že aniž bychom museli svíčky pálit, provoní dokonale celý byt, nemluvě o tom, když se zapálí. Naprosto zbožňuji s karamelovou příchutí - ty jsou asi moje top od téhle značky ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi jak jsi zkombinovala tu lampu s podtáckem, je to funkční a pěkné.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)