středa 31. prosince 2014

GOODBYE YEAR 2014 & THANK YOU FOR EVERYTHING




Milé čtenářky, milí čtenáři! Už za pár hodin vypuknou velké silvestrovské oslavy, kdy všichni lidé, ať už se svými přáteli, přítelem/přítelkyní, rodinou nebo sami, zapijí rok 2014 a oslaví příchod nového roku 2015. Číslo 5 je mé oblíbené, vlastně nejoblíbenější, tak doufám, že přinese ty nejšťastnější momenty a bude stát opravdu za to! Rok 2014 byl ve všech ohledech mnohem lepší, než rok předešlý. Vlastně byl skvělý! První tři měsíce jsem sice ještě stále pracovala v Mohitu, ale v březnu nás čekal s přítelem výlet do Prahy, který se vydařil a moc ráda na něj vzpomínám. Jaro bylo období jako dělané pro výlety, proto jsme navštívili spoustu míst. Mezi ty nejlepší můžu zařadit matějskou pouť, Mořský svět, ZOO Troja, zámek v Hradci nad Moravicí a zámek Raduň. Všechny tyto návštěvy jsem absolvovala po boku toho nejlepšího muže na světě, co víc si přát.

Kromě toho nám jaro přineslo i tropické teploty, které byly překvapivé, ale velmi příjemné. Miluji teplo, pikniky v přírodě, květiny, drinky a různá posezení s přáteli. Většinou se toho dočkáme až v létě, ale vůbec jsem se nezlobila, že to přišlo dříve. Ba naopak! Slunce mi dodávalo energii a cítila jsem se šťastnější! V dubnu jsme s přítelem oslavili naše tříleté výročí, na které dodnes nezapomenu. Dostala jsem kytici nádherných rudých růží, pochutnala si na vynikající večeři a obdarovala svého drahého krabicí s drobnostmi, na které jsem napsala vzkazy. V květnu jsem si začala dělat řidičák a také jsem začala s přípravami na přijímací zkoušky. Nezapomínala jsem ani na své nejlepší kamarádky, se kterými jsme neustále pořádaly párty. Tady bych vlastně i podotkla, že jsme se hodně sblížily a uvědomila jsem si, jak je důležité mít kolem sebe přátele, kteří vás nezradí a kterým na vás záleží. Není snadné je najít, ale když se poštěstí, jste za ně nesmírně vděční. 


Nevím, kdy přesně jsem si uvědomila, že je léto, protože bylo teplo i na jaře, ale odstartovalo dokonale! Znovu jsem se dostala na VŠ do Olomouce, kdy mi dojetím vyhrkly i slzy, oslavila jsem své 22. narozeniny po boku své rodiny, přítele i přátel, dostala krásné dárečky, užívala si nákupy a letní posezeníčka s kamarádkami, pochutnávala jsem si na čerstvé zelenině a ovoci přímo ze zahrádky a po 4 letech jsem se znovu podívala do Řecka, tentokrát i se svým přítelem. V Řecku jsme strávili 10 dní a můžu říct, že není nic lepšího, než dovolená u moře a jsem moc ráda za to, že nás v létě neminula! Hned bych se vrátila zpět!


Druhá polovina léta byla převážně deštivá, ale ani déšť mi na skvělé náladě neubíral. Dávala jsem si pivo, zmrzlinu i jahody s mlékem, jako by bylo venku stále 30 stupňů, jezdila jsem na výlety, chytala ryby i sbírala houby. Na konci srpna mě čekaly závěrečné zkoušky v autoškole, které jsem úspěšně zvládla a stala se tak ze mě slečna řidička :) V září jsem si pak na pouti užívala kolotočů, vystřelené růže z lásky a burčáku, ale hlavně jsem se nemohla dočkat třídenního pobytu ve Znojmě, který byl jedním slovem BÁJEČNÝ! S přítelem jsem viděli spoustu znojemských památek, jako chrám sv. Mikuláše, rotundu sv. Kateřiny, znojemský zámek, nebo také znojemské podzemí, které jsme pokřtili sklenicí lahodného vína.


Ke konci září mě čekal už druhý nástup do 1. ročníku na VŠ. No co, pravděpodobně to tak mělo být a vím, že osud má můj život pevně v rukou. S příchodem školy nastaly i jisté změny a především se všechno točilo kolem jejich povinností. Nicméně jsem poznala nové lidi a kromě toho mi dojíždění do školy umožnilo více příležitostí k tomu, abych se více vídala se svými kamarádkami. Což samozřejmě vedlo i k větším útratám, ať už za kávičky, jídla nebo později i punče. Začátkem října jsem se díky svému blogu zúčastnila Schwarzkopf meetingu v Praze, který byl skvělý a díky kterému jsem poznala další nové lidi. U toho poznávání se ještě chvíli zdržím, protože jsem se seznámila s další skvělou ženou, a to blogerkou Domčou! Podzim letošního roku mi nadělil i spoustu úžasných věcí, ze kterých mám obrovskou radost, jako například z MK peněženky, EOS balzámu, nebo také z Yankee candle aromalampy a vosků. 


4. prosince mě pak čekala první zkouška a hned po ní několik dalších zápočtů. Vše jsem úspěšně zvládla (ač jsem to ani přinejmenším nečekala) a mohla jsem tak začít nasávat vánoční atmosféru, ať už doma nebo na vánočním večírku se svými zlatíčky. I Štědrý den jsem strávila podle svých představ a už teď se těším na další Vánoce.



Do nového roku bych Vám všem chtěla popřát hlavně zdraví, ale taky spoustu štěstí, lásky, úspěchů a splněných snů. Ať je rok 2015 ještě lepší, než tento <3


Děkuji Vám za Vaši veškerou přízeň a podporu, protože jen díky Vám mě blogování neustále baví a přináší mi spoustu nových zkušeností i lidí! Za to Vám z celého srdce děkuji! Užijte si večer a hlavně opatrně! Posilvestrovská rána bývají opravdu krušná.


Hezkého Silvestra!

Vaše A.

9 komentářů:

  1. Pekne shrnuti.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné shrnutí z překrásných okamžiků zvěčněných na fotografiích! Krásný nový rok i Tobě ♥ :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, a celkově pěkný článek!
    Přeji ti hodně uspěchu, lásky a štěstí do nového roku!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělej článek, zlato :-* a moc krásný koláže! Hezkej konec roku i začátek dalšího! Mám tě ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek! :) Také přeji všechno nejlepší do nového roku! (:

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super shrnuti, takhle bych to nikdy nenapsala. Krasny novy rok! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi shrnula svůj rok a koláže s fotečkama se Ti moc povedly :)

    I Tobě přeji pohodový vstup do Nového roku a hlavně hodně zdravíčka, protože to je to nejdůležitější :) Ať se Ti daří jak ve škole, tak i v osobním životě a také přeji spoustu nových zážitků v roce 2015 ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty si mala skvely rok! Nech sa ti vydari aj tento dalsi :) Vsetko dobreee!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Spousta krásných fotek :) Do nového roku přeju jen to nejlepší
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)