čtvrtek 11. prosince 2014

MAGIC OF CHRISTMAS




Všem přeji hezké odpoledne! Vánoce se blíží a k nim neodmyslitelně patří spousta tradic a všeho, co tvoří tu správnou vánoční atmosféru. Pro mě jsou Vánoce tím nejkrásnějším obdobím v roce!

Co je úžasnějšího, než pečení cukroví a perníčků, kdy se jejich vůně line celým domem? 
Co je úžasnějšího, než zapalování adventních svíček, kdy se celá rodina sejde pohromadě (alespoň tak to máme u nás) u jednoho stolu a společně odpočítává dny do Štědrého dne?
Co je úžasnějšího, než vánoční výzdoba a rozsvícený stromeček, ať už ve vašem městě, nebo doma?
Co je úžasnějšího, než domácí pohoda u pohádek a s lahodným domácím punčem?

A takto bych mohla pokračovat až do nekonečna. Jediné, co mi opravdu schází, je sníh! Bez sněhu to prostě není ono, ať si každý říká, co chce, ale je to tak. Pamatuji si na jednu zimu, kdy nebyl vůbec sníh, jen mrzlo. Byla jsem smutná, že se sněhu nedočkáme ani na Štědrý den, ale když jsem se 24. prosince probudila a povytáhla žaluzie, čekalo mě překrásné překvapení v podobě zasněžené ulice a padajících vloček! Oči se mi rozzářily na sto mil daleko a vánoční atmosféře jsem propadla na milion procent. A to opravdu nepřeháním. Takže, moc moc moc si přeji, aby tomu bylo takto i letos a budu tou nejšťastnější na světě!

Mám pro vás pár fotek, které vám snad stejně jako mně navodí vánoční atmosféru. Už máme napečeno několik druhů cukroví a dokonce i perníčky, které nám zůstaly k nazdobení.

Jak jste na tom s pečením vy? 
Těšíte se na období Vánoc? Co znamenají pro vás? 











Mějte se krásně!

Vaše A.

11 komentářů:

  1. Panejo takovýho cukroví. Máte krásný stromeček. A máš naprostou pravdu, je to to nejúžasnější období v roce ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Také miluji tu vánoční atmosféru :) Zítra je jarmark, půjdeš se podívat? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Ten náhrdelník a dekorace jsou moc pěkné
    Vánoce jsou můj nejoblíbenější svátek
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně si to napsala:) My jsme teda ještě nepekly žádné cukroví jenom perníčky na Mikuláše:) ale příští týden se na to taky chystáme už a strašně se těším.

    OdpovědětVymazat
  5. nojooo, svařák :D cukroví už mám - letos opět pekla mami a já si jen odebrala. Moc tomu nedám - díkybohu, mám ho jen spíš pro návštěvy. Na Vánoce se letos těším :****

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju Vánoce, doufám, že se na Štědrý den dočkáme sněhu :) Jinak mě zaujala ta knížka, hned si jdu vygooglit co je zač :)

    Makeup Revolution - Konečně u nás! + 2x Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný svícen a mám chuť na čaj, bolí mě v krku, ale už se mi nechce dělat :D:/

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji vánoční svátky! :))) A máš to pěkně vyzdobené :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Zauímavý článok :)
    😃😃GIVEAWAY😄😄
    www.lifewithmishel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)