pondělí 22. prosince 2014

LEOPARD CARDIGAN




Krásné pondělní poledne všem! Relaxujete a užíváte si volné dny? Někteří sice ještě stále pracují, ale doufám, že se jim pracovní doba krátí a co nevidět budou zase v poklidu domova, u televize i s cukrovím a perníčky. Já už se za chvíli chystám do Olomouce (vůbec nepojedu jako Ježíšek), kde mě čeká vánoční večírek s mými zlatíčky. Už se nemůžu dočkat! Včera jsme jeli navštívit babičky a zavézt jim dárečky pod stromeček, jako to děláme každý rok před Vánocemi. Rovnou jsme po delší době nafotili outfit, ve kterém jsem jela, ač na něm není nic zajímavého. Měla jsem na sobě akorát svůj nový cardigan z Lindexu.



 cardigan Lindex/ vesta H&M/ kalhoty House/ boty z Botova/ kabelka a hodinky Mohito/ náušnice Tally Weijl


Mějte se hezky! 

Vaše A.

7 komentářů:

  1. Ty jsi tak nádherný mamut :-D Moc ti to sluší a jsi v něm štíhlá! Ta kabelka je krásná.

    Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásný vlasy! A vůbec celkově moc pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Looking lovely, and really amazing girls hair <3

    Maybe following? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Cardigan je krásný a tobě to moc sluší! :) Přeju krásný Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)