úterý 9. prosince 2014

PERFECT COAT




Krásný večer všem! Když jsem si prohlížela webové stránky TBdress a hledala nějaký kabát, nevěřila jsem, kolik pěkných kousků nabízejí. Nakonec jsem si vybrala bílý kabát s koženkovými detaily na rukávech i kapsách. Nevím proč, ale moc mě zaujal a dokázala jsem si v něm sama sebe představit. A víte co? Vůbec jsem se nespletla. Kabát mi včera dorazil i s ostatními věcmi, které vám brzy ukážu a jsem z něj opravdu nadšená. Velikostně mi sedí a je krásný. Možná se mi ve skutečnosti líbí ještě více, než na fotce z webu. 










kabát TBdress/ tričko House/ kalhoty a brýle H&M/ čepice, kabelka a hodinky Mohito/ boty Botovo/ náhrdelník FRS/ náramek Claire's



Mějte se krásně a nezapomeňte se zúčastnit první vánoční GIVEAWAY.


Vaše A.

6 komentářů:

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)