pátek 19. prosince 2014

BALL SEASON: INSPIRATION




Krásný páteční den! Kromě Vánoc se blíží i plesová sezóna, někde už dokonce odstartovala, a proto jsem neodolala, zapnula si stránky polyvore.com a vytvořila koláže. Koláže berte jako malou inspiraci, co na sebe, pokud zrovna váháte stejně tak jako já. V šatníku mi visí několik šatů, ale ani jedny z nich bych si nevzala na ples. Jelikož bych si letos přála alespoň jeden ples stihnout, pomalu už přemýšlím, jaké bych chtěla a především kde je sehnat. Určitou představu mám, ale zrealizovat ji je mnohem těžší, než jsem si myslela. A to především kvůli cenové relaci, protože nechci do šatů investovat spoustu peněz, když je využiji maximálně dvakrát do roka. No jo, ale každá žena si na druhou stranu přeje vypadat co nejlépe- skoro jako královna plesu. Vždy se mi líbila kombinace černé, zlaté a červené. Spousta žen volí černé šaty, ať už dlouhého střihu, nebo krátkého. Když zavzpomínám na šaty, v jakých jsem já plesy navštívila, většinou jsem byla opravdu v černých a když ne v černých, tak v nude. Letos bych klidně volila i výraznější barvy, zejména královsky modrou, zlatou nebo i růžovou.


Která z těchto kombinací u vás vede a klidně byste si ji vzaly na sebe? Jaké šaty a barvy preferujete vy? 

2.

3.

4.

5.


Budu se těšit na vaše názory!

Mějte krásný den!


7 komentářů:

  1. Na ples planuji zlate s tylovou odnimaci sukni, protoze se proste disko v pozdnich hodinach v dlouhych satech neda. No a k nim cervenou rtenku - presne tu YSL mam.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta červeno-černá kombinace je nejkrásnější :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Juchůů plesová sezóna začala!:) Letos mám z brusu nové střevíčky, našla jsem i článek o tom jak správné botky k tanci vybrat:
    Při výběru tanečních bot je nejdůležitější trpělivost. Každému sedí boty jinak a jejich výběr je velice individuální. Při zkoušení si tedy především dejte na čas, nespěchejte. Taneční boty by měly obecně mít koženou podešev, takové boty jsou sice dražší, než boty ze syntetických materiálů, na taneční parket jsou ale ideální a tak se vám do nich rozhodně vyplatí investovat...
    http://magazin.svetbot.cz/47-vyber-bot-pro-plesovou-sezonu-a-do-tanecnich.xhtml

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si určite myslím, že kráľovská modrá je skvelý nápad, taktiež tá zlatá vypadá super! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. gorgeous pieces, love the dress and the lipstick :)
    lets follow eachother! let me know if you want to follow, I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouhé plesové šaty v moji skříni prozatím chybí a letos to chci konečně napravit:) Takže momentálně sbírám inspirace a nápady:)
    Nejvíce se mi líbí šaty číslo 1 anebo ty poslední:)

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné. Vybrala si krásne kombinácie. Okrem tej zlatej a žltej (lebo žltú neznášam) by som kľudne obliekla hociktorú. Tú prvú asi najradšej.
    (Viallen z All dreams are real- http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)