úterý 16. prosince 2014

EARLY CHRISTMAS: NINA RICCI AND SOME NEWS




Přeji všem hezký večer! Ráno jsem si při zblajznutí další čokoládky z adventního kalendáře uvědomila, za kolik dní tu máme Štědrý den a napočítala jsem až děsivé číslo 8. Možná si říkáte, proč děsivé, ale mám k tomu hned několik důvodů. Začínám být poněkud nervózní, jelikož nemám dokoupeny všechny dárky a ty, které jsem objednávala přes internetový e-shop, mi stále nedorazily. Tak nějak se obávám, že to snad do Vánoc ani nepřijde. Ale STOP pesimistické náladě! S optimismem se lépe žije! No ne? Každopádně se na Vánoce a vše kolem nich moc těším. V pondělí mě navíc čeká holčičí vánoční večírek, na kterém si předáme dárečky a užijeme si skvělý večer s dobrotami i nějakým omamným nápojem, haha. No a v úterý ráno budeme konečně zdobit vánoční stromeček, který každoročně zdobíme vždy den před Štědrým dnem. A co vy? 
Když se ale vrátím k názvu dnešního článku, určitě vás všechny napadne, čeho se bude týkat. Nejenže chci udělat radost svým blízkým, kteří jsou pro mě prioritou, ale nesmím zapomínat ani na sebe, že ano. Proto jsem si pár radůstek nadělila ještě před Vánocemi a mám z nich neskutečnou radost.


Začala bych toaletní vodou La Tentation de Nina od Niny Ricci, kterou jsem si objednala přes parfums.cz a osobně si ji vyzvedla v Ostravě. S touto vůní se pojí podobný příběh, jako s mou milovanou Juicy Couture. Vyzkoušela jsem ji u kamarádky, respektive mě NEdobrovolně navoňala a já už jí nedokázala odolat. Vůně je příjemně nasládlá a pyšní se citrusovými tóny, které se prolínají s malinovou marmeládou, a to vše za přítomnosti bulharské růže (jak jsem se mohla dočíst).


Vzhled flakónku je zbytečné rozpitvávat, protože je dokonalý, kouzelný, jedinečný, roztomilý, luxusní, a tak dále. Napadla by mě ještě další stovka synonym. Škoda jen toho, že je tato vůně v limitované edici. Kdo ví, jestli ji někdy později ještě objevím.
 

V Rossmannovi mají teď akci na rtěnky Heidi od Astor. Už dlouho jsem si chtěla pořídit nějaký nude odstín a tento je opravdu krásný! I jeho název o tom vypovídá (002 Sweety). 



No a samozřejmě jsem nezapomínala koukat i na oblečení. Téměř ve všech obchodech probíhají předvánoční slevy, ve kterých člověk může objevit spoustu věcí, které dříve chtěl, ale zdály se mu předražené. 


Tak jsem to měla i já, a to konkrétně u leopardího cardiganu z Lindexu a bundičky z H&M. Oba kousky jsem si zkoušela už dávno, ale ceny se mi nelíbily (cardigan 799,-, bundička 999,-). Teď jsem za obě věci dohromady nedala ani tu tisícovku. Počkat si se opravdu někdy vyplatí. 



Z H&M jsem si ještě odnesla černý kabátek, který vypadá jako dlouhé sako. Sice ho teď neunosím, ale v šatníku se rozhodně neztratí. Mám i nový přehoz z Nextu, který je velice jednoduchý, ale vypadá luxusně. Navíc je z velice příjemného materiálu. 



Poslední dva kousky mám ze Skříně z Olomouce. Dají se tam najít krásné kousky za skvělé ceny, za které kdo ví komu vlastně vděčím. Bílá vesta ála sako je anglické značky Missguided a vínový top s koženkovým límečkem značky George




Jak se vám moje novinky líbí? 

Mějte se krásně!


PS: Včera večer jsem na svém facebooku vyhlásila vítězku 1. vánoční giveaway, kterou se stala Andrejka Barboříková. Ještě jednou gratuluji a všem ostatním děkuji za účast. V neděli se můžete těšit na další soutěž, kterou jsem vám slíbila.


10 komentářů:

  1. Mě se hrozně moc líbí ten leopardí cardigan a bílá bundička z HM. Mohu se zeptat, kolik věci stály?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Cardigan 350,-, bundička 400,- :)

      Vymazat
  2. Krásné věci! Flakónek parfému je nádherný;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsem z něj úplně paf a z vůně taky :D

      Vymazat
  3. Ta vonavka me take silene laka, predevsim diky flakonku :D Musim ji ocichat. Jinak "navonala", to se u vas rika? Nikdy jsem to neslysela a uplne me to zarazilo :D :) navonila nebo navonela znam, ale navonila - to me fakt zajima, jestli je to nejaka mutace dle oblasti nebo tak :)
    Veci jsou krasne, ja ted obleceni ale odolavam a setrim si finance po nich - to jsem vzdy byvala bez penez a nadavala, kdyz mely ty nejvetsi slevy :( tak snad se mi letos postesti opak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by si nebyla zklamaná, Andrejko :) Očichej ji a dej mi vědět, co na ni říkáš :)
      S tím ,,navonat" ani nevím, týjo :D Ale nepoužívám to jediná. Těžko říct, odkud se to slovo vzalo :D

      Vymazat
  4. Super věci! Mě se moc líbí ten vínový top :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tolik krásných věcí, že mi přechází zrak. Všechno se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tajně doufám, že tu toaletku Nina Riccie najdu pod stromečkem. Do té vůně jsem se zamilovala na první pohled a už od léta otravuju s tím, že bych si ji přála k vánocům (u nás doma si totiž parfémy sami nekupujeme, ale dáváme si je vždycky na narozky, svátek, vánoce..tak proč toho nevyužít, že jo.:D )
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)