úterý 2. prosince 2014

NOVEMBER OUTFITS




Krásné poledne všem! Chtěla jsem se vám ozvat se souhrnem listopadových outfitů již včera, ale počasí mi to vůbec neumožnilo. Včera byl den blbec, a to ve všech případech. Určitě vám o tom ještě více povyprávím, protože to stojí za to. Doufám, že je u vás situace méně katastrofická a všichni jste zdraví, s nepolámanýma rukama či nohama. U nás by se dalo doslova bruslit ulicemi, dokonce i po plotech, brankách, autech a podobně. Proto není nic lepšího, než zůstat doma v teple a pokud možno ani nevylézat ven. Stejně mrzne, chvílemi i chumelí a nikdo si přece nechce nabít čumák, že ano (i když už jsem pár jedinců viděla, kteří dopadli na zem velice nešikovným způsobem, až jsem je litovala). 

Určitě se mi nezapomeňte v komentářích ozvat, který outfit vás za měsíc listopad zaujal nejvíce a klidně naopak i ten, který nejméně. Chybami se člověk učí! 


Mějte se krásně a dávejte na sebe pozor!

Vaše A.

7 komentářů:

  1. 1,2,5,6-no všechny jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. hi dear how many cool outfits..i like numb2-3 and the last

    OdpovědětVymazat
  3. U mě vede rozhodně šestka. Moc se mi líbí kombinace vínové a béžové barvy :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě 1,3 a 5 :) Moc ti to sluší. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě rozhodně 5 a 6 :)) U nás se dneska taky pěkně rozchumelilo, úplně krásné velké vločky. To jsem pozorovala ze školy přes okno a když jsem skončila a vyšla ven, už z toho byla jen břečka :/

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě vede jednoznačně outfit číslo 6. Ta vínová barva ti dokonale sluší, až ti závidím tu překrásnou kabelku :) Příjemnou změnou je také kabátek v barvě marshmallow, takže i jednička se povedla. Upřímně mě nejméně zaujala sedmička, vypadáš trošku čertovsky :D U toho bych zvolila například džíny, ale zase by se to možná nehodilo k obuvi. Těžko říci..

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí snad všechny outfity, ale absolutně u mě vyhrává číslo 3 a 6 :)

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)