neděle 28. prosince 2014

CHRISTMAS 2014: MY PRESENTS




Přeji všem krásný nedělní večer! Tři dny zpět jsem se vám ozývala s tím, že už máme po Štědrém dni a teď už máme dokonce i po všech svátcích vánočních. Doufám, že na ně budete vzpomínat jen v dobrém a že jste si je užili, jak se sluší a patří! Moje letošní Vánoce byly skvělé a jediné, co mě mrzí, je mráz a napadaný sníh až opět po nich. Ale i přesto, že je venku zima jako na Sibiři, jsem ráda, že jsme se všichni dočkali. No, i když! Na Silvestra hlásí až -20 stupňů, čehož se docela děsím. Kdyby mě v noci nebo spíše ráno nečekala tříkilometrová cesta k přítelovi domů, bylo by to v pohodě, ale takto mám i strach, že někde zamrzneme.

V dnešním příspěvku bych se ráda zaměřila na dárečky, které jsem našla doma pod stromečkem. Ježíšek byl štědrý jako vždy a i když jsem si většinu věcí vybírala sama, jásala jsem, jako by byly všechny překvapením a já o nich nevěděla. Až tolik jsem se na ně těšila. Ani nedokážu říct, co mi udělalo největší radost. Pravděpodobně ale chladicí deska pod notebook, kterou jsem si dlouho přála a potom parfém Burberry Brit a svíčka Soft blanket od Yankee Candle. Obojí jsem měla na svém wishlistu, pokud si pamatujete, a tak si je s radostí můžu odškrtnout, spolu i s paletkou NAKED Basics 2 od Urban Decay




 Další velkou radůstkou je sada od Clinique, která obsahuje 4 balzámy Chubby stick. Jejich balení je sice poloviční, ale aspoň mohu vyzkoušet více odstínů a posléze si pořídit ten, který mi bude vyhovovat nejlépe ze všech. Určitě se můžete těšit i na recenzi.




Ježíšek mi nadělil kromě balzámů na rty i další kosmetiku a to zejména sprchový gel a deodorant Playboy, řasenku a překrásný lak na nehty od Avonu, a také černou tužku na oči od Essence. 



Nezapomněl na mě ani s oblečením, spodním prádlem a doplňky. Nejvíc mě potěšil náhrdelník z H&M a růžová neoprenová sukýnka z Pull&Bear, kterou jsem už stihla vyvětrat na Štěpánské zábavě. Je taková netradiční, ale hrozně moc roztomilá. Taky je dost možné, že se líbí jenom mně, protože se jí mamka, taťka, ségra i přítel smějí.







Dostala jsem samozřejmě i nezbytné a praktické věci, jako např. sadu holítek, nový diář na rok 2015, knížku Tessyra i s úžasným věnováním anebo také povlečení na postel, které jsme se sestrou dostaly jako společný dárek.






Uff, jak tak koukám, musela jsem být opravdu hodná, protože tolik dárečků jsem si snad ani nezasloužila, nebo snad ano? Druhé Vánoce mě pak čekaly ještě u přítele, ale jelikož jsem ještě nestihla dárečky nafotit, uvidíte je v jiném článku. Zajímaly by vás kromě mých dárečků i dárečky, které jsem nadělila rodičům, sestře a přítelovi? Pokud ano, dejte mi vědět dole v komentářích.


A jaký byl Ježíšek u vás? Co pěkného vám nadělil? 


Hezký zbytek večera,

vaše A.

19 komentářů:

  1. Krasne darceky. Ja akurat zajtra chystam prispevok o darcekoch. Potesilo ma toho vela, od pomocok do domacnosti az po kabelku, ci sperky.

    OdpovědětVymazat
  2. hi dear,how many lovely things..i like leopard bag
    kisses

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechno moc krasne! Kabelka je skvela.

    Zajimaly by mne i darky ostatnim jako inspirace.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ty si musela být hodná Anetko :) Krásné dárečky si dostala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekne darky.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dostala si krasne darčeky.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárečky :) Mě by zajímalo, co jsi dala ostatním
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné dárečky, svíčka bude určitě úžasná a paletka taktéž :).

    OdpovědětVymazat
  9. Nadhera!!! Uplne vzpominam snad na predminuly rok, nebo kdy, to jsem si sama Chubby nadelila, ale ne tedy v tak krasne tasticce :) Darky jsou prekrasne! Urco bych z nich mela radost i ja :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak muj prvni komentar se mi tu asi nejak ztratil, takze druha, kratsi verze. S takovymi darky bych byla spokojena i ja, jsou moc krasne!!! Na sukni jsem moc zvedava v outfitu, urco bude jedinecna.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná nadílka, svíčku Ynakee Candle jsem dostala také od přítele, jen verzi Christmas cookie a jsem z ní nadšená :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné dárečky :) já také dostala Yankee svíčku ve velkém :)) Soft Blanket voní překrásně, mně ježíšek přinesl Christmas Memories a je to pro mne asi jedna z nej vůní vůbec :) oblečení a řetízky by mi asi radost neudělaly :D já jsem na tohle vadná :D nerada to dostávám pod stromeček :D ale balzámy a kosmetiku bych si líbit nechala :) Přeji prima Nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dokonalá nadílka, já dostala letos místo Yankee, Village candles, jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné dárečky. Musea jsi být opravdu hodná celý ten dlouhý rok, když byl k Tobě Ježíšek tak štědrý :D :) Ten náhrdelník jsem dostala taky, jen v černé barvě :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pekny članok a super veci :) Ano mna by zauimalo čo si dala pratelovi a segre :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jaká je ta svíčka? Já dlouho hledám pořádnou svíčku, ale všechno je strašně nearomatický, vůbec to není cejtit po chvíli:/
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)