čtvrtek 25. prosince 2014

CHRISTMAS 2014: RANDOM




Ahojte! Přeji všem krásný 1. svátek vánoční! Štědrý den je za námi a jako každý rok jen kroutím hlavou nad tím, jak rychle uběhl. Každopádně doufám, že probíhal podle vašich představ, strávili jste ho po boku vašich nejmilovanějších, pořádně jste si nacpali pupky až k prasknutí a zároveň vám nezaskočila kost, pokud jste si pochutnávali na kapříkovi. Taky doufám, že vám Ježíšek splnil vaše nejtajnější přání a pod stromečkem jste našli spoustu dárečků, které vás zahřály u srdíčka. 

Dnes mám pro vás jen pár fotek z našich letošních Vánoc, na kterých můžete vidět výzdobu, cukroví nebo třeba stromeček. O tom, co mi Ježíšek přinesl, vám povím nebo spíš ukážu zase jindy. Včerejší počasí bylo podobné tomu loňskému, kdy svítilo sluníčko a po sněhu ani stopy. Docela jsem si zvykla, a i přesto, že bych sníh na Štědrý den viděla radši než slunce, procházku i zapalování prskavek s rodinou jsem si náramně užila a bylo nám skvěle. Snad se vám budou fotky líbit! 














Mějte se krásně! Já si jdu sednout ke kávičce a u ní se chystám uždibovat cukroví.


Vaše A.

15 komentářů:

  1. Tie perníčky sú nádherne ozdobené ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherny stromecek a krasna vyzdoba.

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne fotky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ta dekorace na dveřích mě dostala :) To je nádhera prostě! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte krásné cukroví :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, úžasný stromeček a spoustu nádherně zabalených cukroví :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji tyto clanky! Moc krasne fotky a atmosfera :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásne fotečky :) Uplne z nich sála vianočná atmosfera.

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné fotky :-) dnes jsem dávala na blog skoro stejný článek, také takové detailní fotky různých dekorací apod :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, teď jsem dostala chuť na vánočku :D

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  11. Jeee ta vánočka vypadá úžasně! Snědla bych ji ještě za tepla :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Všem vám děkuji za milé komentáře, moc jste mě potěšily :*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)