čtvrtek 29. ledna 2015

GIVEAWAY: CHOOSE YOUR NECKLACE




Ahojte! Tak ani dnes se nerozepíšu více, protože jsem se rozhodla pro giveaway o 3 krásné náhrdelníky, které mohou vyhrát tři z vás :) Podmínky jsou jako vždy velmi jednoduché:

1.) Být mým pravidelným čtenářem přes GFC
2.) V komentáři mi zanechat váš e-mail, na který se ozvu v případě vaší výhry
3.) V komentáři mi zanechat číslo náhrdelníku, který byste chtěli vyhrát
4.) Pokud mě budete sledovat i na instagramu a mém FB, budu jenom ráda, ale není to podmínkou

Soutěž ukončím přesně za týden a na druhý den vyhlásím vítěze na svém FBHodně štěstí!






Krásný den všem!

Vaše A.


44 komentářů:

  1. jsou krásné!! Líbí se mi nejvíc ten třetí :-) Budu ráda když pak prozradíš odkud máš tak skvělé kousky :-)
    luci.rojkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná soutěž :)
    Sleduji přes GFC i na FB
    VeruKru@seznam.cz
    Nejvíc mě zaujal 2. náhrdelník

    OdpovědětVymazat
  3. Mne se libi vsechny! Druhy bych volila v pripade vyhry. fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. GFC - Lucie Kohoutová
    Email - lucie.kohoutova16@seznam.cz
    Instagram - luciekohoutova
    Všechny náhrdelníky jsou moc krásné, ale nejvíce se mi líbí č. 2

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, všechny jsou úžasné, ale ten druhý mě chytl za srdce. Vypadá naprosto překrásně ♥
    highheelsandthecity@seznam.cz
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  6. Pravidelným čtenářem jsem již dlouho - Il Freedomová
    svobodka13@seznam.cz
    Nejvíce se mi líbí náhrdelník číslo 2, ale krásné jsou všechny tři :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné náhrdelníky, já bych zvolila 3!
    kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné náhrdelníky, mně se nejvíc líbí ten druhý :)
    Sleduji na FB i přes GFC :)
    chickflickcherry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. gfc: kiki
    nejvíc se mi líbí druhý :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezká soutěž. Sleduji Tě přes GFC jako Petra Nováková.
    Nejvíce se mi líbí ten první.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sledujem
    Najviac sa mi páči ten 1. náhrdelník.
    kajuska881@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce mě zaujal třetí náhrdelník :)

    Radu - UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj...mám veľmi rada tvoj blog...a tie náhrdelníky sú všetky krásne...v prípade výhry nechám výber na teba ...petrakrausova5@gmail.com....kľudne sa môžeš pozrieť aj na môj blog : http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. rusnakovamaria99@gmail.com
    Sledujem ako Mária Rusnáková.
    Najviac ma oslovil náhrdelník č. 2

    OdpovědětVymazat
  15. Misa.Pavlikova15@gmail.com
    sleduji pres gfc jako Miska
    libi se mi nahrdelnik cislo 1.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi první:)
    Sleduji přes GFC.
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Druhý je moc krásný!! :)
    kajush.01@centrum.cz
    GFC Caroline

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné náhrdelníky, kterým nelze odolat. Vybrala bych si ten s číslem 2 :-)
    reno.rejnz@centrum.cz

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Súťaž sa vydarila, krásny je tretí :)
    sledujem cez GFC Simona Hunanova
    simonahunanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych teda rozhodně skákala radostí za ten třetí, je boží <3
    dominika.lukasova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. najviac sa mi páči 3. :)
    sledujem gfc ako Nikola Orechovská, aj na instagrame :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji přes GFC a FB jako Lucie Martináková, na Instagramu jako Rise and shine sleepy heads
    nejvíc se mi líbí ten druhý náhrdelník :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Zdravě krásná pleť s tónovacími krémy a nejen jimi...

    OdpovědětVymazat
  23. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    3

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    č.1

    OdpovědětVymazat
  25. Všetky sú krásne, ale 1. je pre mňa top!
    Sledujem cez GFC, aj na Instagrame :)
    luc.konecna380@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. č. 2 je úžasný! :-)
    blaschkeova.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji pravidelně na FB, zde i na insta :)
    Nejvíce se mi líbí č.3
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj sleduju tě na GFC i na instagramu i na fb.♥
    Email : Veronikakyliskova@gmail.com
    nejvíce se mi líbí číslo 3. :) a budu moc ráda když něco vyhraju ♥

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj,
    blog sleduji pravidelně, na insta taktéž.
    Líbí se mi druhý nárdelník
    katja.kabatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, tvůj blog sleduji. Líbí se mi všechny náhrdelníky, ale nejvíc asi ten druhý.:-) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji přes gfc :).
    laleitr@seznam.cz
    Nejvíce mě zaujal druhý náhrdelník, ale nádherné jsou všechny :).

    OdpovědětVymazat
  32. Vše splnuji :) sleduji te dlouho, protoze me bavís :) Jsi skvela :*Nejvíce se mi libi 2 nahrdelník :) lenate@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji vše moc ráda a pravidelně.:-)Vlastníš krásné kousky.Nejvíce se mi líbí č.3.:-)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, sleduji přes gfc i fb,a nejvíc mě baví tvůj instagram!! ;)
    Náhrdelníky jsou úžasné všechny, ale nejvíc se mi líbí ten třetí :)
    kackadlouha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. ahoj nejvíce se mi líbí náhrdelník číslo 3 :))
    nikola.beneschova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. krásné jsou všechny, ale nejvíc se mi líbí třetí :-) terezemca@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. číslo 1 :) fashionpassionbye@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, jsem Tvou pravidelnou čtenářkou a sleduji Tě přes Instagram:)
    Nejvíce se mi líbí náhrdelník číslo 2.
    Můj e-mail je kajasera@centrum.cz

    http://carolinegrey.blogspot.cz/ ^^

    OdpovědětVymazat
  39. Nahrdelnik c 1. :-)
    GFC: Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Krásné jsou všechny ale nejvíce se mi líbí náhrdelník číslo 2. :)

    OdpovědětVymazat
  41. gfc-Jana Svobodová
    Nejvíc se mi líbí ten první :),ale ani třetí není zlý :),líbí se mi oba..v případě výhry je mi jedno,který z těch dvou :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. 26nikolka26seznam.cz
    nejvíce se mi líbí náhrdelník číslo 2 :)
    a sleduji tě přes gfc i na instagramu :)

    OdpovědětVymazat
  43. rama.m@seznam.cz
    Nejvíce se mi líbí náhrdelník č. 2 :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)