středa 7. ledna 2015

COSMETIC




Ahojte! Jak se máte? Doufám, že lépe než já. Konečně jsem se dneska přemluvila k tomu, abych se oblékla a zašla si k doktorce na vyšetření- nejdříve k mé obvodní, hned poté na ORL. A víte co? Odešla jsem ZASE s antibiotiky a mám zánět dutin. Já jsem fakt zvědavá, jak mi dopadne ta zítřejší zkouška, protože umím kulové, a jak moc akční budu po ní, neboť musím pracovat na rozboru básně, referátu a především na práci ke kolokviu. Ach jo. Teď si nepřeji nic jiného, než to mít vše brzy z krku- nemoc i učení. A protože jsem si v pátek (když mi ještě nebylo nejhůř a myslela jsem si, že jsem pouze nachlazená) uklízela v pokojíčku a vlastně provedla i pár drobných změn, rozhodla jsem se věnovat dnešní článek právě mému úklidu po stránce kosmetické, aneb JAK a KDE skladuji své kosmetické poklady.

Nebudu vám a ani sobě nalhávat, že mi toho přibývá čím dál více. To mi tak scházelo, být závislá i na kosmetických produktech a parfémech. Jenže ejhle! Ono to fakt přišlo a fakticky se ze mě stala, hmmmm, jak bych to jen slušně řekla zatraceněbláznivánákupnímaniačkakosmetiky. Jenže můj pokojíček není nafukovací, a tak jsem musela hodně popřemýšlet nad tím, jak to vyřešit. Hlavně, aby to vypadalo přehledněji než doposud, ale především, aby vše dostalo své čestné místo a nikde se mi něco neválelo jen tak. Podle všeho si budu muset dokoupit ještě pár drobností (hlavně stojánky!) v Ikei a taky nějaký další košík nebo krabici.


Ani nevíte, jak moc bych si přála svůj vlastní kosmetický/toaletní stolek. Bílý, s velkým zrcadlem ve francouzském stylu, se spoustou úložných prostorů... Tak snad jednou, až budu ve svém. Prozatím si musím vystačit se stojánky z Ikei, do kterých jsem ubytovala pár štětců, pilníky na nehty, Naked paletku, Chanel a Inglot stíny, rtěnky, balzámy a lesky. Samozřejmě se mi tam nevešlo vše, proto si rozhodně pořídím ještě jeden, do kterého umístím zbylé produkty.


Vedle stojánků jsem postavila růžovou krabici, kterou mám ještě z Ladyboxu nebo Senzaboxu a umístila do ní produkty, které často používám a ke kterým se chci snadno dostat. Mezi takové patří zejména odličovací olejíčky ze Sephory, růžová voda Purity Vision, krém od Neutrogeny, Tangle Teezer, nejoblíbenější jahodové balzámy (EOS, Primark), krémy na ruce, nebo také sada od Aussie.


Vedle krabice si zasloužila své čestné místo svíčka od Yankee Candle, kterou jsem našla pod stromečkem a vděčím za ní svojí milované sestře.



Proutěný košík s medvídkem, který jsem dostala od svého přítele před třemi lety, jsem zaplnila dalšími nejčastěji používanými produkty, a to sprejem a tělovým mlékem od Victoria's Secret, micelární vodou od Biodermy a nově také od Garnier, pěnou do koupele z Oriflame a šamponem na vlasy Macadamia Natural Oil. Vedle košíku stojí má překrásná lampa z Ikei, která vypadá tak trošku jako svítící raketa. No a vedle mé ,,rakety" stál dlouhou dobu bílý rámeček s dárkovým poukazem do autoškoly, který jsem dostala k loňským Vánocům. Protože už mám řidičák hotový, chtělo to změnu. Váhala jsem nad fotkou, ale nakonec jsem se rozhodla pro text od Coco Chanel, který můžete vidět na fotce. Moc se mi líbí!



Kromě stolu jsem si poupravila i poličku nad ním, která je dvojitá. Ve vrchní části poličky mám svoji bižuterii (náušnice, náhrdelníky, řetízky) a také hodinky. Ve spodní části mám pak další kosmetické produkty, jako sprchové gely, deodoranty, šampony a kondicionéry na vlasy, různé vzorečky, koupelovou bombu od LUSH, anti celulitidovou vakuovou baňku od Cellu Blue, mýdla, holítka a spoustu dalších věcí, jako svíčky z Ikei, těžítko s andělíčkem, kosmetickou taštišku od Clinique a také krabičky od parfémů, chubby stick a paletky UD, které je mi líto vyhodit, protože jsou krásné a třeba se mi budou ještě někdy hodit.



Vedle stolu a poličky mám ještě jednu skříň, která je rozdělena na 3 hlavní části a má i 4 šuplíky. V těch mám vesměs CD, DVD, učení ze střední, učení z vysoké, časopisy atd. Ve vrchní části skříně mám pár knížek, krabici s téměř nepotřebnými věcmi, barvy na vlasy, vonné sáčky do skříně, svíčky a mojí milovanou termosku ze Starbucks. Prostřední část mám vyhraněnou především pro parfémy a sprchové gely, ale také pro VS taštičky, kosmetickou taštičku od Zoelly a zlaté prasátko, které jsem dala svému příteli jako společný dárek pod stromeček, abychom se konečně naučili spořit- alespoň nějakou tou kačkou. Ve spodní části skříně mám pak krabici s laky na nehty, krabičku se slunečními brýlemi, další kosmetické taštičky a sbírku perníkových srdíček od své lásky.



Ostatní věci, které používám např. na denní líčení apod., mám v koupelně. A jak skladujete kosmetiku vy? Máte nějaké speciální fígle? Jsem zvědavá, tak doufám, že mi to prozradíte.



Krásný zbytek dne,

A.

25 komentářů:

  1. Jééj kočko tak se brzy uzdrav :-* Moc krásný článek. Líbí se mi, jak máš vše hezky barevné :P

    OdpovědětVymazat
  2. pekne to máš usporiadané :) Ja skladujem kozmetiku tak rôzne. Niečo v kupelni, niečo na nočnom stolíku a niečo má miesto na komode v spálni. A vlastne je to dobrý nápad na článok, u seba na blogu som ešte taký nepublikovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani mi nemluv o krásné bílé toaletce ♥ jinak to mám podobně jako ty, hlavně teda kosmetiku :) mám fialový pokoj, takže rúžové boxy a bílé stojánky na svíčky posloužily na štětce :D jenom na náušnice mám stojánky, na prstýnky takové to plato a na náramky ten trojitý stojan :) nemám to kam dávat :D jinak to máš moc krásné :)
    Niky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem takéto články!! :) Máš to krásne usporiadané - tak dievčenský :) A ja to mam v košíčkoch v šuflíku v skrini a nejaké stojany som si vyrobila sama - na rúže, vlasovu kozm. a podobne :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  5. Zrova o víkendu jsem dávala na blog s videem o skladování mé kosmetiky :) ! Musím říct že se mi to u Tebe moc líbí, máš to krásně uspořádané, vše pěkně přehledné, čisté .. moc pěkné :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Brzy se uzdrav. Atb jsou otrava, ale nekdy nutnost.

    Mas pekne uklizeno. Ja mam kosmetiku vsude.

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, nádobky z Ikei jsou vděčné :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi uspořádání, všechny ty holčičí kravinky pohromadě. :D Hezká část pokoje, jsem ráda že jsi nás nechala nahlédnout. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné, jak máš všude pořádek. Já si jeden den uklidím a další to už skoro není znát :D Máš to skvěle uspořádané ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tiež som si po Vianociach lámala hlavu nad tým, čo budem robiť s toľkou kozmetikou, nestihla som totiž minúť ešte ani tú minuloročnú, a už sa mi sypali ďalšie šampóny, sprcháče, mydlá... Teda nie, že by som to ja preháňala s nákupmi, to moje okolie to preháňa so zásobovaním!!:D Mimochodom, skoré uzdravenie Ti prajem...:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně skladuješ kosmetiku, moc se mi to líbí jinak přeji rychlé uzdravení ♥

    OdpovědětVymazat
  12. skladuješ ju oveľa prehladnejšie ako ja ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo mas to skvele usporadane. Ja momentalne mam vsechno na nocnim stolku protoze zijI s pritelem v anglii a pokoj mame mensi velikosti.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Máš to hezky udělaný :) Taky jsem teď dělala článek na stejné téma :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Máš to moc hezky uspořádané, krásně barevné, ty květináčky z Ikei jsou krásný;)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc moc pěkně uspořádané, líbí se mi, jak jsi si poradila s místem =) Také se snažím s místem celkem bojovat, jednoho dne, až budu ve svém, tak budu snad potřebovat svou "kosmetickou místnost" =D nebo nevím... Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  17. Týýýýjo :)) to je zásobička :)
    Zajímalo by mě, kdo úplně prvně přišel s tím že se ve stínítkách z ikei budou skladovat štětce a kosmetika!:D
    máš v tom ale krásný pořádek :))
    PinkPomegranate máš novou čtenářku :)

    OdpovědětVymazat
  18. nádherné http://glamourandstyl.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, máš to všechno moc krásný :) A ty náhrdelníky ty bych hned brala :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vy jste zlatíčka :* Moc děkuji za vaše komentáře. Mám obrovskou radost, že se vám to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Svietniky z ikei mam aj ja a sú naozaj super :) A rovnako vlasovu kozmetiku od Aussie ♥

    http://mealifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezký článek. Ten košík s tím plyšákem, který ho drží je boží :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)