sobota 3. ledna 2015

NEW IN (COSMETIC)




Ahojte! Vítám vás na svém blogu u prvního článku roku 2015. Trošku jsem si pohrála s designem blogu a učinila pár drobných změn, co se týče celkového rozpoložení stránky i nadpisu. Zdá se mi to lepší. Co myslíte?
Nicméně, Silvestrovské oslavy jsou za námi, doufám, že jste je přežili bez újmy na zdraví, ranní kocoviny a že jste si ho užili. Já jsem ho strávila se svým přítelem a kamarády přesně tak, jak jsme si ho naplánovali. Bylo to fajn, ale jelikož je můj přítel už asi týden nemocný, neužila jsem si to tolik, jak jsem si představovala. Bylo mi ho moc líto, nakonec mu po půlnoci odešly i hlasivky, a tak jsme to zabalili a zapadli do pelechu. Antibiotikům se už nevyhnul a co se týče mě samotné, tak nejspíš taky brzy odpadnu. Už teď nemohu vůbec polykat, bolí mě v krku jak čert a kašlu. To nám ten rok ale pěkně začíná. I přes nemoc ale neztrácím optimismus a věřím, že tento rok bude jedinečný <3
Dnes bych vám ráda ukázala pár kosmetických novinek, které se mi doma sešly. Některé mi přinesl Ježíšek, některé mě čekaly na poště a některé jsem si včera nakoupila v DM drogerii.

Sadu MIRACLE MOIST od AUSSIE jsem si přála delší dobu, až mi ji nakonec nadělil sám Ježíšek, a to můj přítel, kterému za to moc moc moc děkuji! Tato kosmetická řada Miracle Moist je určená především pro suché a poškozené vlasy. Obsahuje australský makadamiový olej, který vlasy vyživuje a zanechává je krásně hebké a ošetřené. Aussie budu používat na střídačku se šamponem od Macadamia Natural Oil.



Ze stránek feelunique.com jsem si objednala všem známou kosmetickou taštičku od Zoelly, která mi dorazila těsně před Vánocemi. Můžete si vybrat ze dvou, teď už vlastně tří typů taštiček, ale moje volba byla jasná. Vybrala jsem si tuto růžovou s puntíky a morčátkem, které samotná Zoella vlastní. Jsem z ní nadšená! Je naprosto boží, prostorná, omývatelná, perfektně drží tvar a třešničkou na dortu je zlatý zip, který upřednostňuji.




Už delší dobu jsem zvažovala koupi kvalitnějších štětců. Poradila jsem se s kamarádkou a z českých stránek makeupshop.cz jsem si objednala dva štětce od značky Real Techniques- jeden na tvářenku, druhý na oční stíny. Balíček mi dorazil rychlostí blesku a už teď vím, že to nebyla moje poslední objednávka. Později si dokoupím i štětec na make-up a pudr. 





Kromě štětců jsem potřebovala i novou micelární vodu, jelikož mi ta od Biodermy dochází. Chtěla jsem vyzkoušet zase něco nového a když jsem uviděla v DM akci na micelární vodu od Garnier, neváhala jsem a rovnou si ji koupila. Obsahuje 400 ml, takže by mi měla i déle vydržet. 



Samozřejmě jsem neodolala ani akci na laky od L'Oréal. Vybrala jsem si rovnou dva- červený v odstínu 403 Femme Fatale a zlatý v odstínu 910 Gold Carat



A protože i na mě něco leze a pravděpodobně brzy onemocním, koupila jsem si roztomilé balení kapesníčků (15ks). Až u pokladny jsem teprve zjistila, kolik vlastně stojí a málem jsem se vyvrátila.



Poslední věc už není kosmetická, ale dlouho jsem ji chtěla vyzkoušet- tedy přesněji mandlový nápoj Alpro. Koupila jsem si ho v menším provedení, a to jako fruko, kdyby mi náhodou nechutnalo. Musím říct, že chutná zvláštně a možná mi bude chvilku trvat, než si na chuť zvyknu, ale rozhodně se chystám vyzkoušet i další příchutě, především milovaný kokos!




Vlastníte i vy některý z těchto kosmetických produktů? 
Jaké používáte štětce?


Všem přeji krásnou sobotu!

A.

15 komentářů:

  1. Moc pěkné nákupy :) Ta taštička je boží ♥
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, krásné kosmetické new-in =) Pokochala jsem se a všechny věcičky jsou moc krásné a účelné =)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně se mi líbí ta taštička od Zoelly. A od Aussie jsem ještě nikdy nic nezkoušela, ale asi si v nejbližší době něco pořídím.:)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Micelárku chci také právě vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Aussie jsem na Vánoce dostala taky a hned jsem si tuhle značku zamilovala! Miluju jak mi po tom voní vlasy a jak jsou hebké :) Akorát když někteří psali, že hlavu nemají hned mastnou, tak já ji mám mastnou hned další den. A taštička je super, strašně cute :3 A micelárku od Garnieru bych v budoucnu chtěla taky zkusit, ale zatím mám tu od L'Oréal.

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné new in :)) Ja používam iba jeden štetec, a to na púder, mám ho z drogérie Superdrug z Anglicka a som s ním veľmi spokojná :) Vlastne ešte používam štetec na obočie, ale ten už bol súčasťou sady od Essence. Dlho som ho nepoužívala, pretože sa mi nezdal dobrý, ale neskôr mi napadlo ho zastrihnúť a teraz sa mi s ním robí jedna radosť :)) Toľko moje dva štetce:D

    OdpovědětVymazat
  7. Aussie mám taky a je super :) A tu taštičku od Zoelly teda fakt závidím :) Všechno jsou moc hezký věci :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  8. Aussie a tašitčku od Zoelly tiše závidím :).

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné věcičky! Tiše ti závidím.. :) Hlavné sadu od Aussie a štětce Real Technique..
    Zároveň tě zvu na mojí probíhající GIVEAWAY: www.lucieruzickova.blogspot.cz
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. Taštička je úžasná, také mrknu! :) A Aussie používám, šampon a kondicionér mám přesně tento :) Sada je super, snad ji ještě v DM budou mít, a je to jasná volba! :D Kondicionér 3 minute miracle uz mi totiz dochází :( Rozhodně lepší šampony, než Tony and Guy !

    OdpovědětVymazat
  11. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    "Directory Blogspot" is 15 million visitors! .193 Country. 18000 Websites
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Bonne Année ! Happy New Year! Feliz Año Nuevo! Buon Anno! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!
    for you and your entire family.
    A small gift for you
    **********************
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/25//14122507483612502812823262.gif
    ******************

    OdpovědětVymazat
  12. Tu taštičku si musím také objednat! :-) Zoellu zbožňuju, příští týden by mi měla přijít její kniha, na kterou jsem nesmírně zvědavá!! :-) Pěkný blog. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Alpro sójová mléka mám taky ráda :) A od Vánoc nově používám Real Techniques :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné věci, hlavně ta taštička od Zoelly nemá chybu... pokaždé když ji u někoho vidím, tak slintám... asi si ji budu muset pořídit taky :D

    Yankee Candle a jiné vůně domova :)

    OdpovědětVymazat
  15. tie laky su úuuužasné !
    zapojte sa do mojej giveaway ! http://my-cosmetics-w0rld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)