pondělí 5. ledna 2015

MY CHRISTMAS (VOL 2): PRESENTS




Krásný večer! Ozývám se vám zase po dvou dnech, tentokrát už z postele, protože jsem opravdu onemocněla. Kašlu jak tuberák a ne a ne přestat. Nesnáším suchý kašel! Do toho se musím učit, třeští mi šíleně hlava, ale joo, já to zvládnu! Zvládnu čtvrteční zkoušku, zvládnu všechno! Musím myslet pozitivně.

Slíbila jsem vám, že vám kromě dárečků, které mě čekaly doma pod stromečkem, ukážu i dárečky, které mi nadělil Ježíšek přítel a taky dárečky, které jsem nadělila svým blízkým já. Bohužel jsem nestihla nafotit ty přítelovy, protože si je hned na druhý den odvezl domů. Koupila jsem mu ale mikinu a košili v H&M, čepici, boxerky, hokejovou láhev a přívěsek na klíče- to vše s logem jeho oblíbeného hokejového týmu HC Vítkovice Steel, dále mi, když už jsem to ani nečekala, dorazil balík s hokejovým pukem a vakem s jeho nejoblíbenějším zahraničním hokejovým týmem NY Islanders (na narozeniny dostal i dort s jeho logem a radoval se jak malý Jarda, haha) a ještě jsem mu koupila víceúčelový zastřihovač ETA, který má 4 výměnné hlavy pro zastřihování vlasů, vousů, chlupů v nose a malý holicí strojek. Myslím, že jsem ho všemi dárečky potěšila stejně tak, jako on mě <3

A co jsem tedy od svého přítele dostala já? 


- nejúžasnější starorůžovou kabelku ze Zary 
- set krajkového spodního prádla Hunkemöller
- černobílou skater sukýnku z House
- koženkovou skater sukýnku Pull&Bear
- kosmetickou sadu na vlasy od Aussie 
- šedou noční košilku z Reserved
- 3 balení latte machiato do našeho Dolce Gusta
- boží škrabošku z Gate 
- zlatý náhrdelník z H&M, který je jako pro Kleopatru 

Ze všeho mám obrovitánskou radost! Škrabošku jsem provětrala na Silvestra, milované Aussie jsem použila předevčírem a dokonce jsem si už stihla připravit dvě lattéčka. Zbylé kousky přijdou teprve na řadu.










Tak a teď se vrhnu na druhou část dnešního článku, a to na dárečky, kterými jsem obdarovávala já. Až na jeden dárek, který jsme taťkovi koupily se ségrou, jsem jeho zbylé dárečky nefotila, protože kromě nového foťáčku a koštýře na víno dostal takovou chlapskou klasiku, jako drogerii, oblečení, ponožky, spodní prádlo atd. Však to znáte. 


My jsme pro každou srandu a protože taťka miluje pivo, vybraly jsem mu v Albi vtipnou sklenici s nápisem ,,Pes pivo je nejlepší přítel člověka!" 


Co se týče dárku pro sestru, tak ten jsem měla vymyšlený ihned- něco z oblečení (zvítězila mikina z Pull&Bear, která je boží!), knížku Hvězdy nám nepřály (kterou už stihla dočíst a teď se na ní chystám já, tak doufám, že nebudu moc plakat), lak na nehty nebo bižuterii. Nakonec jsem koupila vše, co jsem si naplánovala, ale na náhrdelník, který jsem ji objednala přes ebay, stále čekám. No co, i opožděné Vánoce jsou fajn.


Nakonec vás ještě zahrnu dárky pro maminku. Ty vybírám z celé rodiny vždy jen já, protože ji znám snad nejlépe a vím, co ji potěší. Každý z nás přispěje a já nakupuji. Docela dobrý úděl, ne? Pro někoho, koho nákupy tak baví. 
Asi dva měsíce před Vánocemi jsem se mamky ptala, co by si přála najít pod stromečkem. Odpověděla mi: ,,Nový župan, kuchařku a tvářenku!" Se zbytkem jsem si musela poradit sama. Nejdříve jsem tedy nakoupila její vyřčená přání a hned potom jsem začala vymýšlet to ostatní. Předem jen upozorňuji, že jsem nenafotila všechny dárečky, ale valnou většinu z nich.

Župan F&F

V F&F jsem ulovila i krásný polštářek z velmi příjemného materiálu.


V Douglas jsem ji vybrala nejkrásnější kosmetickou sadu s andělíčky (sprchový gel, tělový krém a krém na ruce i s pilníkem na nehty) a v Nanu Nana jsem k ní ještě dokoupila malého keramického andělíčka. Kromě této kosmetiky ji čekala ještě další, a to sprchový gel ze Sephory, balzám na rty Alverde a toaletní voda s tělovým mlékem Wild Orchid od Beyoncé.



V H&M jsem vybrala spodní prádlo a tři páry naprosto božích chlupatých ponožek!


Nezapomněla jsem kromě kuchařky i na jiné knížky, protože vím, jak moc ráda čte.


Protože začala chodit na gelové nehty, čekaly ji pod stromečkem i poukázky, aby alespoň dva měsíce ušetřila.


A jako každoročně jsem si nechala záležet i na společném dárečku pro celou rodinu. Ať žije Curaprox! 



Jak se vám dárečky líbí?

Jaké jste nadělovali vy? Ať už své rodině, nebo přítelovi/přítelkyni? 


Mějte se krásně!

A.

14 komentářů:

  1. Samé krásné dárky. Ty andělíčky na kosmetice jsou úchvatní. Na kašel ti doporučím Vincentku, i když to zní banálně. Vážně nám v listopadu doma pomohla, když už nepomáhalo nic. Zkus to a uvidíš. Nic tím nezkazíš.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvele darecky, ten zupanek je pekny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjooo, mě nadchla hlavně ta kabelka <33 to ti přítel vybíral všechno sám podle sebe nebo ti plnil konkrétní přání? To by mě moc zajímalo :)
    A ty jsi taky vybrala všem super dárky, mega štědrej Ježíšek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Júú krásne darčeky si dostala. Hlavne ta kabelka sa mi páči. A taktiež si aj krásne darčeky podarovala. Ten župan ma zaujal, tiež aktuálne nejaký zhánam, vidím, že sa po nom pojdem do F&F poobzerat...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné dárky jsi vybrala ....

    A je náhoda, že já taky celé rodině dala Curaprox! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci, od přítele jsi dostala úžasné dárečky a mikča pro sestru se mi hrozně líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta mikca je bozi!!! Kabelka od pritele me take moc zaujala a celkove vsechny darky jsou prekrasne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala si veľmi pekné darčeky,hlavne tie sukne a kabelka sú úplne naj :D
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. úplne super náladu mám z tohto, krásne darčeky, vyberané s nápadom, praktické ale aj krásne a poťešujúce...nepoznám Vás a mám pocit, že ste super rodinka! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som segre tiež kúpila kefku curaprox :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek a super dárek. Musím se přiznat, že i já ráda nakupuji dárky ostatním, ovšem musím mít ty finance, to je pak mnohem lepší požitek :D
    Tu knížku Hvězdy nám nepřály, jsem též kupovala sestře, ale s tím novějším obalem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné dárečky jsi dala i dostala :) vážně super! :)
    Kabelka je boží.
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Od přítele jsi dostala krásné dárky a taky jsi krásné dárky dávala :) Joo ať žije Curaprox :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)