čtvrtek 22. ledna 2015

MY PLANS FOR THIS YEAR



Hezký večer! Ani nevíte, jak si vše ráda plánuji, a to nejlépe přesně do puntíčku. Takže ano! Patřím mezi lidi, kteří jsou velmi zklamaní, když jim něco nevyjde podle jejich plánu. V takovou chvíli se dokážu stáhnout do své ,,ulity“, klidně si poplakat (pokud je to třeba) a raději se všem vyhýbat, protože by z mého smutného výrazu leccos poznali a tomu se chci samozřejmě vyvarovat. Nemám ráda, když člověk pozná mé slabiny, ale bohužel patří ke mně a žiji s nimi už něco málo přes 22 let.


Od roku 2015 si slibuji opravdu hodně. Několikrát jsem tady na blogu už zmínila , že ,,pětka“ je moje nejoblíbenější číslo. Samozřejmě, že ve škole jsem ji proklínala a snažila se, ať to nečekané zkoušení u tabule nebo přepadový test utáhnu alespoň na tu ,,čtverku“, haha. V matice mi to bohužel někdy nešlo. I přesto je pro mě číslo 5 šťastné! Dokonce i datum, kdy jsme se dali s přítelem dohromady, obsahuje pětku. A protože se blíží konec ledna, je načase, abych si ujasnila své priority a především si něco i naplánovala.

Přeji si:
  • Zdárně ukončit první ročník na VŠ a dostat se do druháku, což se mi snad podaří.
  • Navštívit dlouho vysněnou Paříž nebo dlouho opěvovaný Londýn. Ani nevím, kam bych se chtěla podívat více. Jsem v tom tak hrozně nerozhodná! Sním o Big Benu, Eiffelovce, Tower Bridge, Versailles....
  • Znovu navštívit Vídeň, kterou miluji a věřím, že po boku mého přítele by byla ještě krásnější, než jsem ji zažila doposud.
  • V létě strávit se svým přítelem alespoň 7 dní u moře. Je mi jedno, kde to bude, ale hlavně (prosím prosím) někde. Drinky, koupání, večerní procházky při západu slunce.... ach, zase jsem se jednou přenesla do ráje!
  • Jet s mými nejlepšími kamarádkami na wellness pobyt, který plánujeme snad už od loňského léta. Ach ty baby! Domluvit se na jednom termínu je větší peklo, než jsem očekávala.
  • Sehnat si brigádu a z vydělaných penízků si pořídit vysněnou MK kabelku. Je mi jedno, že ji má spousta lidí, ani se jim totiž nedivím- je krásná, stylová, prostě boží a hlavně cenově dostupnější, než má druhá vysněná kabelka Neverfull od LV.
  • Věnovat se více četbě knih (a opravdu nemám na mysli povinnou četbu!), protože mě vždycky bavila a poslední roky ji nějak zanedbávám.
  • Zhubnout, nabrat svalovou hmotu a zaměřit se na zdravější životní styl. Samozřejmě, že plánuji i hřešit. Bez toho by to nemělo ty správné ,,grády" a každý člověk si musí jednou za čas dopřát kalorickou bombu, anebo rovnou dvě.
  • Naučit se šetřit (po kolikáté, že už to tady píšu???) a díky šetření si postupně plnit své sny.
  • Plně využívat svůj řidičský průkaz (teď leží chudáček v peněžence téměř v zapomnění), čili jezdit na spoustu výletů a být kočírujícím.
  • Nadále se plně věnovat blogovému světu a sdílet ho s vámi 


    Na první příčku by ještě rozhodně patřilo vlastní bydlení s přítelem, ale to nám situace zatím neumožňuje. Především tedy mé studium v Olomouci. Ale až na to jednou přijde (což doufám, že přijde), budu tou nejšťastnější! Dost žvanění, plánů mám až až! Některé jsou téměř na dosahu ruky (když to vezmu obrazně), některé jsou nad mé finanční možnosti (jako např. navštívit Paříž/Londýn, Vídeň a mít dovolenou u moře v jednom roce), ale…. ,,Nikdy neříkej nikdy". Myslím si, že nikdy není na škodu stanovit si své plány a životní cíle, protože žijeme jen jednou, tak ať ten náš život stojí za to a my z něj vyčerpáme maximum.


Máte své plány na letošní rok ? Ať už se týkají změny povolání, cestování nebo materiálních věcí?


Budu moc ráda, když se o ně se mnou podělíte.

Mějte se moc krásně, sejdeme se u dalšího článku!


Vaše A.

12 komentářů:

  1. Já jsem taky plánovač, ale poslední roky mě naučily, že jediná jistota v životě je nejistota :) Takže teď beru vše, jak přijde a je to paráda :)
    Letos bych ale konečně chtěla nějakou delší dovolenou, už si ji fakt zasloužím.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny plan! Skvele ze jej mas. Pariz jsem radeji zmenila na Rim. Uz mame s kamaradkou letenky. Do Vidne jsem chtela nyni, ale chripka rozhodla za mne. K mori se take chystam a moc se tesim. Tam je nam nejlepe.

    OdpovědětVymazat
  3. krásne plány Anetka :) dúfam,že ti vyjdu a všetky zaslúžiš si to lebo posobiš ako strašne milá osobka

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež si velmi rada všetko plánujem :) A ked to nevyjde, tak si to preplánujem :D sklamaná nebývam... Tvoje plány su velmi pekne, dufam, že sa ti ich podari uskutočniť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš skvělé plány.:-)Paříž a Londýn jsou i mojí srdcovou záležitostí.:-)Já si většinou naplánuji na celý rok pouze tři nejdůležitější cíle,které si chci na 100% splnit,protože vím,že bych více už nesplnila.S tím co si napsala na začátku článku s tebou plně souhlasím,mám to taky tak.:-)Držím palečky k vyplnění tvých cílů na tento rok.:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. S tím mořem souhlasím :) miluju moře a proste musim ho videt aspon 2x do roka , čili přiletím od moře s už plánuji další :) stejne tomu tak bylo ted , přiletěla jsem z USA a hned jsme naplánovali na červen Krétu , zájezd jsme uz za rezervovali a ted uz se jen tesit :) je mi vzdycky lito tech co vubec nikam nejezdi , ja neznam nic lepšího nez poznávat jine zeme , mista a kultury :) za mne ano ! ;) magda

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ať se Ti všechno vydaří :) Já chci hlavně v červnu udělat státnice a pak se odměnit nějakou tou dovčou :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké plány. Já jsem taky veliký plánovač . Musím říct, že loňský rok byl pro mne zatím rokem nejlepším (proto se trošku bojím, aby tento rok byl taky úspěšný). Sehnala jsem skvělou práci, koupila si moji vysněnou Neverfullku, všichni jsem ve zdraví přežili rok 2014 a letos mám zatím jen jeden plán (není tedy nijak skromný) a to cestu do USA s přítelem :) Tak snad to vyjde (věřím, že ano,protože pokud si něco vezmu do hlavy tak to musí dopadnout :D ) Tobě taky přeju ať se ti tvé plány splní a rok 2015 je pro tebe rokem úspěšným.

    OdpovědětVymazat
  9. Supr článek, je hezký si takhle sepsat sny a plány a o to je pak lepší když se alespoň většina vyplní. :) Já si teď hlavně přeji abych zvládla autoškolu a udělala následovně úspěšně závěrečky. :/ Ať se Ti vše splní Anetko. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super članek :) Tiež som si veľa toho naplánovala :)....

    OdpovědětVymazat
  11. Anetko, já taky vždycky plánuju a taky mi samozřejmě spousta věcí nevyjde. Ale nevzdávám to a tobě držím palce, ať se co nejvíc tvých snů splní, protože ač to tak mnohdy nevypadá, sny se opravdu splnit mohou, samotné se mi to mnohokrát stalo :)

    Avene a La Roche Posay aneb.... na skok v lékárně

    OdpovědětVymazat
  12. Would you like to follow each other via GFC? Let me know and I'll follow you back ASAP :)
    http://fashionailsartsbyanna.blogspot.com.es/
    Kisses!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)