středa 28. ledna 2015

MY LIFE IN PICTURES / IX.


Dělám si radost, aneb moje první rtěnka od MAC (odstín vypadá červený, ale je růžový)


Od pondělí startujeme// kosmetické novinky// malé přeorganizování// překvapivé srdíčko z vosku



Když onemocníte a máte zrovna zkouškové.....


Home sweet home// úžasná knížka, u které nešly potlačit slzy// konečně PLL!// Ať žije LUSH


Když se mi na mém instagramu objevilo tohle překrásné číslo <3 DĚKUJI!!!


Miluji své nové prádýlko od Hunkemöller// tak která bude lepší- Naked nebo Makeup Revolution? // Oblíbenci, bez kterých se neobejdu // sladké snídaně já ráda


VS & Coco Chanel


Přeji všem hezké dopoledne! Zároveň vás však vítám u mého již 400. příspěvku na blogu a 9. postu My life in pictures! Doufám, že jste se dnes vyspali do růžova a budete mít krásný den. My se s mamkou chystáme k naší kamarádce kadeřnici, která nás nabarví i ostříhá, zároveň si po dlouhé době zase popovídáme a pomazlíme se se Šimonkem, který roste jako z vody. Pro ty, kteří mě sledují na instagramu, nebudou fotky z dnešního článku vůbec cizí. Snažím se přispívat pravidelně a když jsem zjistila, že už jsem dovršila svých 1000 sledovatelů, byla jsem štěstím bez sebe! Nicméně můžete vidět mojí novou a zároveň úplně první rtěnku od MAC v odstínu Full Fuchsia. MAC je skvělá značka, slyším na ní samé chvály, a proto bylo načase, abych ji také odzkoušela. Rozhodla jsem se této rtěnce věnovat samotný post, ve kterém ji zrecenzuji, takže se můžete těšit a kromě toho chystám recenzi i na paletku Naked2 Basic od Urban Decay a paletku od Makeup Revolution, ve které bych je chtěla srovnat a shrnout jejich pro/proti. 


Máte s těmito kosmetickými značkami nějaké zkušenosti ?


A protože dneska nemám moc času na to, abych se více rozepsala, musím se s vámi rozloučit, ale slibuji, že příště to napravím a článek bude obsáhlejší.Věřím, že se vám fotky budou líbit. Těším se na vaše komentáře!


Mějte se krásně,

vaše A.

13 komentářů:

  1. Jéé, tak MAC premiéra, no super =) Těším se na odstín na rtech. Velice jsem si ho oblíbila a až budou zase penízky nazbyt, určitě si koupím další krásku do rodiny. Ke krásnému číslu na insta gratuluji a fotky jako vždy krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si plánuju koupit nějakou rtěnku od MACu, ale pořád nevím jakou :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky! Ja si tiež chcem kúpiť MAC rúž, ale neviemsa rozhodnúť, akú farbu :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  4. MAC je super, ale nakonec vice nosim LOreal a Chanel. Jsou lehci. Jinak krasne fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky :) To se pěkně kouká na takhle nazdobený drobnosti
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Mohla by jsi I na tu rtenku sepsat recenzi. Skvele fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Olá meus amigos, como é maravilhoso encontrar sites com este seu. Parabéns pelo belo trabalho, já estou seguindo.
    Aproveitando a oportunidade gostaria de compartilhar com você nosso
    blog. Ficaremos felizes por vossa visita e mais ainda se seguir-nos.

    AGUARDAMOS SUA VISITA

    Atenciosamente

    Josiel Dias
    http://josiel-dias.blogspot.com
    Rio de Janeiro

    OdpovědětVymazat
  8. A stejně je ze všeho nejhezčí ten donut! :-D

    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :) Mám stejný shaker :D A zrovna mi přišla paletka od Makeup Revolution, tak se na ní moc těším :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou tak nádherné fotky :)) vždycky se na tyhle Tvé články moc těším !

    OdpovědětVymazat
  11. Já si pořídila od MACu tu nejrůžovější z růžových Candy Yum-Yum a je skvělá! Září na míle a vydrží nevydržitelné :D a těší mě i to,že jsem ušetřila protože ji mám z MAC přímo z Time Square :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)