úterý 20. ledna 2015

WEEKEND SHOPPING




Ahojte! Víkendové nákupy se vydařily, jak už jsem zmiňovala v předchozím postu, a proto bych vám dnes ráda ukázala svoje úlovky, které snad poslouží i k inspiraci. Bude to takový mišmaš a na chuť si přijdou milovnice jak oblečení, tak i kosmetiky a bytových doplňků, kterými bych ráda začala.

Někteří by mě už mohli mít za blázna, proto nehodlám dělat další post, co se týče mého skladování kosmetiky (nebo byste ho chtěli?), ale musím se přiznat, že jsem ho zase trošku pozměnila a líbí se mi to daleko více. V Ikei jsem si pořídila kromě misky v mé oblíbené růžové barvičce i velký bílý tác s krajkovým lemováním a květináček, který jsem využila jako stojánek pro kosmetické účely. 


V Jysku jsem měla už delší dobu vyhlédnutý krajkový košík s květinami, který mi přijde naprosto kouzelný, jenže 200,- se mi za něj dávat nechtělo. Proto jsem počkala na slevy a pořídila si ho za skvělých 80,-, což je už o dost přijatelnější cena. Do košíku ke košíku jsem přihodila i bílou svíčku s růžičkou, u které jsem ihned věděla, jak s ní naložím a kde bude mít své čestné místo.



Poprvé jsem zavítala i do Pepca, na který jsem slyšela (alespoň co se týče bytových doplňků) samou chválu a o tom jsem se skutečně sama přesvědčila. Za málo peněz hodně muziky a myslím, že jsem tam nebyla naposledy. Z jeho první návštěvy jsem si prozatím odnesla překrásnou skleněnou dózičku s nápisem Home, sweet home a uložila do ní vosky od Yankee Candle.


Od bytových doplňků se společně přesuneme ke kosmetickým novinkám. Některé jsem zakoupila přímo v Avionu, jako například sadu tří balzámů z Marks&Spencer- s příchutí vanilky, jahody a citrónu, jiné mi vyzvedl můj nejhodnější přítel přímo na ostravské pobočce Parfums.cz nebo v opavské zásilkovně. Konkrétně jsem si ze stránek parfums.cz objednala tvářenku I Love Makeup Blushing Hearts od Makeup Revolution, kterou jistě všichni znáte. Ach to její srdíčkové balení! Pastva pro oči! 


Přes xparfemy.cz jsem si ještě objednala další tělový sprej Sheer Love od Victoria's Secret masku na suché a poškozené vlasy od Macadamia Natural Oil, protože si tuto značku nemohu vynachválit, a jako dáreček mi poslali i roztomilý pilník na nehty.


V Douglas jsem nakoupila zásobu odličovacích tamponků a sprchový gel, jehož vůni malin a ostružin jsem nedokázala odolat.


Z kosmetiky přejdu rovnou k oblečení. Tak moc jsem si přála, abych si něco vybrala a nejlépe ve slevách, až se mi mé přání vyplnilo. Procházela jsem totiž krizí z nedostatku kousků v mém šatníku, ačkoliv by každý normální člověk řekl, že toho mám více než dost. Jakmile jsem si postěžovala svým kamarádkám, rodičům, sestře i přítelovi, vlítla jsem do obchodního centra a obešla si své nejoblíbenější obchody. 


Nezklamalo mě Pull&Bear, Reserved a F&F, ale ani Bershka a Zara. V F&F jsem sehnala perfektní skinny džíny (najít totiž skvěle padnoucí kalhoty je pro mě nadlidským úkolem!) a také vínové sako, které má super střih a sedlo mi jako ulité.



V Pull&Bear jsem jako vždy nechala nejvíce peněz a odnesla si z něj neoprenovou sukýnku v baby blue barvičce, černý top a také přehoz s krajkou, který byl sice drahý, ale musela jsem ho mít! V hlavě jsem si totiž představila, k čemu bych ho tak mohla nosit a přes to už nejede vlak, znáte to. Další sukýnku, tentokrát červenou jako pro Karkulku, jsem si odnesla ze Zary. 




V Zaře jsem kromě sukýnky ulovila i šedé šaty s knoflíčky. Jsou trošku retro, ale líbí se mi, že mají výstřih, ,,skater" sukýnku a také zajímavé řešení zad. 



V Bershce mě zaujaly černé šaty s 3/4 rukávem a jak jinak, než se ,,skater" sukýnkou. Ty já prostě můžu a myslím si, že mi sedí daleko lépe, než šaty, které jsou přes boky úplé. Alespoň tak schovám své nedostatky a zbytečně na ně neupozorňuji. 


Posledním kouskem, který mi nově zavítal do šatníku, je petrolejově modré sáčko/bundička s koženkovými detaily. Dostala jsem ho od svého přítele a je jedním slovem BOŽÍ! Přítel ví, jak mě potěšit.


A na závěr, abych nezapomněla, mám nový i plastový ,,šejkr" od Nutrendpro přípravu koktejlů. Po týdenní rekonvalescenci se znovu pustím do cvičení, abych se v létě nemusela stydět.



A co vy jste ulovili v povánočních slevách? 


Krásný zbytek dne,

vaše A.

17 komentářů:

  1. Krásný věci!!!! Tiše závidím!
    www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja uz nebyla nakupovat pěkne dlouho :) Líbí se mi to vinove sako :)

    OdpovědětVymazat
  3. Brala bych to vinove sako a tobe bude moc sluset ta bundicka. Je krasna! Vse ostatni take.

    OdpovědětVymazat
  4. super nákupy, ty balzámky vypadají rozkošně :).

    OdpovědětVymazat
  5. Vinove sako je bozske a ten krajkovany kosik z Jysku za 80,- :-O ten chci taky!!! :D je naprosto bozsky! Pekne nakupy, i kosmeticke novinky se mi moc libi :)

    OdpovědětVymazat
  6. No naproste skvele kousky sis poridila!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Koupila sis moc hezké věci, značka I love... z Douglasu mě láká už dlouho a asi si po zkouškovém udělám radost nějakým jejich produktem. Moc se mi líbí ta dózička z Pepco, ta je boží :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. No páni, tady se někdo rozjel :D koupit si tolik věcí za víkend, tak jsem na mizině :D ale jinak jsou to super věcičky, tác z Ikey mám taky je suprovej, mám velkej i malej :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, samé krásné věci sis pořídila :-). Já nejlépe nakoupila ve slevách asi v Bershce.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí to vínové sako a ten krajkový přehoz. O:) a dekorace z Jysku a Pepca vypadá úžasně! Hlavně ten košíček, dobře jsi natrefila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi rada nakupujem bytové doplnky a ten krajkový košík s dózičkou Home sweet home ma vážne dostali :) Pekný výber, myslím, že pri najbližších nákupoch už Jysk neobídem:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely haul xx

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, tolik krásného oblečení a kosmetiky:) Srdíčkovou tvářenku mám taky.
    Kolik stojí ty odličovací tamponky a sprchový gel v Douglasu? :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Tamponky mají za 39,- (teď navíc probíhá akce 2 plus 1) a sprchový gel za 159,- :)

      Vymazat
  14. Krásné :3 další skladování kosmetiky! :3 Niky :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten černý přehoz s krajkou z Pull & Bear je luxusní! Netuším, kolik tě stál, ale už teď se těším, až uděláš nějaký nový post s fotografiemi, protože ti, Anetko, určitě bude hodně slušet ;) Každopádně jsi šikulka, že jsi tak dobře nakoupila. A v Jysku mají teď parádní slevy :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)